Stiekem heb je ook krulletjes, he?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
krulletjeshaar is biggetjeshaar
en biggetjeshaar is lelijk
ik hedde kei stijl haarquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:20 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Stiekem heb je ook krulletjes, he?
hahaa, ik zal de tijden die je online bent noterenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
qube is aan de beterende hand
das toevallig ik had vanmiddag precies hetzelfde![]()
nee ik dacht vanmiddag ook te weten wat ik deed qua werk maar ben het alleng weer kwijtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:21 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa, ik zal de tijden die je online bent noteren![]()
Dat begreep ik!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik dacht vanmiddag ook te weten wat ik deed qua werk maar ben het alleng weer kwijt
douch ze
eh, wat bebe?quote:
Oh jeetje was hij dat?quote:
das anusjequote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:53 schreef Harajuku. het volgende:
MIJN LANGE HAREN ZIJN GESNEUVELD!!!!!!!!!
DAAAAAAAAAAG 40CM
[afbeelding]
"HOI!!"
Was je haar ook zo lang? Ik heb het laatst ook gedaan! Heerlijk!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:53 schreef Harajuku. het volgende:
MIJN LANGE HAREN ZIJN GESNEUVELD!!!!!!!!!
DAAAAAAAAAAG 40CM
[afbeelding]
"HOI!!"
Jaaa het was zo langquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:05 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Was je haar ook zo lang? Ik heb het laatst ook gedaan! Heerlijk!
Je ziet er goed uit !
Ik heb er 50 centimeter af, het hangt nu nog over mijn schouders, dus echt kort is het ook niet..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jaaa het was zo lang![]()
!!
Hoe lang het jij het dan en hoe kort nu?Fotos
ik heb sinds gisteren ook weer kortere haartjesquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jaaa het was zo lang![]()
!!
Hoe lang het jij het dan en hoe kort nu?Fotos
Jij had toch geen haar?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb sinds gisteren ook weer kortere haartjes![]()
beide, twas lang geworden boven en onderquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:10 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Jij had toch geen haar?en dan nog korter? Of hebben we het ergens ander over
![]()
wajo sachbiquote:
en het eindresultaat?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:14 schreef Harajuku. het volgende:
[img=578xnull]http://i16.tinypic.com/549vyg0.jpg[/img]
Net voor de kapper, achter was het nog langer.
[img=578xnull]http://i14.tinypic.com/4pjz095.jpg[/img]
Tijdens
[img=578xnull]http://i8.tinypic.com/4u27rjp.jpg[/img]
En dit was alles wat er in één stuk af kon. Alles kon niet want ze had soms langere plukken nodig. Maar in totaal ong 40 cm
haha ik heb het ook bewaard!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:14 schreef Harajuku. het volgende:
[afbeelding]
Net voor de kapper, achter was het nog langer.
[afbeelding]
Tijdens
[afbeelding]
En dit was alles wat er in één stuk af kon. Alles kon niet want ze had soms langere plukken nodig. Maar in totaal ong 40 cm
Stond er boven, maar staat nu ook bij die post.quote:
Lang gaat verveeeeeeeeelenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:16 schreef Crappery het volgende:
waarom? lang is mooooooooooi
Geil koppie!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Stond er boven, maar staat nu ook bij die post.
Ze had het anders gestyled dan ik wilde. Het kapsel dat ik wilde is t eik ook te lang voor, maar nu ik een stijltang heb aangeschaft, ja mijn haar is haske steilquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:17 schreef oranjekoek het volgende:
Ze hebben het zo gesneden? en ook gestyled zeker?
Het duurt eeuwen voor het droog is en je kan er niks mee, ik had het altijd in een staart of een soort knot omdat het alleen maar lastig is. Bij mij zie je van voren niet dat er zon stuk af is.quote:
standaard bij haarquote:
een kale anus is geilerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:25 schreef Berenanus het volgende:
Ik denk dat ik er ook maar 40cm vanaf haal! Zo'n haar wil ik ook!
proest!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:25 schreef Berenanus het volgende:
Ik denk dat ik er ook maar 40cm vanaf haal! Zo'n haar wil ik ook!
hallooquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:34 schreef Harajuku. het volgende:
Ooooranje
ah ik zie hetquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:34 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga je PMen
hahahaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:36 schreef Harajuku. het volgende:
Wollah vberkeerde acc, kun je naar deze terug sturen?!
Anders heb je niet geleefd!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:40 schreef LudoSanders het volgende:
Aids moet juh voeluh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |