Blij dat je zo goed met ons meedenkt...quote:
surprise surprisequote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat valt in de categorie 'grande finale'
geen probleem hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Blij dat je zo goed met ons meedenkt...![]()
![]()
Ik kan hem best nog eens kijken.quote:
dat zekerquote:
Een vriendin van mij kan hele stukken film nadoen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat zekeris er nu ook op
maar ik stond in de keuken, hoorde de grap en wist exact wat er gaande was
omgquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Een vriendin van mij kan hele stukken film nadoen.'ogre in opleiding'
Gaan jullie naar Shrek 3? Ik heb er niet zulke goede dingen over gehoord.![]()
12 zoog echtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:29 schreef Soempie het volgende:
Ocean's 13 weer wél goede dingen over gehoord. Ook omdat 12 tegen viel.
Leukquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:30 schreef Etcetera het volgende:
soemp, er gaat nog 1 mee morgenheeft m'n vriend wat te kletsen
maar die hoeft ook geen ijs)
en of er in de theeschenkerij koffie wordt geschonken
is die theeschenkerij niet buitenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
LeukGeen idee, maar ik dacht dat we bij mooi weer maar buiten zouden gaan zitten? Niet naar die theeschenkerij..
Tenzij het gaat gieten?
Ik ga hem in de bios kijken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:32 schreef Mikkie het volgende:
Als m'n pc een beetje mee werkt ga ik dadelijk Oceans 13 kijken
Ik heb geen flauw idee. We zien het morgen allemaal wel.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is die theeschenkerij niet buitenik ben er nog nooit geweest
ze hebben wel regen/onweer voorspelt
relevantie?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:38 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet even budgettair verantwoord gaan doen.
Er gaat bij mij in een paar dagen zo'n sloot geld uit, dat ik echt ff moet gaan uitkijken. Ik moet namelijk nog veel meer dingen aanschaffen deze zomer, en anders ga ik 't allemaal niet rond breien...
komt wel goedquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. We zien het morgen allemaal wel.![]()
Nu ook lekker op de bank hangen en straks vroeg naar bed. Ik ben gaar en anders ben ik morgen niks waard.
Momenteel alleen brugklassers, voorheen ook jaar 3 en 4. Volgend schooljaar jaar 1 en 2.quote:
Hehe, ik zou toch wel raar staan te kijken als ik zo'n aanzoek kreeg.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:53 schreef Etcetera het volgende:
heb je het aanzoek ook geaccepteerd trouwens
Welke klas vind je nou het leukste om les te geven in engels?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Momenteel alleen brugklassers, voorheen ook jaar 3 en 4. Volgend schooljaar jaar 1 en 2.
VMBO BBL en KBL.
Hmm, lastige vraag. Doordat ik lesgeef op het VMBO BBL/KBL, is het niveau Engels sowieso behoorlijk laag. Voor de vakinhoud hoef ik het dan ook niet te doen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:01 schreef Nesle het volgende:
Welke klas vind je nou het leukste om les te geven in engels?
Lesgeven op hogere niveaus is iets wat ik op dit moment absoluut niet ambieer, ik heb zelfs bewust gekozen voor BBL/KBL. Het is echt een uitdaging, iedere les verloopt weer anders. De leerlingen zijn zó onbevangen, dat maakt het enorm leuk.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:32 schreef Nesle het volgende:
Je wilt dus "later" les gaan geven bij hogere niveau's? Of dat dan weer niet?
Ik kwam er gisteren achter dat ik een student engels als leraar engels een jaar heb gehadhij moet zijn studie nog verder afronden ofzo? Ik heb dan ook niks geleerd dit jaar, alleen maar gelezen en woordjes gestampt.
Ik had niks oranjes aan bij de minimeets, dus dat is geen geldige eisquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Naar minimeets hoor je in het oranje te gaan.![]()
Nee, maar de oven wel.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En pizza's roepen nog steeds niet zelf dat ze klaar zijn
Soms wel, daar is MS Sam voorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:53 schreef wyccie het volgende:
En jouw computer praat wel tegen jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |