Dan is het ook vast makkelijk omscholen naar jumpenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:08 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik ook niet, durfde ik niet. Maar ik kan wel hakkuh!![]()
![]()
top, dat is beter dan een bomvolle zaalquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:06 schreef Homdeck het volgende:
het was absoluut niet druk etcetera. hooguit 20 mensen
Ja, dat dacht ik ook, maar ik heb het geprobeerd, les gehad zelfs. Maar het lukt niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan is het ook vast makkelijk omscholen naar jumpen
Ook niet met deze muziek?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:13 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, maar ik heb het geprobeerd, les gehad zelfs. Maar het lukt niet.![]()
Kom dansen, kom feesten, vanavond is het lolquote:
Blegh oude koffiequote:Op zaterdag 23 juni 2007 05:25 schreef Yurithemaster het volgende:
* Zet koffie klaar voor de ochtendploeg![]()
ik denk dat professionele ballroomdansers daar anders over denkenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:58 schreef Neleos het volgende:
Ik ga liever hardlopen hoor. Gekke dansjes doen is geen sport.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:53 schreef B.ertha het volgende:
Zo doen jullie 2 dagen over 2 bladzijdes en vervolgens 6 in één avond
Ik kom ook ff 3 dagen niet langs, kan jullie ook geen moment alleen laten![]()
![]()
Maar goed, vrij vandaag, lekker uitgeslapen, straks naar de kids toe
boeiendquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:23 schreef Yurithemaster het volgende:
Feli plasterk
Aan ijs? Aan treinboetes? Aan prullaria?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:02 schreef Soempie het volgende:
Gefeliciteerd!![]()
Ik heb een godsvermogen uitgegeven vandaag...![]()
![]()
Vertelquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:02 schreef Soempie het volgende:
Gefeliciteerd!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Aan ijs? Aan treinboetes? Aan prullaria?
Wegwezen dan. Je staat nog steeds op "plus"quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:14 schreef Soempie het volgende:
Oh, crap, het is hartstikke druk in de stad. Ik kom vast te laat.![]()
![]()
feliciteerdquote:
had je zonet ook wel mogen vertellenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:02 schreef Soempie het volgende:
Gefeliciteerd!![]()
![]()
boeken zijn duurquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
IJs komt zo.![]()
Maar aan bikini's () en verdere vakantieprut.
![]()
Boeken ook, veel boeken.
En serie 4 en 5 van Six Feet Under![]()
viel best mee hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:14 schreef Soempie het volgende:
Oh, crap, het is hartstikke druk in de stad. Ik kom vast te laat.![]()
![]()
Vond het ook gezellig!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
feliciteerd
[..]
had je zonet ook wel mogen vertellen![]()
[..]
boeken zijn duurwelke boeken heb je gekocht
[..]
viel best mee hoor
was gezellig![]()
![]()
Je koopt 3 boeken en je weet niet eens waar ze over gaan?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vond het ook gezellig!![]()
Ik heb 'De Grap' van Kundera gekocht en drie boeken van Alain de Botton. Die laatste omdat hij Kundera de hemel in prees. Dacht dat hij dan zelf ook wel goede boeken zou schrijven.![]()
Alain de Botton debuteerde in 1993 met 'Proeven van liefde', een aanstekelijke geschiedenis van een verliefdheid en alle rampspoed die daarmee gepaard gaat. Vervolgens schreef hij 'De romantische school' en 'De Biograaf'. De drie boeken samen vormen een trilogie over de liefde.
Precies die drie dus.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |