Nog nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:49 schreef Etcetera het volgende:ja
jij dan
Nieuwe komt er aan
AKQ SC 172 Zaterdagmiddagminibenenjerryeetmeet in Stad! daar dus
Gewoon een opvallen shirt aan doen net als timquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nog niet![]()
Ik hoop dat we elkaar herkennen.![]()
als ik iemand zie met een bak Karamel Sutra gaat het wel lukkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nog niet![]()
Ik hoop dat we elkaar herkennen.![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:53 schreef Etcetera het volgende:
als ik iemand zie met een bak Karamel Sutra gaat het wel lukken
en anders brul ik wel om Soempie
Je kan ook gewoon letten op iemand die struikelt, bijna ergens tegenaan fietst, enzovoortsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als ik iemand zie met een bak Karamel Sutra gaat het wel lukken
en anders brul ik wel om Soempie
onweerquote:
en dan wil jij foto's zekerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ga gewoon allebei naakt, dan val je wel op
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon letten op iemand die struikelt, bijna ergens tegenaan fietst, enzovoorts
En Soempie's roze fiets is ook niet moeilijk om te herkennen
die kunnen gewoon niet rijdenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:38 schreef Homdeck het volgende:
ik heb net 20 km lang 60 gereden op de N34 waar je dus 100 magjezus wat zit mezelf dan op te fokken. hoe krijgen mensen het toch in godsnaam voor elkaar om zoooo langzaam te rijden
![]()
ik heb niet beweerd dat ze gemaakt wordenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je zo goed met me meedenkt
Mag je in zo'n geval toeteren, of is dat not done?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:38 schreef Homdeck het volgende:
ik heb net 20 km lang 60 gereden op de N34 waar je dus 100 magjezus wat zit mezelf dan op te fokken. hoe krijgen mensen het toch in godsnaam voor elkaar om zoooo langzaam te rijden
![]()
quote:
mag niet, is een verkeersovertredingquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mag je in zo'n geval toeteren, of is dat not done?
je kunt gaan bumperklevenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:38 schreef wyccie het volgende:
Ah, oké. Ik heb nog geen rijbewijs, vandaar.
Kun je in zo'n situatie dan wel zo iemand op de één of andere manier duidelijk maken dat hij wat harder mag?
ik heb wel de neiging maar ik hou me in. ik erger me wel in stilte.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mag je in zo'n geval toeteren, of is dat not done?
willen wij ook nog heenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:57 schreef Homdeck het volgende:
POTC 3
die spiegel is echt raar jaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:57 schreef Nesle het volgende:
Ik vond het ook vaag, ik ben nu de tweede aflevering aan het kijken als traktatiedat ik weekend heb, en.............. ik vind het echt een rare serie. Ik weet het niet, is mij allemaal een beetje te SF achtig en daar houd ik dus absoluut niet van. De personages boeien mij dus allemaal ook nog niet zo erg, behalve die moeder (wtf is er met die spiegel?) en dat meisje. De rest boeit me nog niks. Vooral die indiaan of wat het moge zijn niet.
ik PM je wel evenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
willen wij ook nog heenmeldt je ff of het rustig is
![]()
je mag het hier ook wel neerzetten hoorquote:
Moet ik het ff vertellen heb het al tot aflevering 18 gezienquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:57 schreef Nesle het volgende:
Ik vond het ook vaag, ik ben nu de tweede aflevering aan het kijken als traktatiedat ik weekend heb, en.............. ik vind het echt een rare serie. Ik weet het niet, is mij allemaal een beetje te SF achtig en daar houd ik dus absoluut niet van. De personages boeien mij dus allemaal ook nog niet zo erg, behalve die moeder (wtf is er met die spiegel?) en dat meisje. De rest boeit me nog niks. Vooral die indiaan of wat het moge zijn niet.
Hij heet in het echie Milo Ventimiglio, van Gilmore Girls ken ik hemquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:01 schreef Etcetera het volgende:
heettie zoik ben niet goed met namen
heb me kapot gelachen om die chinees trouwens
en waar ik echt nieuwsgierig naar ben is hoe ze uiteindelijk bij elkaar komen en wat ze samen gaan doenals dat al het geval is
en volgens mij is die vader van het brandwondenmeisje niet echt tof
het geeft ook zoveel garanties voor andere avonden hèquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je mag het hier ook wel neerzetten hoor
oh dan moet ik maar niet alles gaan kijkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:03 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hij heet in het echie Milo Ventimiglio, van Gilmore Girls ken ik hem.
Ik ben nu dus op de helft van ep2 en ik weet al wat dingen extra. Er komen trouwens aardig ranzige momenten in zeg, niet geschikt voor mensen met een slechte maag zeg maar.![]()
nou niet echtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:04 schreef Homdeck het volgende:
[..]
het geeft ook zoveel garanties voor andere avonden hè![]()
Jesse it is, en ik kan je nu al garanderen dat als je daar al ziek van wordt, dat je wel kan stoppen met kijken. Ik zit van het ene op het andere moment in verbazing van ranzigheidquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh dan moet ik maar niet alles gaan kijkenik word al misselijk bij operatie-tv
enne die milo... is dat toevallig Jesse![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |