Straks komt Floripas weer de uitzonderlijke gevallen ophemelen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:16 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
hoeveel talen spreken Engelsen en Amerikanen?
hè, wat? wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Weetje hoelang geleden het is dat jij Hitlerhumor hebt geplaatst?
(ik mis het)
quote:
Ach, zij hebben het geluk van nature een wereldtaal te spreken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:16 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
hoeveel talen spreken Engelsen en Amerikanen? Om over het accent van Amerikanen en Engelsen nog maar te zwijgen als ze het proberen![]()
Inderdaad, de map ''Brazilie''.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Duits lees ik dan weer wel.
'truste!,
.
"I always get my sin" leuk boekje met rare uitspraken van politici en bedrijfsmensen met topsalarissen die amper een woord over de grens praten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:16 schreef raaretsalsdoG het volgende:
hoeveel talen spreken Engelsen en Amerikanen? Om over het accent van Amerikanen en Engelsen nog maar te zwijgen als ze het proberen![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:18 schreef raaretsalsdoG het volgende:
wat moet ik me daar bij voorstellen?
Nou ja, het gaat erom dat Sidekick's digitale voorkomen (vreselijke uitdrukking) zo veranderd is.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hee, Ryan3.... verleden ophalen? of mis ik iets, behalve werkende hersens?
Is dat dat 'lightrail' geval?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:33 schreef raaretsalsdoG het volgende:
onlangs nog een ICE-ritje gemaakt richting Frankfurt.
In de trein de bij Hengelo de grens oversteekt? Ja, die conducteurs struikelen regelmatig over die talen. Vooral als het allochtone conducteurs zijn die het Nederlands nauwelijks machtig zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:33 schreef raaretsalsdoG het volgende:
onlangs nog een ICE-ritje gemaakt richting Frankfurt. Dat ging niet helemaal volgens het boekje, en de Nederlandse conducteur moest vervolgens in het Nederland, Duits én Engels het één en ander gaan uitleggen. Zéér amusant, zeker nadat de verwarring in zijn hoofd dusdanig toenam door het continue moeten omschakelen tussen de 3 talen waardoor ook zijn Nederlands omviel![]()
De beste man verdient een bonus voor zijn inzet en vasthoudendheid.
nee, de Duitse variant van de TGV.quote:
idd.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:47 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
In de trein de bij Hengelo de grens oversteekt? Ja, die conducteurs struikelen regelmatig over die talen. Vooral als het allochtone conducteurs zijn die het Nederlands nauwelijks machtig zijn.
Je nieuwe bijschrift zou ook uitstekend bij die gezagvoerder passen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:52 schreef Sidekick het volgende:
Ik begin mijn avatar te missen.
Annan the fucker klinkt gewoon niet zo lekker.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:59 schreef Apropos het volgende:
[..]
Je nieuwe bijschrift zou ook uitstekend bij die gezagvoerder passen.
23 juni 2007quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:52 schreef Sidekick het volgende:
Ik begin mijn avatar te missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |