Nog nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:49 schreef Etcetera het volgende:ja
jij dan
Nieuwe komt er aan
AKQ SC 172 Zaterdagmiddagminibenenjerryeetmeet in Stad! daar dus
Gewoon een opvallen shirt aan doen net als timquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nog niet![]()
Ik hoop dat we elkaar herkennen.![]()
als ik iemand zie met een bak Karamel Sutra gaat het wel lukkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nog niet![]()
Ik hoop dat we elkaar herkennen.![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:53 schreef Etcetera het volgende:
als ik iemand zie met een bak Karamel Sutra gaat het wel lukken
en anders brul ik wel om Soempie
Je kan ook gewoon letten op iemand die struikelt, bijna ergens tegenaan fietst, enzovoortsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als ik iemand zie met een bak Karamel Sutra gaat het wel lukken
en anders brul ik wel om Soempie
onweerquote:
en dan wil jij foto's zekerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ga gewoon allebei naakt, dan val je wel op
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon letten op iemand die struikelt, bijna ergens tegenaan fietst, enzovoorts
En Soempie's roze fiets is ook niet moeilijk om te herkennen
die kunnen gewoon niet rijdenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:38 schreef Homdeck het volgende:
ik heb net 20 km lang 60 gereden op de N34 waar je dus 100 magjezus wat zit mezelf dan op te fokken. hoe krijgen mensen het toch in godsnaam voor elkaar om zoooo langzaam te rijden
![]()
ik heb niet beweerd dat ze gemaakt wordenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je zo goed met me meedenkt
Mag je in zo'n geval toeteren, of is dat not done?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:38 schreef Homdeck het volgende:
ik heb net 20 km lang 60 gereden op de N34 waar je dus 100 magjezus wat zit mezelf dan op te fokken. hoe krijgen mensen het toch in godsnaam voor elkaar om zoooo langzaam te rijden
![]()
quote:
mag niet, is een verkeersovertredingquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mag je in zo'n geval toeteren, of is dat not done?
je kunt gaan bumperklevenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:38 schreef wyccie het volgende:
Ah, oké. Ik heb nog geen rijbewijs, vandaar.
Kun je in zo'n situatie dan wel zo iemand op de één of andere manier duidelijk maken dat hij wat harder mag?
ik heb wel de neiging maar ik hou me in. ik erger me wel in stilte.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mag je in zo'n geval toeteren, of is dat not done?
willen wij ook nog heenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:57 schreef Homdeck het volgende:
POTC 3
die spiegel is echt raar jaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:57 schreef Nesle het volgende:
Ik vond het ook vaag, ik ben nu de tweede aflevering aan het kijken als traktatiedat ik weekend heb, en.............. ik vind het echt een rare serie. Ik weet het niet, is mij allemaal een beetje te SF achtig en daar houd ik dus absoluut niet van. De personages boeien mij dus allemaal ook nog niet zo erg, behalve die moeder (wtf is er met die spiegel?) en dat meisje. De rest boeit me nog niks. Vooral die indiaan of wat het moge zijn niet.
ik PM je wel evenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
willen wij ook nog heenmeldt je ff of het rustig is
![]()
je mag het hier ook wel neerzetten hoorquote:
Moet ik het ff vertellen heb het al tot aflevering 18 gezienquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:57 schreef Nesle het volgende:
Ik vond het ook vaag, ik ben nu de tweede aflevering aan het kijken als traktatiedat ik weekend heb, en.............. ik vind het echt een rare serie. Ik weet het niet, is mij allemaal een beetje te SF achtig en daar houd ik dus absoluut niet van. De personages boeien mij dus allemaal ook nog niet zo erg, behalve die moeder (wtf is er met die spiegel?) en dat meisje. De rest boeit me nog niks. Vooral die indiaan of wat het moge zijn niet.
Hij heet in het echie Milo Ventimiglio, van Gilmore Girls ken ik hemquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:01 schreef Etcetera het volgende:
heettie zoik ben niet goed met namen
heb me kapot gelachen om die chinees trouwens
en waar ik echt nieuwsgierig naar ben is hoe ze uiteindelijk bij elkaar komen en wat ze samen gaan doenals dat al het geval is
en volgens mij is die vader van het brandwondenmeisje niet echt tof
het geeft ook zoveel garanties voor andere avonden hèquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je mag het hier ook wel neerzetten hoor
oh dan moet ik maar niet alles gaan kijkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:03 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hij heet in het echie Milo Ventimiglio, van Gilmore Girls ken ik hem.
Ik ben nu dus op de helft van ep2 en ik weet al wat dingen extra. Er komen trouwens aardig ranzige momenten in zeg, niet geschikt voor mensen met een slechte maag zeg maar.![]()
nou niet echtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:04 schreef Homdeck het volgende:
[..]
het geeft ook zoveel garanties voor andere avonden hè![]()
Jesse it is, en ik kan je nu al garanderen dat als je daar al ziek van wordt, dat je wel kan stoppen met kijken. Ik zit van het ene op het andere moment in verbazing van ranzigheidquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh dan moet ik maar niet alles gaan kijkenik word al misselijk bij operatie-tv
enne die milo... is dat toevallig Jesse![]()
wij houden daar ook van, daarom gaan we nu ook pas heenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nou niet echtmaar het is vrijdagavond, dat is best een biosavondje denk ik
en hij draait nu al een maand, dus ik gok dat het er al rustiger is dan eerst (en wij houden van rustige bios-avondjes
geen last van andere mensen
)
Zo ranzig was heroes toch nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:07 schreef Nesle het volgende:
[..]
Jesse it is, en ik kan je nu al garanderen dat als je daar al ziek van wordt, dat je wel kan stoppen met kijken. Ik zit van het ene op het andere moment in verbazing van ranzigheid
Welk stukje was dat dan? is al ene paar maanden geleden dat ik aflevering 2 heb gezienquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:11 schreef Nesle het volgende:
Ik vind het aardig ranzig, maar ik ben dan ook een meisje he.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Welk stukje was dat dan? is al ene paar maanden geleden dat ik aflevering 2 heb gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat ranzig
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:14 schreef Nesle het volgende:
[..]Oh dat maar dat is het ook wel gedaan met de vieze stukjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat ranzig
Zie, sommige mensenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:27 schreef Homdeck het volgende:
Ik heb ook eens een tentamen privaatrecht gehad met het antwoordenblad er aan vast geniet![]()
Oja, ik heb een keer een open boek tentamen gehad. Bleek dat de docent zo lui was geweest om de vragen uit het boek te gebruiken. De antwoorden stonden achterin.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:27 schreef Homdeck het volgende:
Ik heb ook eens een tentamen privaatrecht gehad met het antwoordenblad er aan vast geniet![]()
boeiend.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:31 schreef wyccie het volgende:
Ach, een tien valt ook zo op, hè.
ik zorg wel dat ik een boek heb waar ik me in kan verstoppenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:07 schreef Nesle het volgende:
[..]
Jesse it is, en ik kan je nu al garanderen dat als je daar al ziek van wordt, dat je wel kan stoppen met kijken. Ik zit van het ene op het andere moment in verbazing van ranzigheid
dan hoor ik wel hoe druk het wasquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:10 schreef Homdeck het volgende:
[..]
wij houden daar ook van, daarom gaan we nu ook pas heenToch maar even gereserveerd voor de zekerheid.
dat ze haar eigen schouder zetquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zo ranzig was heroes toch niet![]()
dan weet je het idd nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. De afgelopen vijf jaar moest ik altijd werken op donderdag, dus die planning is mij onbekend
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:24 schreef Soempie het volgende:
hee!
Sommige mensen hebben ook altijd mazzel.![]()
Een vriend van mij had vandaag z'n eerste tentamen van het jaar gemaakt. Was érg zenuwachtig, omdat hij amper iets gedaan had: 'Keet, er moet echt een wonder gebeuren vandaag!'![]()
Vervolgens krijg ik hem dus 's middags überblij aan de telefoon: 'we gaan zo uit eten Keet!'.
Nouja, prima.![]()
![]()
Bleek dat z'n tentamen hetzelfde was (plus nog wat extra) als z'n oefen tentamen.
Aangezien het ook nog open boek was en je al je aantekeningen er bij mocht kon hij dat tentamen gewoon overpennen (en dan wel de volle drie uur bezig zijn).!
![]()
Dat gebeurt mij nou nooit.![]()
Maar wel weer mazzel met het lekkere eten![]()
ik zou zo bang zijn dat ik betrapt zou wordenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:27 schreef Homdeck het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:27 schreef Soempie het volgende:
House is toch altijd donderdagavond op? Tenminste..ik 'werk' dan en als die kinderen in bed liggen bel ik rustig allerlei mensen.Regelmatig rond een uur of half 11 te horen gekregen: 'Hee, nu heb ik House gemist!'
![]()
als hij het goed beargumenteerd, zou hij er punten voor moeten krijgenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zie, sommige mensen![]()
Die vriend van mij was trouwens niet zo snugger. Hij was het met bepaalde antwoorden van de docent niet eens en heeft daar wat anders ingevuld.Hoezo eigenwijs.
![]()
dan laattie zich kennenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oja, ik heb een keer een open boek tentamen gehad. Bleek dat de docent zo lui was geweest om de vragen uit het boek te gebruiken. De antwoorden stonden achterin.![]()
Na ongeveer een kwartier kwam hij er achter: 'mensen, ik wil niet meer zien dat jullie op pagina zoveel kijken'
Ik had een tien.![]()
Ik moest wel twee dagen later bij hem komen. Hij was pissig, niet te kort.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan laattie zich kennenbeetje sneu
wel goed van die 10
niet te kortquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moest wel twee dagen later bij hem komen. Hij was pissig, niet te kort.![]()
![]()
Maar die tien bleef wel staan.![]()
quote:
Hoe zijn de rest van je tentamens gegaan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:33 schreef Nesle het volgende:
Dat had ik dus met mijn engels tentamen. Die had ik al geoefend, en toen kreeg ik dus donderdag precies dezelfde teksten
En als ik nou wat ook wil dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:45 schreef Etcetera het volgende:
oh ja soemp, neem maar 3 lepels meemeestal wil m'n vriend niets maar je weet maar nooit
jij mag niet komenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En als ik nou wat ook wil dan?![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:45 schreef Etcetera het volgende:
oh ja soemp, neem maar 3 lepels meemeestal wil m'n vriend niets maar je weet maar nooit
ja dan is er minder ijs om te delenquote:
quote:
Hmmmquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe zijn de rest van je tentamens gegaan?![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat hadden wij ook. Actieve Leden Uitje georganiseerd, met z'n allen naar Groningen. Kaartjes gekocht voor de mensen die een weekend-OV hadden. Alleen nogal vergeten dat die voor 9.00 niet geldig zijn
Maar ja, een mannelijke conducteur, 25 wulps geklede jongedames met een vlotte babbel... en we hebben ons onder vijf boetes uit geluld
dat zal ook wel smelten uiteindelijkquote:
ik had een conductrice.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat hadden wij ook. Actieve Leden Uitje georganiseerd, met z'n allen naar Groningen. Kaartjes gekocht voor de mensen die een weekend-OV hadden. Alleen nogal vergeten dat die voor 9.00 niet geldig zijn
Maar ja, een mannelijke conducteur, 25 wulps geklede jongedames met een vlotte babbel... en we hebben ons onder vijf boetes uit geluld
Zie boven. 't Is echt waar.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
waar bleven jou vrouwelijke charmes soemp
ah, da's jammerquote:
Of soempie doet een van haar acties en laat het vallenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
waar bleven jou vrouwelijke charmes soemp
[..]
dat zal ook wel smelten uiteindelijkin mijn mond
heet actiesquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Of soempie doet een van heet acties en laat het vallen![]()
Ik werd niet eens geconroleerd of ik wel een OV hadquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:47 schreef Soempie het volgende:
ik heb net 38.10 euro overgemaakt naar Arriva.
'Staande gehouden tussen Groningen Noord en Winsum'![]()
Was vergeten dat je voor 9 uur niet met korting mag reizen.![]()
snel aanpassenquote:
Vrouwen altijd met dat gezeurquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:55 schreef Etcetera het volgende:
mannenze zouden wel eens hun ongelijk toegeven he
zijn ze serieus zo streng?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:50 schreef Nesle het volgende:
Wel kut, een vriend van mijn blijft sowieso al zitten omdat hij zijn gedichtendossier niet heeft ingeleverd voor de deadline![]()
als mannen zich nou eens niet altijd als kleuters gedroegen hoeven vrouwen niet meer te zeurenquote:
Ja want je gedichtendossier is een handelingsdeel voor Nederlands, als je die neit af hebt ben je gewoon de lul. Ze hebben het aan het begin van het 300 keer herhaald: "LEVER HET OP TIJD IN!". Het is nu inmiddels twee weken geleden en hij stond ook al 3 onvoldoendes. Ik betwijfel het of hij zich hier uit kan redden..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
zijn ze serieus zo streng?
Misschien dat dat van hem nog wel besproken wordt. Kan me niet voorstellen dat je daar alleen op blijft zitten.
da's dan wel z'n eigen schuld he (niet minder lullig, maar toch)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:59 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja want je gedichtendossier is een handelingsdeel voor Nederlands, als je die neit af hebt ben je gewoon de lul. Ze hebben het aan het begin van het 300 keer herhaald: "LEVER HET OP TIJD IN!". Het is nu inmiddels twee weken geleden en hij stond ook al 3 onvoldoendes. Ik betwijfel het of hij zich hier uit kan redden..![]()
euh... was dat een vereistequote:
best welquote:
Ik heb dat dossier maanden te laat ingeleverd. Kon niet eens meer volledig, aangezien de bieb dicht was en ik daar resenties vandaan moest halen. Vervolgens werd ik besproken in de laatste vergadering van het jaar en mocht ik wel door naar de 5e.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:59 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja want je gedichtendossier is een handelingsdeel voor Nederlands, als je die neit af hebt ben je gewoon de lul. Ze hebben het aan het begin van het 300 keer herhaald: "LEVER HET OP TIJD IN!". Het is nu inmiddels twee weken geleden en hij stond ook al 3 onvoldoendes. Ik betwijfel het of hij zich hier uit kan redden..![]()
quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:02 schreef Homdeck het volgende:
ben weg. laat je de drukte nog wel weten Etcetera
ik gok vanwege de finale van het EK -21quote:
Ja, natuurlijk. Naar minimeets hoor je in het oranje te gaan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:01 schreef Etcetera het volgende:
euh... was dat een vereisteik heb iets roods namelijk
oh crapquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Naar minimeets hoor je in het oranje te gaan.![]()
naar aanleiding van een weddenschap in deel 111quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:04 schreef Plasterk het volgende:
wie komen er allemaal op de meet morgen?
etc en soemp?
quote:
quote:
dat is het zeker, vooral omdat een gedichtendossier niet zo heel moeilijk is tochquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:06 schreef Nesle het volgende:
Het is ook zijn eigen schuld, maar het is wel doodzonde...
quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's waar ook ja. Zou eigenlijk morgenavond naar m'n ouders gaan, da's verplaatst naar zondag. Nou kan ik morgen mooi met een lekker pintje die finale kijken
Misschien kom ik dan wel in beeld.quote:
dat kunnen mannen heul nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben aan het multitasken, dus heb niet m'n volledige aandacht bij Fok
dus als er een hoofd over het muurtje gluurt, dan weten we iig wie het isquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Met pompoentjes en in sexy oranje bikini! Ik heb er zin in!
ik kan uitstekend multitaskenquote:
Zelfs niet voor mij in oranje bikini enquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:14 schreef Mikkie het volgende:
Je denkt toch niet dat ik helemaal naar groningen ga reizen![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zelfs niet voor mij in orjanje bikini en?????
![]()
![]()
Ik sta morgen de hele avond zo op de tribune:![]()
Ja, je denkt toch niet dat ik in oranje bikini in de prinsentuin ga zitten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]ik denk, die gaat in oranje (bikini
) meminimeeten maar je gaat naar de finale
TOF
maar wel in oranjequote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, je denkt toch niet dat ik in oranje bikini in de prinsentuin ga zitten.![]()
en de finale in bed afsluiten zekerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Voor jou in bikini wel, datmag ook nog, maar dan stel ik voor dat we die finale op de bank bekijken.
Blij dat je zo goed met ons meedenkt...quote:
surprise surprisequote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat valt in de categorie 'grande finale'
geen probleem hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Blij dat je zo goed met ons meedenkt...![]()
![]()
Ik kan hem best nog eens kijken.quote:
dat zekerquote:
Een vriendin van mij kan hele stukken film nadoen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat zekeris er nu ook op
maar ik stond in de keuken, hoorde de grap en wist exact wat er gaande was
omgquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Een vriendin van mij kan hele stukken film nadoen.'ogre in opleiding'
Gaan jullie naar Shrek 3? Ik heb er niet zulke goede dingen over gehoord.![]()
12 zoog echtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:29 schreef Soempie het volgende:
Ocean's 13 weer wél goede dingen over gehoord. Ook omdat 12 tegen viel.
Leukquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:30 schreef Etcetera het volgende:
soemp, er gaat nog 1 mee morgenheeft m'n vriend wat te kletsen
maar die hoeft ook geen ijs)
en of er in de theeschenkerij koffie wordt geschonken
is die theeschenkerij niet buitenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
LeukGeen idee, maar ik dacht dat we bij mooi weer maar buiten zouden gaan zitten? Niet naar die theeschenkerij..
Tenzij het gaat gieten?
Ik ga hem in de bios kijken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:32 schreef Mikkie het volgende:
Als m'n pc een beetje mee werkt ga ik dadelijk Oceans 13 kijken
Ik heb geen flauw idee. We zien het morgen allemaal wel.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is die theeschenkerij niet buitenik ben er nog nooit geweest
ze hebben wel regen/onweer voorspelt
relevantie?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:38 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet even budgettair verantwoord gaan doen.
Er gaat bij mij in een paar dagen zo'n sloot geld uit, dat ik echt ff moet gaan uitkijken. Ik moet namelijk nog veel meer dingen aanschaffen deze zomer, en anders ga ik 't allemaal niet rond breien...
komt wel goedquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. We zien het morgen allemaal wel.![]()
Nu ook lekker op de bank hangen en straks vroeg naar bed. Ik ben gaar en anders ben ik morgen niks waard.
Momenteel alleen brugklassers, voorheen ook jaar 3 en 4. Volgend schooljaar jaar 1 en 2.quote:
Hehe, ik zou toch wel raar staan te kijken als ik zo'n aanzoek kreeg.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:53 schreef Etcetera het volgende:
heb je het aanzoek ook geaccepteerd trouwens
Welke klas vind je nou het leukste om les te geven in engels?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Momenteel alleen brugklassers, voorheen ook jaar 3 en 4. Volgend schooljaar jaar 1 en 2.
VMBO BBL en KBL.
Hmm, lastige vraag. Doordat ik lesgeef op het VMBO BBL/KBL, is het niveau Engels sowieso behoorlijk laag. Voor de vakinhoud hoef ik het dan ook niet te doen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:01 schreef Nesle het volgende:
Welke klas vind je nou het leukste om les te geven in engels?
Lesgeven op hogere niveaus is iets wat ik op dit moment absoluut niet ambieer, ik heb zelfs bewust gekozen voor BBL/KBL. Het is echt een uitdaging, iedere les verloopt weer anders. De leerlingen zijn zó onbevangen, dat maakt het enorm leuk.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:32 schreef Nesle het volgende:
Je wilt dus "later" les gaan geven bij hogere niveau's? Of dat dan weer niet?
Ik kwam er gisteren achter dat ik een student engels als leraar engels een jaar heb gehadhij moet zijn studie nog verder afronden ofzo? Ik heb dan ook niks geleerd dit jaar, alleen maar gelezen en woordjes gestampt.
Ik had niks oranjes aan bij de minimeets, dus dat is geen geldige eisquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Naar minimeets hoor je in het oranje te gaan.![]()
Nee, maar de oven wel.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En pizza's roepen nog steeds niet zelf dat ze klaar zijn
Soms wel, daar is MS Sam voorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:53 schreef wyccie het volgende:
En jouw computer praat wel tegen jou?
Goeie, dank je!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:28 schreef Mikkie het volgende:
Three Doors Down - Kryptonite?
Dat wel, maar het is voor een quizronde en dan heb ik liever niet dat in de eerste 10 seconden de titel al wordt genoemdquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:29 schreef wyccie het volgende:
Eigenlijk alles wat wel een grote hit is geweest wel toch?
Die heb ik nu ook, maar ik vond het knap ingewikkeld toen ik niet wist dat de track op stop moest staan voor je kon knippen, en pauze niet mochtquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:40 schreef wyccie het volgende:
Dat is heel simpel met Audacity.
Zo lang nog? Bij mij kost het 6 seconden...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:52 schreef wyccie het volgende:
Alleen het importeren duurde het langst, maar dat was meestal met een halve minuut ook wel geklaard. Vind het een reuzehandig programma. Heb er ook wel eens wat mee opgenomen met een microfoon terwijl ik meezong met liedjes. Heel genant om mijzelf terug te horen.
Ik heb niet meer nodig, toch bedanktquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:03 schreef wyccie het volgende:
Lady Madonna - Beatles
Zombie - Cranberries
Bitch - Meredith Brooks
Dancing in the moonlight - toploader
Waarom ben jij altijd in de buurt als ik een soempie ga bouwenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:19 schreef Yurithemaster het volgende:
2?
Anders had ik het wel verpest hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:20 schreef Neleos het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd in de buurt als ik een soempie ga bouwen![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:20 schreef Neleos het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd in de buurt als ik een soempie ga bouwen![]()
En ik dacht dat ik beroerd typtequote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:29 schreef wyccie het volgende:
altiojd
Neleos +1quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:32 schreef Neleos het volgende:
De Kast - In nije dei
Ja he, zo kan ik het ookquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:55 schreef Neleos het volgende:
Hakkuhbar - Supergabber
Ik ook niet, durfde ik niet. Maar ik kan wel hakkuh!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vond het wel grappig, maar ik had geen Aussie
Dan is het ook vast makkelijk omscholen naar jumpenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:08 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik ook niet, durfde ik niet. Maar ik kan wel hakkuh!![]()
![]()
top, dat is beter dan een bomvolle zaalquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:06 schreef Homdeck het volgende:
het was absoluut niet druk etcetera. hooguit 20 mensen
Ja, dat dacht ik ook, maar ik heb het geprobeerd, les gehad zelfs. Maar het lukt niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan is het ook vast makkelijk omscholen naar jumpen
Ook niet met deze muziek?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:13 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, maar ik heb het geprobeerd, les gehad zelfs. Maar het lukt niet.![]()
Kom dansen, kom feesten, vanavond is het lolquote:
Blegh oude koffiequote:Op zaterdag 23 juni 2007 05:25 schreef Yurithemaster het volgende:
* Zet koffie klaar voor de ochtendploeg![]()
ik denk dat professionele ballroomdansers daar anders over denkenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:58 schreef Neleos het volgende:
Ik ga liever hardlopen hoor. Gekke dansjes doen is geen sport.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:53 schreef B.ertha het volgende:
Zo doen jullie 2 dagen over 2 bladzijdes en vervolgens 6 in één avond
Ik kom ook ff 3 dagen niet langs, kan jullie ook geen moment alleen laten![]()
![]()
Maar goed, vrij vandaag, lekker uitgeslapen, straks naar de kids toe
boeiendquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:23 schreef Yurithemaster het volgende:
Feli plasterk
Aan ijs? Aan treinboetes? Aan prullaria?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:02 schreef Soempie het volgende:
Gefeliciteerd!![]()
Ik heb een godsvermogen uitgegeven vandaag...![]()
![]()
Vertelquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:02 schreef Soempie het volgende:
Gefeliciteerd!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Aan ijs? Aan treinboetes? Aan prullaria?
Wegwezen dan. Je staat nog steeds op "plus"quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:14 schreef Soempie het volgende:
Oh, crap, het is hartstikke druk in de stad. Ik kom vast te laat.![]()
![]()
feliciteerdquote:
had je zonet ook wel mogen vertellenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:02 schreef Soempie het volgende:
Gefeliciteerd!![]()
![]()
boeken zijn duurquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
IJs komt zo.![]()
Maar aan bikini's () en verdere vakantieprut.
![]()
Boeken ook, veel boeken.
En serie 4 en 5 van Six Feet Under![]()
viel best mee hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:14 schreef Soempie het volgende:
Oh, crap, het is hartstikke druk in de stad. Ik kom vast te laat.![]()
![]()
Vond het ook gezellig!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
feliciteerd
[..]
had je zonet ook wel mogen vertellen![]()
[..]
boeken zijn duurwelke boeken heb je gekocht
[..]
viel best mee hoor
was gezellig![]()
![]()
Je koopt 3 boeken en je weet niet eens waar ze over gaan?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vond het ook gezellig!![]()
Ik heb 'De Grap' van Kundera gekocht en drie boeken van Alain de Botton. Die laatste omdat hij Kundera de hemel in prees. Dacht dat hij dan zelf ook wel goede boeken zou schrijven.![]()
Alain de Botton debuteerde in 1993 met 'Proeven van liefde', een aanstekelijke geschiedenis van een verliefdheid en alle rampspoed die daarmee gepaard gaat. Vervolgens schreef hij 'De romantische school' en 'De Biograaf'. De drie boeken samen vormen een trilogie over de liefde.
Precies die drie dus.![]()
Ik heb de achterkant van alledrie gelezen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Je koopt 3 boeken en je weet niet eens waar ze over gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |