http://www.youtube.com/watch?v=fCNSUjlCqNYquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:46 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je verlangt naar Biddinghuizen.
quote:Two Arabs boarded a flight out of London. One took the window seat and the other sat next to him in the middle seat. Just before takeoff, a Marine sat down in the aisle seat.
After takeoff, the Marine kicked off his shoes, wiggled his toes and was settling in when the Arab in the window seat said, "I need to get up and get a coke."
"Don't get up," said the Marine, "I'm in the aisle seat, I'll get it for you."
As soon as he left, the Arab picked up the Marine's shoe and spat in it.
When the Marine returned with the coke, the other Arab said, "That looks good, I'd really like one, too."
Again, the Marine obligingly went to fetch it.
While he was gone, the other Arab picked up the Marine's other shoe and spat in it.
When the Marine returned, they all sat back and enjoyed the flight. As the plane was landing, the Marine slipped his feet into his shoes and knew immediately what had happened.
"Why does it have to be this way?" he asked. "How long must this go on? This fighting between our nations? This hatred? This animosity? This spitting in shoes and pissing in cokes?"
Die safari beta loopt elke 5 minuten vast hier.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik weet dat jullie niet zitten te wachten op nerd-dingen, maar dit is echt een aanrader om Internet Explorer te vervangen:
http://tweakers.net/meuktracker/15679/Apple-Safari-3.0.2.html
quote:Op zondag 24 juni 2007 01:55 schreef Schepseltje het volgende:
Ik kwam deze tegen.. kon er wel om lachen
[..]
Wanneer men dat zegt, moet je je eerst af vragen wie men is....quote:Op zondag 24 juni 2007 02:54 schreef Monidique het volgende:
Punt vijf voor M., je langer dan een week niet scheren, geeft een heerlijk, zacht aanvoelende baard. Men zegt, echt waar, soms wel eens, dat ik dan net de Christus ben. Och ja...
zij, zij, hij, en anderen.quote:Op zondag 24 juni 2007 03:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wanneer men dat zegt, moet je je eerst af vragen wie men is....
Kennen zij Jezus echt?quote:
[..]
Maak af:quote:Op zondag 24 juni 2007 02:54 schreef Monidique het volgende:
Punt vijf voor M., je langer dan een week niet scheren, geeft een heerlijk, zacht aanvoelende baard. Men zegt, echt waar, soms wel eens, dat ik dan net de Christus ben. Och ja...
quote:Die mij niet liefheeft, die bewaart mijn woorden niet, en het woord dat gijlieden hoort is
Hoho, nu moet je de mensen die Jezus echt kennen niet te kort doen.quote:
[..]
kutsmoesjesquote:... Werken op zondag om er (financieel) aan te verdienen achten de opstellers verwerpelijk...
soms wel eens, maar meestal een ongewassen wazige hippie toch?quote:Op zondag 24 juni 2007 02:54 schreef Monidique het volgende:
Aangezien ze zondag als de eerste dag van de week zien. Ging God dan eerst een dagje op zijn reet zitten voor hij alles maakte?quote:Op zondag 24 juni 2007 08:58 schreef raaretsalsdoG het volgende:
zo, wederom een bedrijfsproces afgerond, op de zondagochtend tussen 7 en 9.
God geeft de zondag om op adem te komen
http://www.nd.nl/htm/dossier/zondagsrust/artikelen/041015a.htm
[..]
kutsmoesjes![]()
whehehehehequote:Op zondag 24 juni 2007 01:55 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
effe wachten op autodidact, die weet dat soort dingenquote:Op zondag 24 juni 2007 09:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Aangezien ze zondag als de eerste dag van de week zien. Ging God dan eerst een dagje op zijn reet zitten voor hij alles maakte?
Dat is toch het geschilpunt van de zevendedagsadventisten? Als zondag de eerste dag is, en god rustte op de zevende, dan is zaterdag sabbath.quote:Op zondag 24 juni 2007 09:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Aangezien ze zondag als de eerste dag van de week zien. Ging God dan eerst een dagje op zijn reet zitten voor hij alles maakte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |