quote:
Hoe zijn de rest van je tentamens gegaan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:33 schreef Nesle het volgende:
Dat had ik dus met mijn engels tentamen. Die had ik al geoefend, en toen kreeg ik dus donderdag precies dezelfde teksten
En als ik nou wat ook wil dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:45 schreef Etcetera het volgende:
oh ja soemp, neem maar 3 lepels meemeestal wil m'n vriend niets maar je weet maar nooit
jij mag niet komenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En als ik nou wat ook wil dan?![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:45 schreef Etcetera het volgende:
oh ja soemp, neem maar 3 lepels meemeestal wil m'n vriend niets maar je weet maar nooit
ja dan is er minder ijs om te delenquote:
quote:
Hmmmquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe zijn de rest van je tentamens gegaan?![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat hadden wij ook. Actieve Leden Uitje georganiseerd, met z'n allen naar Groningen. Kaartjes gekocht voor de mensen die een weekend-OV hadden. Alleen nogal vergeten dat die voor 9.00 niet geldig zijn
Maar ja, een mannelijke conducteur, 25 wulps geklede jongedames met een vlotte babbel... en we hebben ons onder vijf boetes uit geluld
dat zal ook wel smelten uiteindelijkquote:
ik had een conductrice.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat hadden wij ook. Actieve Leden Uitje georganiseerd, met z'n allen naar Groningen. Kaartjes gekocht voor de mensen die een weekend-OV hadden. Alleen nogal vergeten dat die voor 9.00 niet geldig zijn
Maar ja, een mannelijke conducteur, 25 wulps geklede jongedames met een vlotte babbel... en we hebben ons onder vijf boetes uit geluld
Zie boven. 't Is echt waar.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
waar bleven jou vrouwelijke charmes soemp
ah, da's jammerquote:
Of soempie doet een van haar acties en laat het vallenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
waar bleven jou vrouwelijke charmes soemp
[..]
dat zal ook wel smelten uiteindelijkin mijn mond
heet actiesquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Of soempie doet een van heet acties en laat het vallen![]()
Ik werd niet eens geconroleerd of ik wel een OV hadquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:47 schreef Soempie het volgende:
ik heb net 38.10 euro overgemaakt naar Arriva.
'Staande gehouden tussen Groningen Noord en Winsum'![]()
Was vergeten dat je voor 9 uur niet met korting mag reizen.![]()
snel aanpassenquote:
Vrouwen altijd met dat gezeurquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:55 schreef Etcetera het volgende:
mannenze zouden wel eens hun ongelijk toegeven he
zijn ze serieus zo streng?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:50 schreef Nesle het volgende:
Wel kut, een vriend van mijn blijft sowieso al zitten omdat hij zijn gedichtendossier niet heeft ingeleverd voor de deadline![]()
als mannen zich nou eens niet altijd als kleuters gedroegen hoeven vrouwen niet meer te zeurenquote:
Ja want je gedichtendossier is een handelingsdeel voor Nederlands, als je die neit af hebt ben je gewoon de lul. Ze hebben het aan het begin van het 300 keer herhaald: "LEVER HET OP TIJD IN!". Het is nu inmiddels twee weken geleden en hij stond ook al 3 onvoldoendes. Ik betwijfel het of hij zich hier uit kan redden..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
zijn ze serieus zo streng?
Misschien dat dat van hem nog wel besproken wordt. Kan me niet voorstellen dat je daar alleen op blijft zitten.
da's dan wel z'n eigen schuld he (niet minder lullig, maar toch)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:59 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja want je gedichtendossier is een handelingsdeel voor Nederlands, als je die neit af hebt ben je gewoon de lul. Ze hebben het aan het begin van het 300 keer herhaald: "LEVER HET OP TIJD IN!". Het is nu inmiddels twee weken geleden en hij stond ook al 3 onvoldoendes. Ik betwijfel het of hij zich hier uit kan redden..![]()
euh... was dat een vereistequote:
best welquote:
Ik heb dat dossier maanden te laat ingeleverd. Kon niet eens meer volledig, aangezien de bieb dicht was en ik daar resenties vandaan moest halen. Vervolgens werd ik besproken in de laatste vergadering van het jaar en mocht ik wel door naar de 5e.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:59 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja want je gedichtendossier is een handelingsdeel voor Nederlands, als je die neit af hebt ben je gewoon de lul. Ze hebben het aan het begin van het 300 keer herhaald: "LEVER HET OP TIJD IN!". Het is nu inmiddels twee weken geleden en hij stond ook al 3 onvoldoendes. Ik betwijfel het of hij zich hier uit kan redden..![]()
quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:02 schreef Homdeck het volgende:
ben weg. laat je de drukte nog wel weten Etcetera
ik gok vanwege de finale van het EK -21quote:
Ja, natuurlijk. Naar minimeets hoor je in het oranje te gaan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:01 schreef Etcetera het volgende:
euh... was dat een vereisteik heb iets roods namelijk
oh crapquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Naar minimeets hoor je in het oranje te gaan.![]()
naar aanleiding van een weddenschap in deel 111quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:04 schreef Plasterk het volgende:
wie komen er allemaal op de meet morgen?
etc en soemp?
quote:
quote:
dat is het zeker, vooral omdat een gedichtendossier niet zo heel moeilijk is tochquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:06 schreef Nesle het volgende:
Het is ook zijn eigen schuld, maar het is wel doodzonde...
quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's waar ook ja. Zou eigenlijk morgenavond naar m'n ouders gaan, da's verplaatst naar zondag. Nou kan ik morgen mooi met een lekker pintje die finale kijken
Misschien kom ik dan wel in beeld.quote:
dat kunnen mannen heul nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben aan het multitasken, dus heb niet m'n volledige aandacht bij Fok
dus als er een hoofd over het muurtje gluurt, dan weten we iig wie het isquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Met pompoentjes en in sexy oranje bikini! Ik heb er zin in!
ik kan uitstekend multitaskenquote:
Zelfs niet voor mij in oranje bikini enquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:14 schreef Mikkie het volgende:
Je denkt toch niet dat ik helemaal naar groningen ga reizen![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zelfs niet voor mij in orjanje bikini en?????
![]()
![]()
Ik sta morgen de hele avond zo op de tribune:![]()
Ja, je denkt toch niet dat ik in oranje bikini in de prinsentuin ga zitten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]ik denk, die gaat in oranje (bikini
) meminimeeten maar je gaat naar de finale
TOF
maar wel in oranjequote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, je denkt toch niet dat ik in oranje bikini in de prinsentuin ga zitten.![]()
en de finale in bed afsluiten zekerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Voor jou in bikini wel, datmag ook nog, maar dan stel ik voor dat we die finale op de bank bekijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |