Nog nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:49 schreef Etcetera het volgende:ja
jij dan
Nieuwe komt er aan
AKQ SC 172 Zaterdagmiddagminibenenjerryeetmeet in Stad! daar dus
Gewoon een opvallen shirt aan doen net als timquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nog niet![]()
Ik hoop dat we elkaar herkennen.![]()
als ik iemand zie met een bak Karamel Sutra gaat het wel lukkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nog niet![]()
Ik hoop dat we elkaar herkennen.![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:53 schreef Etcetera het volgende:
als ik iemand zie met een bak Karamel Sutra gaat het wel lukken
en anders brul ik wel om Soempie
Je kan ook gewoon letten op iemand die struikelt, bijna ergens tegenaan fietst, enzovoortsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als ik iemand zie met een bak Karamel Sutra gaat het wel lukken
en anders brul ik wel om Soempie
onweerquote:
en dan wil jij foto's zekerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ga gewoon allebei naakt, dan val je wel op
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon letten op iemand die struikelt, bijna ergens tegenaan fietst, enzovoorts
En Soempie's roze fiets is ook niet moeilijk om te herkennen
die kunnen gewoon niet rijdenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:38 schreef Homdeck het volgende:
ik heb net 20 km lang 60 gereden op de N34 waar je dus 100 magjezus wat zit mezelf dan op te fokken. hoe krijgen mensen het toch in godsnaam voor elkaar om zoooo langzaam te rijden
![]()
ik heb niet beweerd dat ze gemaakt wordenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je zo goed met me meedenkt
Mag je in zo'n geval toeteren, of is dat not done?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:38 schreef Homdeck het volgende:
ik heb net 20 km lang 60 gereden op de N34 waar je dus 100 magjezus wat zit mezelf dan op te fokken. hoe krijgen mensen het toch in godsnaam voor elkaar om zoooo langzaam te rijden
![]()
quote:
mag niet, is een verkeersovertredingquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mag je in zo'n geval toeteren, of is dat not done?
je kunt gaan bumperklevenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:38 schreef wyccie het volgende:
Ah, oké. Ik heb nog geen rijbewijs, vandaar.
Kun je in zo'n situatie dan wel zo iemand op de één of andere manier duidelijk maken dat hij wat harder mag?
ik heb wel de neiging maar ik hou me in. ik erger me wel in stilte.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mag je in zo'n geval toeteren, of is dat not done?
willen wij ook nog heenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:57 schreef Homdeck het volgende:
POTC 3
die spiegel is echt raar jaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:57 schreef Nesle het volgende:
Ik vond het ook vaag, ik ben nu de tweede aflevering aan het kijken als traktatiedat ik weekend heb, en.............. ik vind het echt een rare serie. Ik weet het niet, is mij allemaal een beetje te SF achtig en daar houd ik dus absoluut niet van. De personages boeien mij dus allemaal ook nog niet zo erg, behalve die moeder (wtf is er met die spiegel?) en dat meisje. De rest boeit me nog niks. Vooral die indiaan of wat het moge zijn niet.
ik PM je wel evenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
willen wij ook nog heenmeldt je ff of het rustig is
![]()
je mag het hier ook wel neerzetten hoorquote:
Moet ik het ff vertellen heb het al tot aflevering 18 gezienquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:57 schreef Nesle het volgende:
Ik vond het ook vaag, ik ben nu de tweede aflevering aan het kijken als traktatiedat ik weekend heb, en.............. ik vind het echt een rare serie. Ik weet het niet, is mij allemaal een beetje te SF achtig en daar houd ik dus absoluut niet van. De personages boeien mij dus allemaal ook nog niet zo erg, behalve die moeder (wtf is er met die spiegel?) en dat meisje. De rest boeit me nog niks. Vooral die indiaan of wat het moge zijn niet.
Hij heet in het echie Milo Ventimiglio, van Gilmore Girls ken ik hemquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:01 schreef Etcetera het volgende:
heettie zoik ben niet goed met namen
heb me kapot gelachen om die chinees trouwens
en waar ik echt nieuwsgierig naar ben is hoe ze uiteindelijk bij elkaar komen en wat ze samen gaan doenals dat al het geval is
en volgens mij is die vader van het brandwondenmeisje niet echt tof
het geeft ook zoveel garanties voor andere avonden hèquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je mag het hier ook wel neerzetten hoor
oh dan moet ik maar niet alles gaan kijkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:03 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hij heet in het echie Milo Ventimiglio, van Gilmore Girls ken ik hem.
Ik ben nu dus op de helft van ep2 en ik weet al wat dingen extra. Er komen trouwens aardig ranzige momenten in zeg, niet geschikt voor mensen met een slechte maag zeg maar.![]()
nou niet echtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:04 schreef Homdeck het volgende:
[..]
het geeft ook zoveel garanties voor andere avonden hè![]()
Jesse it is, en ik kan je nu al garanderen dat als je daar al ziek van wordt, dat je wel kan stoppen met kijken. Ik zit van het ene op het andere moment in verbazing van ranzigheidquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh dan moet ik maar niet alles gaan kijkenik word al misselijk bij operatie-tv
enne die milo... is dat toevallig Jesse![]()
wij houden daar ook van, daarom gaan we nu ook pas heenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nou niet echtmaar het is vrijdagavond, dat is best een biosavondje denk ik
en hij draait nu al een maand, dus ik gok dat het er al rustiger is dan eerst (en wij houden van rustige bios-avondjes
geen last van andere mensen
)
Zo ranzig was heroes toch nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:07 schreef Nesle het volgende:
[..]
Jesse it is, en ik kan je nu al garanderen dat als je daar al ziek van wordt, dat je wel kan stoppen met kijken. Ik zit van het ene op het andere moment in verbazing van ranzigheid
Welk stukje was dat dan? is al ene paar maanden geleden dat ik aflevering 2 heb gezienquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:11 schreef Nesle het volgende:
Ik vind het aardig ranzig, maar ik ben dan ook een meisje he.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Welk stukje was dat dan? is al ene paar maanden geleden dat ik aflevering 2 heb gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat ranzig
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:14 schreef Nesle het volgende:
[..]Oh dat maar dat is het ook wel gedaan met de vieze stukjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat ranzig
Zie, sommige mensenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:27 schreef Homdeck het volgende:
Ik heb ook eens een tentamen privaatrecht gehad met het antwoordenblad er aan vast geniet![]()
Oja, ik heb een keer een open boek tentamen gehad. Bleek dat de docent zo lui was geweest om de vragen uit het boek te gebruiken. De antwoorden stonden achterin.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:27 schreef Homdeck het volgende:
Ik heb ook eens een tentamen privaatrecht gehad met het antwoordenblad er aan vast geniet![]()
boeiend.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:31 schreef wyccie het volgende:
Ach, een tien valt ook zo op, hè.
ik zorg wel dat ik een boek heb waar ik me in kan verstoppenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:07 schreef Nesle het volgende:
[..]
Jesse it is, en ik kan je nu al garanderen dat als je daar al ziek van wordt, dat je wel kan stoppen met kijken. Ik zit van het ene op het andere moment in verbazing van ranzigheid
dan hoor ik wel hoe druk het wasquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:10 schreef Homdeck het volgende:
[..]
wij houden daar ook van, daarom gaan we nu ook pas heenToch maar even gereserveerd voor de zekerheid.
dat ze haar eigen schouder zetquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zo ranzig was heroes toch niet![]()
dan weet je het idd nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. De afgelopen vijf jaar moest ik altijd werken op donderdag, dus die planning is mij onbekend
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:24 schreef Soempie het volgende:
hee!
Sommige mensen hebben ook altijd mazzel.![]()
Een vriend van mij had vandaag z'n eerste tentamen van het jaar gemaakt. Was érg zenuwachtig, omdat hij amper iets gedaan had: 'Keet, er moet echt een wonder gebeuren vandaag!'![]()
Vervolgens krijg ik hem dus 's middags überblij aan de telefoon: 'we gaan zo uit eten Keet!'.
Nouja, prima.![]()
![]()
Bleek dat z'n tentamen hetzelfde was (plus nog wat extra) als z'n oefen tentamen.
Aangezien het ook nog open boek was en je al je aantekeningen er bij mocht kon hij dat tentamen gewoon overpennen (en dan wel de volle drie uur bezig zijn).!
![]()
Dat gebeurt mij nou nooit.![]()
Maar wel weer mazzel met het lekkere eten![]()
ik zou zo bang zijn dat ik betrapt zou wordenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:27 schreef Homdeck het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:27 schreef Soempie het volgende:
House is toch altijd donderdagavond op? Tenminste..ik 'werk' dan en als die kinderen in bed liggen bel ik rustig allerlei mensen.Regelmatig rond een uur of half 11 te horen gekregen: 'Hee, nu heb ik House gemist!'
![]()
als hij het goed beargumenteerd, zou hij er punten voor moeten krijgenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zie, sommige mensen![]()
Die vriend van mij was trouwens niet zo snugger. Hij was het met bepaalde antwoorden van de docent niet eens en heeft daar wat anders ingevuld.Hoezo eigenwijs.
![]()
dan laattie zich kennenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oja, ik heb een keer een open boek tentamen gehad. Bleek dat de docent zo lui was geweest om de vragen uit het boek te gebruiken. De antwoorden stonden achterin.![]()
Na ongeveer een kwartier kwam hij er achter: 'mensen, ik wil niet meer zien dat jullie op pagina zoveel kijken'
Ik had een tien.![]()
Ik moest wel twee dagen later bij hem komen. Hij was pissig, niet te kort.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan laattie zich kennenbeetje sneu
wel goed van die 10
niet te kortquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moest wel twee dagen later bij hem komen. Hij was pissig, niet te kort.![]()
![]()
Maar die tien bleef wel staan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |