Is dat het alarm dat de aanwezigheid van mensen zonder anale gezindheid bekendmaakt?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:47 schreef DrWolffenstein het volgende:
Het gele kikker-alarm gaat af.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:47 schreef sigme het volgende:
[juf][/juf]
Jij kon toch niet eens Engels lezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Carpe Libertatem
Echt? Dan zet ik haar foto voortaan in de map ''Brazilie''.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jij kon toch niet eens Engels lezen?
strak, maar Opera blijft onovertroffenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik weet dat jullie niet zitten te wachten op nerd-dingen, maar dit is echt een aanrader om Internet Explorer te vervangen:
http://tweakers.net/meuktracker/15679/Apple-Safari-3.0.2.html
Dat is wel erg absoluut uitgedrukt. Ik kan wel Engels lezen, ik zou alleen nooit een boek in het Engels lezen. Maar ik mis het verband wat?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jij kon toch niet eens Engels lezen?
Ik meende mij zoiets te herinneren. Dat je liever een vertaling las omdat je de originele versie niet begreep.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:54 schreef sigme het volgende:
Dat is wel erg absoluut uitgedrukt. Ik kan wel Engels lezen, ik zou alleen nooit een boek in het Engels lezen. Maar ik mis het verband wat?
He, niet zo zwaar opvattenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik meende mij zoiets te herinneren. Dat je liever een vertaling las omdat je de originele versie niet begreep.
Verband is dat je elitair zit te doen terwijl je eigen kennis beperkt is. Verder veel plezier met dikke pret hebben met taalfoutjes.
Als ze grappig zijn wel.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:02 schreef sigme het volgende:
Taalgrapjes zijn niet jouw ding?
Oh, daar was ik laatst verzeild geraakt. Maar daarvan begrijp ik dus inderdaad ruim de helft niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als ze grappig zijn wel.
Ik lig regelmatig in een deuk om www.engrish.com
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:00 schreef raaretsalsdoG het volgende:
de elite, daar kunnen we nu eenmaal niet allemaal deel van uitmaken
quote:ben zo iemand van, het niveau daalt, de stemming stijgt
je kunt mijn gedichten van de afgelopen 30 jaar dan ook naast elkaar leggen zonder noemenswaardige progressie op te merken. Afgezien van de Word spell check dan.
Judith.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:02 schreef sigme het volgende:niet jouw ding?
Ik wíst het.quote:
Ach, ik spreek drie talen vloeiend, dan maak je wellis een foutje hier en daar.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:05 schreef sigme het volgende:
Oh, daar was ik laatst verzeild geraakt. Maar daarvan begrijp ik dus inderdaad ruim de helft niet.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:08 schreef raaretsalsdoG het volgende:
Engrish.com, over arrogantie gesproken
sinds wanneer is beheersing van dichtkunsten een kenmerk van de elite?quote:
Duitsquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ach, ik spreek drie talen vloeiend, dan maak je wellis een foutje hier en daar.
Sinds Lucy.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:12 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
sinds wanneer is beheersing van dichtkunsten een kenmerk van de elite?
Weetje hoelang geleden het is dat jij Hitlerhumor hebt geplaatst?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:12 schreef raaretsalsdoG het volgende:
daarbij vorm ik een éénmanselite
Duits lees ik dan weer wel.quote:
hoeveel talen spreken Engelsen en Amerikanen? Om over het accent van Amerikanen en Engelsen nog maar te zwijgen als ze het proberenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
![]()
Ze wijzen niemand terecht, maar melden alleen wazig taalgebruik. Het is vaak humorvol.
www.spatiegebruik.nl is arrogantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |