Goeie, dank je!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:28 schreef Mikkie het volgende:
Three Doors Down - Kryptonite?
Dat wel, maar het is voor een quizronde en dan heb ik liever niet dat in de eerste 10 seconden de titel al wordt genoemdquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:29 schreef wyccie het volgende:
Eigenlijk alles wat wel een grote hit is geweest wel toch?
Die heb ik nu ook, maar ik vond het knap ingewikkeld toen ik niet wist dat de track op stop moest staan voor je kon knippen, en pauze niet mochtquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:40 schreef wyccie het volgende:
Dat is heel simpel met Audacity.
Zo lang nog? Bij mij kost het 6 seconden...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:52 schreef wyccie het volgende:
Alleen het importeren duurde het langst, maar dat was meestal met een halve minuut ook wel geklaard. Vind het een reuzehandig programma. Heb er ook wel eens wat mee opgenomen met een microfoon terwijl ik meezong met liedjes. Heel genant om mijzelf terug te horen.
Ik heb niet meer nodig, toch bedanktquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:03 schreef wyccie het volgende:
Lady Madonna - Beatles
Zombie - Cranberries
Bitch - Meredith Brooks
Dancing in the moonlight - toploader
Waarom ben jij altijd in de buurt als ik een soempie ga bouwenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:19 schreef Yurithemaster het volgende:
2?
Anders had ik het wel verpest hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:20 schreef Neleos het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd in de buurt als ik een soempie ga bouwen![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:20 schreef Neleos het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd in de buurt als ik een soempie ga bouwen![]()
En ik dacht dat ik beroerd typtequote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:29 schreef wyccie het volgende:
altiojd
Neleos +1quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:32 schreef Neleos het volgende:
De Kast - In nije dei
Ja he, zo kan ik het ookquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:55 schreef Neleos het volgende:
Hakkuhbar - Supergabber
Ik ook niet, durfde ik niet. Maar ik kan wel hakkuh!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vond het wel grappig, maar ik had geen Aussie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |