Maarja....als we daarop moeten wachten...quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:23 schreef BeeDee het volgende:
Zo...en nu mag Broekpaling eens een keer een nieuwe maken...![]()
Hehe...in een moment van onoplettendheid. Je had gewoon weer mazzel. Ik dacht ik geef je een gelegenheid om je sig eens te veranderen in "Nog maar één topic geopend, jeweets!!11!1!"quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Heb 'm anders al een paar keer bijna gehad.![]()
Hoi duiveltje...ik los je zo af..quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:19 schreef Duuvelke het volgende:
Goedeavond....![]()
Zo centjes zijn weer verdiend voor vandaag.
Ah, een nieuw lid.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:24 schreef baskabel4 het volgende:
aaahhhh...lotgenoten
hier een camel-roker(25 per dag)
en de werkdag zit er gelukkig weer op.....ben alleen bekaf...meer mensen die dat hebben??
het weer of zo?
Ludo zal trots op je zijn..quote:
Is al !quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:25 schreef Broekpaling het volgende:
PeZu, centraal schoppert, schop 'm is centraal.[afbeelding]
Helleuw...quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:24 schreef baskabel4 het volgende:
aaahhhh...lotgenoten
hier een camel-roker(25 per dag)
en de werkdag zit er gelukkig weer op.....ben alleen bekaf...meer mensen die dat hebben??
het weer of zo?
Ja, maakt een hoop goed !quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:33 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
werk ze, laatste nacht en die 5 dagen weekend maken het dan wel weer goed toch?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:57 schreef LudoSanders het volgende:
Wow vet lange post in het rokershoekje.
Angstig.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:57 schreef LudoSanders het volgende:
Wow vet lange post in het rokershoekje.
Ik dacht dat het vandaag vrijdag was, dat bleek dus morgen te zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:00 schreef LudoSanders het volgende:.
Zeg Broekpaling nog gesolliciteerd ?
Ze was blond Tezz.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:06 schreef Tezz het volgende:
Heej Ludo, dat was een pretty boring day dus! Ik ken het, van die achtelijke bijeenkomsten (jajaja het heet tegenwoordig workshops) waar je met z'n allen braaf op moet zitten en pootjes moet geven. Blegh. Ik heb ook regelmatig zoiets. Heej! Misschien was ik de MILF wel waarmee je geborreld hebt!
Anyway. Druk heb ik het dus. Moet mijn tassen nog in gaan pakken want we gaan morgen op kamp met het voetbalteam van mijn man. Altijd leuk! Heb maar een extra trui ingepakt, brrr......En moet mijn bankzaken nog regelen en ik heb net nog gewerkt (ff snel de mail gedaan enzo).
Dus. Ja. Drukdrukdrukdruk.
En je punt om niet te solliciteren op vrijdag is?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik dacht dat het vandaag vrijdag was, dat bleek dus morgen te zijn.![]()
Omdat ik op vrijdag verwacht wordt??quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En je punt om niet te solliciteren op vrijdag is?
Oh bij die kennis van je pa? Dacht uit vorige rokershoekje op te maken dat je dat niet ging doen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Omdat ik op vrijdag verwacht wordt??
16:30
neeeee een kamp is een kamp he! Gewoon op slaapzalen, in stapelbedjes zelfs. Lekker meuren met z'n allen en vooral niet slapen. Eigenlijk gewoon doen of je 12 bentquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ze was blond Tezz.
Wat voor kamp trouwens, toch wel een met huisjes neem ik aan hè? Niet in een of andere slaapzaal wat ik gewend ben van voetbalkampen, waar als je zou willen slapen dat sowieso niet gaat lukken.
Ik ga daar tot 3 juli werken, kijken of het wat is, ik krijg namelijk op 3 juli m'n diploma en 6 juli gaan we volgens mij op vakantie, als ik dat werk dan leuk vind blijf ik er de rest van de vakantie ook werken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh bij die kennis van je pa? Dacht uit vorige rokershoekje op te maken dat je dat niet ging doen.
Mooi zijn dat soort kampen altijd, wij gaan trouwens zonder aanhang altijd. Laatste keer in omgeving Deurne, één of andere boerderij met allemaal stepjes, kwamen we terug van stappen nog met een stuk of 15 man wezen steppen kwamen we om 7 uur weer aan. Volgende dag voetballen, dat was geen succes.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
neeeee een kamp is een kamp he! Gewoon op slaapzalen, in stapelbedjes zelfs. Lekker meuren met z'n allen en vooral niet slapen. Eigenlijk gewoon doen of je 12 bent.
Vorig jaar waren we ook in zo'n blokhut en toen was het 35 graden. Dan slaap je echt heerlijkop een zaal met zes stapelbedden en geen ramen.
...........
Maar.....er is bier. En mannen. En een paar leuke vrouwen (met de nadruk op een paar. De rest van de vrouwen hoort bij het thee-mutsen clubje).
Ookal is het niets gast, je moet op een gegeven moment toch wat gaan doen. Thuis zitten en de gehele zomer FOK!en gaat ook vervelen lijkt me.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga daar tot 3 juli werken, kijken of het wat is, ik krijg namelijk op 3 juli m'n diploma en 6 juli gaan we volgens mij op vakantie, als ik dat werk dan leuk vind blijf ik er de rest van de vakantie ook werken.
Maar bij mijn man in het team hebben ze allemaal kleine kindertjes, dus dan is het ook wel weer leuk om met z'n allen te gaan. Lachen joh, die kinderen trekken nog net het weekend maar dan vallen ze allemaal om van de slaap. Tja wat wil je als er tot diep in de nacht gezopen en gefeest wordt, dan slaap je als vier-jarige niet echt lekker natuurlijk hihi.......quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mooi zijn dat soort kampen altijd, wij gaan trouwens zonder aanhang altijd. Laatste keer in omgeving Deurne, één of andere boerderij met allemaal stepjes, kwamen we terug van stappen nog met een stuk of 15 man wezen steppen kwamen we om 7 uur weer aan. Volgende dag voetballen, dat was geen succes.
Ik ben ik geen jaren meer in bad geweest, pas er gewoonweg niet meer in, en heb been hekel als je dan van die kouwe poten/benen krijgt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:35 schreef Tezz het volgende:
En nu........laat Tezz zichzelf in een welverdiend badje zakken!
Niks op aan te merken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ookal is het niets gast, je moet op een gegeven moment toch wat gaan doen. Thuis zitten en de gehele zomer FOK!en gaat ook vervelen lijkt me.
Psst, roep ff dat 'ie weer centraal is.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:35 schreef PeZu het volgende:
vette tt man
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:37 schreef PeZu het volgende:
en centraal!
hoe krijg je ooit zoveel posts heequote:Op donderdag 21 juni 2007 23:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Heb zojuist m'n 10000ste post in de deze reeks gezet.![]()
ja!quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:22 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Prima![]()
Ik ga eens een foto zoeken die ik ook erbij kan zetten![]()
Die is nog in dit topic gezien!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:42 schreef Broekpaling het volgende:
Is QuBe trouwens overreden door een vrachtwagen ofzo?![]()
Heb er niet meer zien posten op FOK!![]()
Ben je een paar daagjes weg Tezz?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:35 schreef Tezz het volgende:
En nu........laat Tezz zichzelf in een welverdiend badje zakken!
qube is niet meerquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:52 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Die is nog in dit topic gezien!
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
neeeee een kamp is een kamp he! Gewoon op slaapzalen, in stapelbedjes zelfs. Lekker meuren met z'n allen en vooral niet slapen. Eigenlijk gewoon doen of je 12 bent.
Vorig jaar waren we ook in zo'n blokhut en toen was het 35 graden. Dan slaap je echt heerlijkop een zaal met zes stapelbedden en geen ramen.
...........
Maar.....er is bier. En mannen. En een paar leuke vrouwen (met de nadruk op een paar. De rest van de vrouwen hoort bij het thee-mutsen clubje).
Zo, niet te geloven, zijn de drie weken nu alweer om.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:56 schreef LudoSanders het volgende:
Jezus..
vertrokken.
Morgen laatste stagedag.
qubebe is een beetje ziek de laatste dagenquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:54 schreef oranjekoek het volgende:
Ow harajuku dan
Allemachtig... Ik zit op 3930.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Heb zojuist m'n 10000ste post in de deze reeks gezet.![]()
Welke drie weken?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Zo, niet te geloven, zijn de drie weken nu alweer om.
Ziek van verliefdheid? ZIjn haar geesten al verdreven?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
qubebe is een beetje ziek de laatste dagen![]()
keel- en oorontstekingquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:57 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ziek van verliefdheid? ZIjn haar geesten al verdreven?
Je moest nog drie weken, dat zal drie weken geleden geweest zijn.quote:
Nee, dat doe ik volgende week vrijdag. Stagebegeleider is met vakantie, dus die gun ik ook nog wel een traktatie.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:58 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je moest nog drie weken, dat zal drie weken geleden geweest zijn.Ga je ook trakteren op de laatste dag?
Ow... Dat is echt naarquote:
Oh wacht, dat was het totaal. Ik dacht dat jullie het over enkel in het rokershoekje reeks hadden.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:59 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat witte ek door op mijn profiel te klikken
Ja natuurlijk! Leuk van je! Even fatsoenlijk afscheid nemen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik volgende week vrijdag. Stagebegeleider is met vakantie, dus die gun ik ook nog wel een traktatie.
jaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:00 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ow... Dat is echt naarDan kan je amper slikken of praten
![]()
Kunnen slikken en niet kunnen praten, ideale combinatie..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:00 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ow... Dat is echt naarDan kan je amper slikken of praten
![]()
Eh, ik heb geen idee hoe je dat kan zien, het was mijn totaal inderdaad hahaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh wacht, dat was het totaal. Ik dacht dat jullie het over enkel in het rokershoekje reeks hadden.
Niets leuks aan, dat is de gene die mij beoordeelt heeft, lijkt me niet meer dan normaal.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:00 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Leuk van je! Even fatsoenlijk afscheid nemen.
ah omgekocht!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niets leuks aan, dat is de gene die mij beoordeelt heeft, lijkt me niet meer dan normaal.
Wens haar maar beterschap dan, zoiets duurt altijd eeuwig.quote:
quote:
Pleonasmequote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:04 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wens haar maar beterschap dan, zoiets duurt altijd eeuwig.
Zo...............en Tezz komt (nu pas) dampend en helemaal schoon uit haar badje!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:53 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ben je een paar daagjes weg Tezz?
aaah en wij danquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zo...............en Tezz komt (nu pas) dampend en helemaal schoon uit haar badje!
Ja, ik ben een paar daagjes weg, van morgenmiddag tot zondagavond! Ben waarschijnlijk helemaal gaar zondag, ha ha.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:07 schreef oranjekoek het volgende:
Morgen alweer laatste dagje, dan is het weer weekend!Ik hoop op een beetje goed weer, vandaag gaat de zomer in toch? of is dat morgen.
Ik ga lekker naar bedWelterusten allemaal! Een gezellig weekend toegewenst Tezz!
Slaap lekker!![]()
Ik heb weer es geen idee wie dat is, misschien als ik de muziek hoor.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..].
Ik doe al paar dagen Lee Ryan te luisteren.
Nou weet je wat je kunt doen: leg boven op je bed een luchtbed (om het stapelbed-effect te creeeren), laad je hele koelkast vol met bier, zet een paar gillende kinderen in je huiskamer en zet een potje thee voor de theemutsen en het lijkt net of je er echt bij bent!!!!!quote:
Heerlijk en gezellig! Volgende week ben je de hele week chagrijnigquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zo...............en Tezz komt (nu pas) dampend en helemaal schoon uit haar badje!
Ja, ik ben een paar daagjes weg, van morgenmiddag tot zondagavond! Ben waarschijnlijk helemaal gaar zondag, ha ha.
goed planquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou weet je wat je kunt doen: leg boven op je bed een luchtbed (om het stapelbed-effect te creeeren), laad je hele koelkast vol met bier, zet een paar gillende kinderen in je huiskamer en zet een potje thee voor de theemutsen en het lijkt net of je er echt bij bent!!!!!
ja je moet de rest ook doen, anders is het niet echt!quote:
Mijn kwartet, wat doe je!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja je moet de rest ook doen, anders is het niet echt!
Trusten Koekske!![]()
Sorry, ik heb je kwartet verneukt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:17 schreef Berenanus het volgende:
Mag ik van jou, van de alcoholische dranken... het bier?
KWARTET!!! [afbeelding]
oohquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja je moet de rest ook doen, anders is het niet echt!
Trusten Koekske!![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:20 schreef Tezz het volgende:
En dat ga ik nu dus doen: slapen!!!!!!! Trusten allen.....
trustequote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:20 schreef Tezz het volgende:
En dat ga ik nu dus doen: slapen!!!!!!! Trusten allen.....
erenbanus!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:27 schreef Berenanus het volgende:
Draaiende bedoeling hier btw, ik denk dat ik ook maar naar bed ga
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:48 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben bezig met de laatste stagedag.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:07 schreef Tezz het volgende:
En ik ben druk aan het poetsen. Heb mijn man en kind de deur uitgezet, de tassen voor het kamp ingepakt en straks rond een uur of 2 gaan we. Joepie, een heel weekend ongestoord zuipen en lachen!
Het voetbalteam van mijn man huurt elk jaar een blokhut waar we dan met z'n allen (vrouwen en kindertjes mogen mee) een heel weekend vertoeven. Onder het genot van een pilsje, een wijntje, een bbq en heel veel achtelijke spelletjes enzo. Altijd leuk!quote:
Dat klinkt inderdaad heel goed! Veel plezier ook!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het voetbalteam van mijn man huurt elk jaar een blokhut waar we dan met z'n allen (vrouwen en kindertjes mogen mee) een heel weekend vertoeven. Onder het genot van een pilsje, een wijntje, een bbq en heel veel achtelijke spelletjes enzo. Altijd leuk!
Maar ja ik heb de vreemde tik dat heel mijn huis picobello schoon moet zijn voordat we gaan. Dus ik moet nog heeeeel veeeeeel poetsen! Blegh.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:29 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad heel goed! Veel plezier ook!
Je lijkt me moeder wel! Dan komen we thuis en het eerste wat ze weer doet.... juist. Het hele huis opnieuw schoonmaken!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar ja ik heb de vreemde tik dat heel mijn huis picobello schoon moet zijn voordat we gaan. Dus ik moet nog heeeeel veeeeeel poetsen! Blegh.
lekekr thuis komen in een proper huisquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar ja ik heb de vreemde tik dat heel mijn huis picobello schoon moet zijn voordat we gaan. Dus ik moet nog heeeeel veeeeeel poetsen! Blegh.
Jep hierna vakantie, maar heb nog wat dingetjes hierzo die ik alsnog af wil maken dus zal thuis nog regelmatig ff moeten werkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:16 schreef BeeDee het volgende:
Zo..uitgeslapen en nu weekend !
![]()
Straks ff boodschappen en dus ook bier inslaan. [afbeelding]
Ludo's laatste stagedag en dus ook gelijk vakantie neem ik aan ? Lekker zeg...ik moet nog 3 weken werken en dan ben ik ook aan de beurt. Lekker 4 weken vrij...![]()
Tezz gaat een weekendje blokhutten/kampen/zuipen/lachen zie ik. Have fun!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja wie wil er dan ook lijkenwasser wordenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:16 schreef Broekpaling het volgende:
Jahwohl jawohl, hij heeft een baan.![]()
Half Nederland loopt te soliciteren zonder geluk en bij mij is het in 1x raak.![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja wie wil er dan ook lijkenwasser worden
Dat komt omdat de helft van Nederland blijkbaar klapmongolen zijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:16 schreef Broekpaling het volgende:
Half Nederland loopt te soliciteren zonder geluk en bij mij is het in 1x raak.![]()
Tja, ik snap er geen hol van, als je jezelf een beetje goed presenteert moet het wel lukken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:19 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Dat komt omdat de helft van Nederland blijkbaar klapmongolen zijn.
Genoeg aanbod op de banenmarkt.
We hebben het hier over vakantiewerk hè, een echte baan is wel wat moeilijker. Vakantiewerk heb je over het algemeen zo gevonden en hoe jij je daar presenteert maakt in de meeste gevallen weinig uit.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tja, ik snap er geen hol van, als je jezelf een beetje goed presenteert moet het wel lukken.
Niet als een zoutzak gaan zitten en stijf je bek houden.
Maar ik heb dan ook het geluk dat mijn Pa zo idioot veel conecties heeft, via zn werk en z'n tennis club.
Ik verdien tevens het dubbele want hij vond dat ik anders wel erg weinig loon kreeg. [afbeelding]
krulletjeshaar is biggetjeshaarquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:18 schreef Tyler..Durden het volgende:
Kapsterhoer heeft al mijn krulletjes verneukt.
Oja, goed dat je het zegt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
We hebben het hier over vakantiewerk hè, een echte baan is wel wat moeilijker. Vakantiewerk heb je over het algemeen zo gevonden en hoe jij je daar presenteert maakt in de meeste gevallen weinig uit.
Ik zou ze aanklagen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:24 schreef LudoSanders het volgende:
Ohja, vakantie
Kreeg zojuist een erg herkenbare uitnodiging voor diplomauitreiking, ik had ooit eens posters gemaakt voor school om op te hangen bij open dagen. Deze hebben ze een beetje veranderd en als uitnodiging gebruikt.
Bah, zeker zo'n vette zeug?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:03 schreef PeZu het volgende:
ooh
mensen die stinken
moest net in den supermarket gewoon kotsen van iemand
die meneer was idd behoorlijk gezetquote:
Ligt er natuurlijk ook aan in welke sector je werkt....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
We hebben het hier over vakantiewerk hè, een echte baan is wel wat moeilijker. Vakantiewerk heb je over het algemeen zo gevonden en hoe jij je daar presenteert maakt in de meeste gevallen weinig uit.
wat zei zegt!quote:
krulletjesquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:18 schreef Tyler..Durden het volgende:
Super! Wat is het geworden?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:16 schreef Broekpaling het volgende:
Jahwohl jawohl, hij heeft een baan.![]()
Leuk! Dat is pas een complimentquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:24 schreef LudoSanders het volgende:
Ohja, vakantie
Kreeg zojuist een erg herkenbare uitnodiging voor diplomauitreiking, ik had ooit eens posters gemaakt voor school om op te hangen bij open dagen. Deze hebben ze een beetje veranderd en als uitnodiging gebruikt.
quote:
krulletjeshaar is biggetjeshaarquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:18 schreef Tyler..Durden het volgende:
Lekker gevoel is dat of niet?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:01 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan in welke sector je werkt....
Ik heb net mijn diploma behaald en heb van 3 stageplaatsen een brief gekregen of ik er wou komen werken met een contract van minimaal 24u. Maar aangezien ik nog verder ga leren heb ik het moeten afwijzen.
Ik geloof dat ik een deja-vu krijg!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
krulletjeshaar is biggetjeshaar
en biggetjeshaar is lelijk
Hoi Hoi PeZu! QB alweer wat beter?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:17 schreef PeZu het volgende:
ooh ja hoi koekj e.
Ja ik ben ook maar eens aan het poetsen geslagen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:42 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Iedereen heeft blijkbaar iets beters te doen...
qube is aan de beterende handquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:19 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hoi Hoi PeZu! QB alweer wat beter?
Vanmiddag dacht ik dat ik wist ik wat je deed (werk), maar ik ben het weer vergeten..![]()
Stiekem heb je ook krulletjes, he?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
krulletjeshaar is biggetjeshaar
en biggetjeshaar is lelijk
ik hedde kei stijl haarquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:20 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Stiekem heb je ook krulletjes, he?
hahaa, ik zal de tijden die je online bent noterenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
qube is aan de beterende hand
das toevallig ik had vanmiddag precies hetzelfde![]()
nee ik dacht vanmiddag ook te weten wat ik deed qua werk maar ben het alleng weer kwijtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:21 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa, ik zal de tijden die je online bent noteren![]()
Dat begreep ik!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik dacht vanmiddag ook te weten wat ik deed qua werk maar ben het alleng weer kwijt
douch ze
eh, wat bebe?quote:
Oh jeetje was hij dat?quote:
das anusjequote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:53 schreef Harajuku. het volgende:
MIJN LANGE HAREN ZIJN GESNEUVELD!!!!!!!!!
DAAAAAAAAAAG 40CM
[afbeelding]
"HOI!!"
Was je haar ook zo lang? Ik heb het laatst ook gedaan! Heerlijk!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:53 schreef Harajuku. het volgende:
MIJN LANGE HAREN ZIJN GESNEUVELD!!!!!!!!!
DAAAAAAAAAAG 40CM
[afbeelding]
"HOI!!"
Jaaa het was zo langquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:05 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Was je haar ook zo lang? Ik heb het laatst ook gedaan! Heerlijk!
Je ziet er goed uit !
Ik heb er 50 centimeter af, het hangt nu nog over mijn schouders, dus echt kort is het ook niet..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jaaa het was zo lang![]()
!!
Hoe lang het jij het dan en hoe kort nu?Fotos
ik heb sinds gisteren ook weer kortere haartjesquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jaaa het was zo lang![]()
!!
Hoe lang het jij het dan en hoe kort nu?Fotos
Jij had toch geen haar?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb sinds gisteren ook weer kortere haartjes![]()
beide, twas lang geworden boven en onderquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:10 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Jij had toch geen haar?en dan nog korter? Of hebben we het ergens ander over
![]()
wajo sachbiquote:
en het eindresultaat?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:14 schreef Harajuku. het volgende:
[img=578xnull]http://i16.tinypic.com/549vyg0.jpg[/img]
Net voor de kapper, achter was het nog langer.
[img=578xnull]http://i14.tinypic.com/4pjz095.jpg[/img]
Tijdens
[img=578xnull]http://i8.tinypic.com/4u27rjp.jpg[/img]
En dit was alles wat er in één stuk af kon. Alles kon niet want ze had soms langere plukken nodig. Maar in totaal ong 40 cm
haha ik heb het ook bewaard!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:14 schreef Harajuku. het volgende:
[afbeelding]
Net voor de kapper, achter was het nog langer.
[afbeelding]
Tijdens
[afbeelding]
En dit was alles wat er in één stuk af kon. Alles kon niet want ze had soms langere plukken nodig. Maar in totaal ong 40 cm
Stond er boven, maar staat nu ook bij die post.quote:
Lang gaat verveeeeeeeeelenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:16 schreef Crappery het volgende:
waarom? lang is mooooooooooi
Geil koppie!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Stond er boven, maar staat nu ook bij die post.
Ze had het anders gestyled dan ik wilde. Het kapsel dat ik wilde is t eik ook te lang voor, maar nu ik een stijltang heb aangeschaft, ja mijn haar is haske steilquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:17 schreef oranjekoek het volgende:
Ze hebben het zo gesneden? en ook gestyled zeker?
Het duurt eeuwen voor het droog is en je kan er niks mee, ik had het altijd in een staart of een soort knot omdat het alleen maar lastig is. Bij mij zie je van voren niet dat er zon stuk af is.quote:
standaard bij haarquote:
een kale anus is geilerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:25 schreef Berenanus het volgende:
Ik denk dat ik er ook maar 40cm vanaf haal! Zo'n haar wil ik ook!
proest!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:25 schreef Berenanus het volgende:
Ik denk dat ik er ook maar 40cm vanaf haal! Zo'n haar wil ik ook!
hallooquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:34 schreef Harajuku. het volgende:
Ooooranje
ah ik zie hetquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:34 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga je PMen
hahahaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:36 schreef Harajuku. het volgende:
Wollah vberkeerde acc, kun je naar deze terug sturen?!
Anders heb je niet geleefd!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:40 schreef LudoSanders het volgende:
Aids moet juh voeluh!
listen very carefullyquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:41 schreef Harajuku. het volgende:
It is me, Michelle from du resistance.
Ja jammer, ik ben bezet.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:44 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb zin in iets lekkers..
Ja we hebben ook niks meer in huis... In plaats van een bruin broodje met kaas, heb ik net een verse wit broodje gehadquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:44 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb zin in iets lekkers..
Eh, dat maakt niet veel uit of wel? Lijkt me makkelijker om het dan te 3 milimeterenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:46 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Zit wel te twijfelen of ik het morgen glad ga scheren of 3 mm....
1 mm hierquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:46 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Zit wel te twijfelen of ik het morgen glad ga scheren of 3 mm....
jups heb een proffesionel etondeuse gehaaldquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:50 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
En elk haartje is precies even lang?![]()
Hij moet nog beginnen hoor? Er staat me iets bij van stopcontacten ofzo..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:49 schreef oranjekoek het volgende:
Wat voor baantje heeft Broek nu? Dat heb ik gemist geloof ik
Ga denk ik ook voor de 3mm, al vind ik het wel leuk om mezelf helemaal te scheren.. weet neit waarom eigenlijk...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:48 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Eh, dat maakt niet veel uit of wel? Lijkt me makkelijker om het dan te 3 milimeteren
lekker gevoel is hetquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:53 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ga denk ik ook voor de 3mm, al vind ik het wel leuk om mezelf helemaal te scheren.. weet neit waarom eigenlijk...
ook dat ja, geil ook welquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:55 schreef Berenanus het volgende:
+ het is zo lekker om jezelf over je kale hoofd te kunnen aaien!
oow nu wil ik ook een kaal hoofd!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:55 schreef Berenanus het volgende:
+ het is zo lekker om jezelf over je kale hoofd te kunnen aaien!
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:57 schreef oranjekoek het volgende:
Dan komen er flink wat kuilen en bulten tevoorschijn denk ik
a) i look good boldquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:59 schreef LudoSanders het volgende:
Jullie zijn gewoon te lui om je haar 's ochtends te fatsoeneren.
Hoe zit je haar ludo? heb je ook krulletjes? of is het stijl?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:59 schreef LudoSanders het volgende:
Jullie zijn gewoon te lui om je haar 's ochtends te fatsoeneren.
Tegenwoordig niet veel meer gelukkigquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:00 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Wel heel veel bij mij, ik ben er keigoed in om mijn hoofd te stoten.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
a) i look good bold /..
2) nee /..
c) je bent jaloers op onze lef / ik heb het zelf gehad
4) vrouwen aaien graag over kalle bolletjes / ik heb ze liever ergens anders aaiend
e) tis wel handig ja / eens
6) scheelt een hoop knaken / kapperstudentjes, 2,50
z) het voelt zo lekker / eens
zo een geloofwaardig lijstje voor jezelf gemaakt?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
a) i look good bold
2) nee
c) je bent jaloers op onze lef
4) vrouwen aaien graag over kalle bolletjes
e) tis wel handig ja
6) scheelt een hoop knaken
z) het voelt zo lekker
Stijl, momenteel redelijk kort en geen model daar ik net de douche uit kom.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:03 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hoe zit je haar ludo? heb je ook krulletjes? of is het stijl?
ik hoef me zelf niet te overtuigen, ik ben tenslotte al kaal, haaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:05 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
zo een geloofwaardig lijstje voor jezelf gemaakt?![]()
Blijf je weer op je werkl slapen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:13 schreef Berenanus het volgende:
Alle kaalheid op een stokje! [afbeelding]
Maar ik ben slapen![]()
Morgen gaan de wekker weer om 6 uur en morgen word ene lange dag die eindigt met veel bier
Tot koeis!![]()
Ik zit nu gewoon thuis, morgen naar mijn bijbaantje.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:19 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Blijf je weer op je werkl slapen?
Welterusten!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:20 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik zit nu gewoon thuis, morgen naar mijn bijbaantje.
Droom fijn vannacht allemaal [afbeelding]
Google maarquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:54 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Wat de neuk is Harajuku nou weer?
ik ga naar bed! Slaap lekker!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:54 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Wat de neuk is Harajuku nou weer?
Gooi het maar open en bloot op het forum voor iedereen te zien.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:56 schreef opgebaarde het volgende:
Hé Tyler, ik heb een klacht over jouw moeder.
Kan ik het beste contact met je zoeken via PM of per postduif uit discretie?
Ja, inderdaad!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:24 schreef BlackRhino het volgende:
Worden jullie nou niet misselijk van dat 1e plaatje in de OP?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:24 schreef BlackRhino het volgende:
Worden jullie nou niet misselijk van dat 1e plaatje in de OP?
wat wel makkelijk is, je geeft hem 2 breezer ananas en hij zuigt je lekker afquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef LudoSanders het volgende:
Echt BeeDee, ik neem het je kwalijk met die Firefox plugin. Broekpaling is omgetoverd in één of ander breezersletje dat te pas en te onpas zijn nieuwe 'grappige' smileys wil laten zien.
Hé! Ik ben verdomme niet wanhopig hoor, een gast mij laten zuigenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat wel makkelijk is, je geeft hem 2 breezer ananas en hij zuigt je lekker af [afbeelding]
Je hebt gewoon geen twee breezer bij de hand.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hé! Ik ben verdomme niet wanhopig hoor, een gast mij laten zuigen![]()
.
high fivequote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:06 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen twee breezer bij de hand.![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:06 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen twee breezer bij de hand.![]()
Oi,quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:42 schreef Broekpaling het volgende:
Is QuBe trouwens overreden door een vrachtwagen ofzo?![]()
Heb er niet meer zien posten op FOK!![]()
Ik vond QuBe beter.quote:
Fuck, wakker gewordenquote:Op zondag 24 juni 2007 05:05 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik vond QuBe beter.
Vanwaar deze drastische verandering?
ja tochquote:Op zondag 24 juni 2007 05:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Fuck, wakker geworden!
Omdat toch. Queen Bee
En tóch is het iets anders,quote:Op zondag 24 juni 2007 11:26 schreef Tyler..Durden het volgende:
Harajuku klinkt als een smerig goedje dat per ongeluk in je ontbijt is gekomen. Of een terminale ziekte.
Trouwens, kut. Kutkutkut. Minder drinken komende tijden.
Moet ik je als een klein verloren lammetje gaan volgen?quote:
Doe die foto eens weghalenquote:Op zondag 24 juni 2007 11:32 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Moet ik je als een klein verloren lammetje gaan volgen?
You got alimentatie written all over you.!
[afbeelding]
Over de avond van gisteren.. Ik ben niet zo fitquote:#*$ G.... zegt:
weet ik veel
we zijn neit normaal
ik ga ff pillen slikken anders ga ik dood
quote:Op zondag 24 juni 2007 16:33 schreef Tezz het volgende:
En toen kwam ik terug van voetbalkamp (moe, vol met alcohol en een dikke strot van alle peuken) en toen vond ik dit hoeksje gewoon nog in MyAts! Jullie allemaal dingen in het echte leven gedaan dit weekend, tjonge jonge ik ben trots op jullie !
omdat jullie meitjes niet door hebben gepostquote:
Hihi.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat jullie meitjes niet door hebben gepost
haa
Gelijke strekking eigenlijk....maar ik vind lurken ook weleens leuk. Of af en toe in zo'n "achterlijk" MEN topic posten.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:19 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben ff klaar met FOK!, hoe vindt je die.
We kunnen deze nog wel ff vol posten en stiekem geen nieuwe openenquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
We kunnen deze nog wel ff vol posten en stiekem geen nieuwe openen.
Maar wie zal het dan wel doenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:19 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Broek opent geen nieuwe....heb ik al getest..
![]()
Zal mij benieuwen of hij die in 126 ook heeftquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:26 schreef Broekpaling het volgende:
Waarom altijd die Fipo. [afbeelding]
Niet op pagina 1 he hasn't !quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen of hij die in 126 ook heeft.
Daar heb ik ook wel eens last van.quote:
Welkom terug in de reeks die op sterven na de dood ligtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |