Straks komt Floripas weer de uitzonderlijke gevallen ophemelen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:16 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
hoeveel talen spreken Engelsen en Amerikanen?
hè, wat? wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Weetje hoelang geleden het is dat jij Hitlerhumor hebt geplaatst?
(ik mis het)
quote:
Ach, zij hebben het geluk van nature een wereldtaal te spreken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:16 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
hoeveel talen spreken Engelsen en Amerikanen? Om over het accent van Amerikanen en Engelsen nog maar te zwijgen als ze het proberen![]()
Inderdaad, de map ''Brazilie''.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Duits lees ik dan weer wel.
'truste!,
.
"I always get my sin" leuk boekje met rare uitspraken van politici en bedrijfsmensen met topsalarissen die amper een woord over de grens praten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:16 schreef raaretsalsdoG het volgende:
hoeveel talen spreken Engelsen en Amerikanen? Om over het accent van Amerikanen en Engelsen nog maar te zwijgen als ze het proberen![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:18 schreef raaretsalsdoG het volgende:
wat moet ik me daar bij voorstellen?
Nou ja, het gaat erom dat Sidekick's digitale voorkomen (vreselijke uitdrukking) zo veranderd is.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hee, Ryan3.... verleden ophalen? of mis ik iets, behalve werkende hersens?
Is dat dat 'lightrail' geval?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:33 schreef raaretsalsdoG het volgende:
onlangs nog een ICE-ritje gemaakt richting Frankfurt.
In de trein de bij Hengelo de grens oversteekt? Ja, die conducteurs struikelen regelmatig over die talen. Vooral als het allochtone conducteurs zijn die het Nederlands nauwelijks machtig zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:33 schreef raaretsalsdoG het volgende:
onlangs nog een ICE-ritje gemaakt richting Frankfurt. Dat ging niet helemaal volgens het boekje, en de Nederlandse conducteur moest vervolgens in het Nederland, Duits én Engels het één en ander gaan uitleggen. Zéér amusant, zeker nadat de verwarring in zijn hoofd dusdanig toenam door het continue moeten omschakelen tussen de 3 talen waardoor ook zijn Nederlands omviel![]()
De beste man verdient een bonus voor zijn inzet en vasthoudendheid.
nee, de Duitse variant van de TGV.quote:
idd.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:47 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
In de trein de bij Hengelo de grens oversteekt? Ja, die conducteurs struikelen regelmatig over die talen. Vooral als het allochtone conducteurs zijn die het Nederlands nauwelijks machtig zijn.
Je nieuwe bijschrift zou ook uitstekend bij die gezagvoerder passen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:52 schreef Sidekick het volgende:
Ik begin mijn avatar te missen.
Annan the fucker klinkt gewoon niet zo lekker.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:59 schreef Apropos het volgende:
[..]
Je nieuwe bijschrift zou ook uitstekend bij die gezagvoerder passen.
23 juni 2007quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:52 schreef Sidekick het volgende:
Ik begin mijn avatar te missen.
Is hij stuk dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:05 schreef Monidique het volgende:
Lastig, hoor, normaal, als ik alleen, zielsalleen, op mijn kamertje zit, op zaterdagavond, zo zonder vrienden, pogend zoveel mogelijk komma's in een, al dan niet lange, zin te plaatsen, is er altijd wel onze lieve, Amerikaanse, xenofobe vriend StefanP, om wie gelachen kan worden en met wie, schorvoetend, leuke, zogenaamde discussies gevoerd kunnen worden, maar ik vrees, dat dat, helaas, de komende tijd nog even niet het geval zal zijn, toch?
quote:
tja ..quote:the New York Post's page six on May 23, 2007, reported that Riza and Wolfowitz have split up. Riza reportedly was concerned "by the implication that she was getting ahead with the help of a powerful man.
Ze is vooral lelijk. Dat kan hij toch beter doen, lijkt mij.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:13 schreef raaretsalsdoG het volgende:
ok, dus die vriendin van Paul Wolfowitz, Shaha Ali Riza, is een Arabische?
Hij heeft een ban aan zijn reet kleven? Zoja, om wat dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:14 schreef Monidique het volgende:
[..]
De StefBot? Ja, tijdelijk op non-actief gesteld.
ondekte de grenzen van de door menigeen veelgeprezen grenzen van vrijheid van meningsuiting, mits die mening politiek correct isquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij heeft een ban aan zijn reet kleven? Zoja, om wat dan?
CIV?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:05 schreef Monidique het volgende:
Lastig, hoor, normaal, als ik alleen, zielsalleen, op mijn kamertje zit, op zaterdagavond, zo zonder vrienden, pogend zoveel mogelijk komma's in een, al dan niet lange, zin te plaatsen, is er altijd wel onze lieve, Amerikaanse, xenofobe vriend StefanP, om wie gelachen kan worden en met wie, schorvoetend, leuke, zogenaamde discussies gevoerd kunnen worden, maar ik vrees, dat dat, helaas, de komende tijd nog even niet het geval zal zijn, toch?
Dat heb je snel verbeterd.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:19 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
ondekte de grenzen van de door menigeen veelgeprezen grenzen van vrijheid van meningsuiting, mits die mening politiek correct is
quote:
Dat is echt erg. Dan hoor je weer in steenkolenduits: "Im kurtzen rijgen wier Deventur".quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:48 schreef raaretsalsdoG het volgende:
en de TGV is natuurlijk weer een variant van dat Japanse ding
[..]
idd.
Er stond een spatie tussen ''menings'' en ''uiting'', toch?quote:
Boehoe,quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:19 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
ondekte de grenzen van de door menigeen veelgeprezen grenzen van vrijheid van meningsuiting, mits die mening politiek correct is
Geen CIV?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
Boehoe,! Het is een racistische troll, en dat hoeven ze hier niet op dit private forum. Niets mis mee...
de reden dat hij gebanned werd is omdat hij zijn (politiek incorrecte) argumenten net iets te goed op een rijtje had, en dan rest er niets anders dan iemand te bannenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
Boehoe,! Het is een racistische troll, en dat hoeven ze hier niet op dit private forum. Niets mis mee...
Nu? Nee... Ik was bezig met een ueberhendige extensie voor Fok!, maar ik zit met een probleem...quote:
O.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:28 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
de reden dat hij gebanned werd is omdat hij zijn (politiek incorrecte) argumenten niet iets te goed op een rijtje had, en dan rest er niets anders dan iemand te bannen![]()
De term 'politiek (in)correct' is pas een zwaktebod...quote:zwaktebod
Dan maar bomen over China?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nu? Nee... Ik was bezig met een ueberhendige extensie voor Fok!, maar ik zit met een probleem...
Ja, ik begrijp dat je liever bommen op Iran gooit, maar dat druist in tegen mijn joods-christelijk-humanistisch ethos, begrepen?quote:
Het probleem zijnde dat Firefox van de selectie geen '<b>' en '<i>' enzo van maakt, maar '<span style="font-blabla: bold italic">', waardoor whoops parser niet goed werkt, omdat tijdelijke variabelen worden meegenomen in een nieuwe, aangeroepen for-cyclus...quote:
Ik kan me voorstellen dat je verlangt naar Biddinghuizen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het probleem zijnde dat Firefox van de selectie geen '<b>' en '<i>' enzo van maakt, maar '<span style="font-blabla: bold italic">', waardoor whoops parser niet goed werkt, omdat tijdelijke variabelen worden meegenomen in een nieuwe, aangeroepen for-cyclus...
Niet gemakkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |