Te laat voor NL ja.quote:
Voor de meeste huidige Nederlanders wel, maar ga eens na hoeveel hier in de toekomst nog profijt van zullen hebben.quote:
mooie verjaardagcadeau's hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:27 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een gulle bui vandaag, voor ieder wat wils.
Feliquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:55 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
mooie verjaardagcadeau's hoor
Als dat betekent dat je jarig bent: van harte gefeliciteerdquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:55 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
mooie verjaardagcadeau's hoor
Hij hebt als kado dat je gaat aftreden als mod?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Als dat betekent dat je jarig bent: van harte gefeliciteerd. Zo niet, dan ook, je zal toch minstens af en toe jarig zijn.
die eer valt pberends te beurt vandaag, ik was in een vorig seizoen al jarig geweest maar alsnog bedanktquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Als dat betekent dat je jarig bent: van harte gefeliciteerd. Zo niet, dan ook, je zal toch minstens af en toe jarig zijn.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij hebt als kado dat je gaat aftreden als mod?
whehequote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:01 schreef pberends het volgende:
Helemaal eens met Aoristus, sigme is echt een hormonenbom die niet kan modereren. Totaal irrationeel.
Hij haalt sexbom en hormonenbom door elkaar. Niet onlogisch, vermoedelijk gaat dat bij hem samenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:23 schreef raaretsalsdoG het volgende:
waarbij ik mij niet uitlaat over de modkwaliteiten van Mademoiselle S, géén problemen hier achter de duinen, maar toch een leuke post van Berends, vooral dat "hormonenbom"![]()
Zeg maar gerust 'hoer':quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:43 schreef kLowJow het volgende:
[afbeelding]
Charmeur.
En: Vrouwen: recht op gratis plassen
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:43 schreef kLowJow het volgende:
[afbeelding]
Charmeur.
En: Vrouwen: recht op gratis plassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |