Daar zijn de partijen nog niet over uit.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:19 schreef Apropos het volgende:
Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin.
Ik bepleit een moratorium.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:21 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Daar zijn de partijen nog niet over uit.
quote:In Maastricht is zaterdag een Besnijdenis Centrum van het Medisch Centrum Annadal geopend. Daar zullen op zaterdagen bij jonge jongens besnijdenissen met een religieuze of culturele achtergrond worden uitgevoerd. Met de opening telt Nederland nu zeven dergelijke besnijdeniscentra, verspreid over het hele land. [...]
De artsen van de besnijdeniscentra hebben een speciale besnijdenisopleiding gevolgd.
Jammer dat hier niet wat verder over uitgewijd wordt.quote:Hetze VS tegen Melkert
door Jan-Kees Emmer
NEW YORK - Conservatieve krachten binnen de Amerikaanse regering zijn uit op het hoofd van Ad Melkert, de hoogste Nederlandse functionaris bij de Verenigde Naties. De Amerikanen willen afrekenen met Melkert vanwege zijn rol bij het aftreden van Paul Wolfowitz, de in opspraak geraakte president van de Wereldbank.
De Amerikaanse ambassadeur bij de Verenigde Naties heeft een klacht ingediend tegen Ad Melkert, momenteel tweede man bij de VN-ontwikkelingsorganisatie UNDP. Melkert zou de Amerikanen gedreigd hebben met vergelding als ze zouden doorgaan met het onderzoek naar de besteding van UNDP-geld in het stalinistische Noord-Korea. De VS vermoeden dat UNDP-geld door de Noord-Koreanen is gebruikt voor wapens.
De aantijgingen zijn volledig uit de lucht gegrepen. De betrokken functionarissen zijn echter allen Bush-getrouwen en goede kennissen van Wolfowitz. Volgens ingewijden bij de UNDP namen de aanvallen op Melkert toe vanaf het moment dat zijn rol bij het ontslag van Wolfowitz ten volle duidelijk werd.
Hij zal wel een milieuactivist naar Bush sturen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:47 schreef kLowJow het volgende:
Leuk om te lezen... Ik zie het helemaal voor me, Melkert die de VS dreigt met 'vergelding'.
[..]
Jammer dat hier niet wat verder over uitgewijd wordt.
Welke acties zijn al genomen door de VS?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:47 schreef kLowJow het volgende:
Leuk om te lezen... Ik zie het helemaal voor me, Melkert die de VS dreigt met 'vergelding'.
[..]
Melkertje toch. Eerst in NL uitgekotst en gevlucht naar de VS om daar amper 5 jaar later ook uitgekotst te gaan worden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:47 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik zoek naar een degelijk artikel, maar kan nog niets vinden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Welke acties zijn al genomen door de VS?
Hij heeft "Bush-getrouwen en goede kennissen van Wolfowitz" tegen zich. Daar wil je wel door uitgekotst worden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Melkertje toch. Eerst in NL uitgekostst en gevlucht naar de VS om daar amper 5 jaar later ook uitgekotst te gaan worden.
Ik voorzie een functie in China.
Barbaar.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Welke acties zijn al genomen door de VS?
quote:Meanwhile, as Khalilzad’s letter makes undiplomatically clear, the lightning rod at the center of the controversy increasingly has a name: Ad Melkert.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:18 schreef Apropos het volgende:
Fin.
Melkert, onze eigen Grima Wormtongue.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Melkertje toch. Eerst in NL uitgekotst en gevlucht naar de VS om daar amper 5 jaar later ook uitgekotst te gaan worden.
Ik voorzie een functie in China.
Sidekick 1982-2007.quote:
ah, vandaar ....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Sidekick 1982-2007.
He died a virgin.
quote:Wokprofessoren
Op de website van de IND staat een lange lijst van bedrijven die binnen twee weken hun kennismigranten van buiten Europa kunnen halen. Je lacht je gek, als het niet zo droevig was.
Overal in Nederland schieten kenniscentra met briljante buitenlandse hoogopgeleiden als paddestoelen uit de grond. Neem Dam Plaza, aan het Damrak in Amsterdam.
Op het eerste gezicht is het een onopvallende lunchroom – ontbijtje, salade, dat werk. Maar in dit eenvoudige eethuis moeten zich de prachtigste innovaties voltrekken. Want Dam Plaza is in feite Simply Bread BV, een van de bijna tweeduizend firma’s die door de Immigratie- en Naturalisatiedienst, de IND, is toegelaten tot de 'kennismigrantenprocedure’. Een unieke snelle regeling, waarmee het kabinet-Balkenende de broodnodige hoogopgeleiden naar Nederland wil halen.
Ik ga voor diequote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:27 schreef pberends het volgende:
Wat een gulle bui vandaag, voor ieder wat wils.
Niet slecht voor een .....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:31 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[afbeelding]
http://www.roxyreynolds.com/
![]()
Te laat voor NL ja.quote:
Voor de meeste huidige Nederlanders wel, maar ga eens na hoeveel hier in de toekomst nog profijt van zullen hebben.quote:
mooie verjaardagcadeau's hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:27 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een gulle bui vandaag, voor ieder wat wils.
Feliquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:55 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
mooie verjaardagcadeau's hoor
Als dat betekent dat je jarig bent: van harte gefeliciteerdquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:55 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
mooie verjaardagcadeau's hoor
Hij hebt als kado dat je gaat aftreden als mod?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Als dat betekent dat je jarig bent: van harte gefeliciteerd. Zo niet, dan ook, je zal toch minstens af en toe jarig zijn.
die eer valt pberends te beurt vandaag, ik was in een vorig seizoen al jarig geweest maar alsnog bedanktquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Als dat betekent dat je jarig bent: van harte gefeliciteerd. Zo niet, dan ook, je zal toch minstens af en toe jarig zijn.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij hebt als kado dat je gaat aftreden als mod?
whehequote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:01 schreef pberends het volgende:
Helemaal eens met Aoristus, sigme is echt een hormonenbom die niet kan modereren. Totaal irrationeel.
Hij haalt sexbom en hormonenbom door elkaar. Niet onlogisch, vermoedelijk gaat dat bij hem samenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:23 schreef raaretsalsdoG het volgende:
waarbij ik mij niet uitlaat over de modkwaliteiten van Mademoiselle S, géén problemen hier achter de duinen, maar toch een leuke post van Berends, vooral dat "hormonenbom"![]()
Zeg maar gerust 'hoer':quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:43 schreef kLowJow het volgende:
[afbeelding]
Charmeur.
En: Vrouwen: recht op gratis plassen
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:43 schreef kLowJow het volgende:
[afbeelding]
Charmeur.
En: Vrouwen: recht op gratis plassen
Inderdaad, ''ik raadt aan''.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:32 schreef raaretsalsdoG het volgende:
http://www.nrc.nl/redactie/binnenland/eddyterstall.pdf
wat een afgang
LOL!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:32 schreef raaretsalsdoG het volgende:
http://www.nrc.nl/redactie/binnenland/eddyterstall.pdf
wat een afgang
Gelukkig ben jij er niet een van.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:11 schreef Monidique het volgende:
Ik vind dat wel heel veel mensen van jou wat moeten zeggen, Raymond.
Strikte regelsquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Stricte regels maken een forum niet leuker, punt.
Stricte regels halen echt alle lol en creativiteit van een forum weg.
Ik kom niet op fora waar alleen homo's en andere analen komen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:36 schreef raaretsalsdoG het volgende:
deze discussie moet je hier voortzetten: TTK LPT: 256 cadeaus
vinden ze lekker![]()
M'n beste, daar ben ik toch allang? De taalfout zou hiernaartoe kunnen: Originele taal- en spelfouten #16quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:36 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
deze discussie moet je hier voortzetten: TTK LPT: 256 cadeaus
vinden ze lekker![]()
Safari is crap, FireFox is 100x beter.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik weet dat jullie niet zitten te wachten op nerd-dingen, maar dit is echt een aanrader om Internet Explorer te vervangen:
http://tweakers.net/meuktracker/15679/Apple-Safari-3.0.2.html
mejufrouwtjes zijn er anders ook te vindenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik kom niet op fora waar alleen homo's en andere analen komen.
Mejuffrouwtjes kunnen ook best van anaal houden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:41 schreef raaretsalsdoG het volgende:
mejufrouwtjes zijn er anders ook te vinden
de vorige versies verslikten zich in de Frontpage bij mij, ik wacht wel op Leopardquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik weet dat jullie niet zitten te wachten op nerd-dingen, maar dit is echt een aanrader om Internet Explorer te vervangen:
geinig, kan ik websites voortaan ook van huis uit checken, en hoef ik niet meer naar de Apple shopquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
Mejufrouwtjes kunnen ook leren er van te houdenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mejuffrouwtjes kunnen ook best van anaal houden.
Vrijheid van meningsuiting mag opgedrongen worden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:11 schreef Monidique het volgende:
Ik vind dat wel heel veel mensen van jou wat moeten zeggen, Raymond.
Deze geeft de FP prima weerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:43 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
de vorige versies verslikten zich in de Frontpage bij mij, ik wacht wel op Leopard
[juf]quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mejuffrouwtjes kunnen ook best van anaal houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Geelkikker.quote:
Is dat het alarm dat de aanwezigheid van mensen zonder anale gezindheid bekendmaakt?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:47 schreef DrWolffenstein het volgende:
Het gele kikker-alarm gaat af.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:47 schreef sigme het volgende:
[juf][/juf]
Jij kon toch niet eens Engels lezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Carpe Libertatem
Echt? Dan zet ik haar foto voortaan in de map ''Brazilie''.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jij kon toch niet eens Engels lezen?
strak, maar Opera blijft onovertroffenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
Dat is wel erg absoluut uitgedrukt. Ik kan wel Engels lezen, ik zou alleen nooit een boek in het Engels lezen. Maar ik mis het verband wat?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jij kon toch niet eens Engels lezen?
Ik meende mij zoiets te herinneren. Dat je liever een vertaling las omdat je de originele versie niet begreep.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:54 schreef sigme het volgende:
Dat is wel erg absoluut uitgedrukt. Ik kan wel Engels lezen, ik zou alleen nooit een boek in het Engels lezen. Maar ik mis het verband wat?
He, niet zo zwaar opvattenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik meende mij zoiets te herinneren. Dat je liever een vertaling las omdat je de originele versie niet begreep.
Verband is dat je elitair zit te doen terwijl je eigen kennis beperkt is. Verder veel plezier met dikke pret hebben met taalfoutjes.
Als ze grappig zijn wel.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:02 schreef sigme het volgende:
Taalgrapjes zijn niet jouw ding?
Oh, daar was ik laatst verzeild geraakt. Maar daarvan begrijp ik dus inderdaad ruim de helft niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als ze grappig zijn wel.
Ik lig regelmatig in een deuk om www.engrish.com
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:00 schreef raaretsalsdoG het volgende:
de elite, daar kunnen we nu eenmaal niet allemaal deel van uitmaken
quote:ben zo iemand van, het niveau daalt, de stemming stijgt
je kunt mijn gedichten van de afgelopen 30 jaar dan ook naast elkaar leggen zonder noemenswaardige progressie op te merken. Afgezien van de Word spell check dan.
Judith.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:02 schreef sigme het volgende:niet jouw ding?
Ik wíst het.quote:
Ach, ik spreek drie talen vloeiend, dan maak je wellis een foutje hier en daar.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:05 schreef sigme het volgende:
Oh, daar was ik laatst verzeild geraakt. Maar daarvan begrijp ik dus inderdaad ruim de helft niet.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:08 schreef raaretsalsdoG het volgende:
Engrish.com, over arrogantie gesproken
sinds wanneer is beheersing van dichtkunsten een kenmerk van de elite?quote:
Duitsquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ach, ik spreek drie talen vloeiend, dan maak je wellis een foutje hier en daar.
Sinds Lucy.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:12 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
sinds wanneer is beheersing van dichtkunsten een kenmerk van de elite?
Weetje hoelang geleden het is dat jij Hitlerhumor hebt geplaatst?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:12 schreef raaretsalsdoG het volgende:
daarbij vorm ik een éénmanselite
Duits lees ik dan weer wel.quote:
hoeveel talen spreken Engelsen en Amerikanen? Om over het accent van Amerikanen en Engelsen nog maar te zwijgen als ze het proberenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
![]()
Ze wijzen niemand terecht, maar melden alleen wazig taalgebruik. Het is vaak humorvol.
www.spatiegebruik.nl is arrogantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |