quote:-Bayswater-
-Puyol zet zijn Fosbury Flop in nadat de rastalat op 1 meter 80 is gelegd-
quote:-Thelonious-
-Mustapha: "Wat zeg je, Carmela? Ik kan je niet verstaan, er zit een been in mijn oor."-
quote:-Maikalo-
-Puyol heeft hekel aan jumpstylers.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-TheVulture-
-Puyol: "He Riga, jij komt helemaal niet uit Letland, daar trap ik niet in"-
kan je hem dan uitleggen, want ik kon er niks van makenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:18 schreef toma het volgende:ik vond die van theVulture eigelijk best goed.
ik ook wel jaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:18 schreef toma het volgende:ik vond die van theVulture eigelijk best goed.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rigaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:19 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
kan je henm dan uitleggen, want ik kon er niks van maken
en ik vind ook 9 van de 0 onerschriften van hem goed. maar deze ging totaal langs me heen
verschil in humor waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:19 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
kan je henm dan uitleggen, want ik kon er niks van maken
en ik vind ook 9 van de 0 onerschriften van hem goed. maar deze ging totaal langs me heen
ik lees nu net dat Riga in letland ligt. en zonder die kennis snap je dat onderschift echt niet. plus dat ik veel beter gewend ben van hemquote:
Iedere gek zijn gebrek.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:22 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ik lees nu net dat Riga in letland ligt. en zonder die kennis snap je dat onderschift echt niet. plus dat ik veel beter gewend ben van hem
maar dat wist ik niet, ik ken niet elk gehucht in de wereld uit mijn hoofd.
duhquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:23 schreef Bayswater het volgende:
De poedel was echt goed, alleen de topografische kennis van gebruikersnaam niet.![]()
Working on it, alleen is de roes van de overwinning nog bedwelmendquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:24 schreef Rumille het volgende:
Nou ja, iemand nieuwe foto?
Riga is de hoofdstad van Letland... ik heb de algemene ontwikkeling van de jury duidelijk overschatquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:19 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
kan je hem dan uitleggen, want ik kon er niks van maken
Cynisme is jou vreemd blijkbaarquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:32 schreef Rumille het volgende:
Zegt de man die 1e staat met 22 punten voorsprong op de nummer 2.
quote:
En dan het stokje wel op de goede plek aangevenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:44 schreef snellejelle het volgende:
[afbeelding]
Cannavaro solliciteert openlijk naar laatste plek in Italiaanse estafetteploeg
Ja als jullie een latere uitslag willen, dan moet iemand anders het doen. Ik ben morgenavond beunenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:47 schreef Thelonious het volgende:
Ik had de poedel ook als winnaar ingeschat. Maar we gaan gewoon weer verder.
Ik vind 18.00 uur wel erg vroeg voor de uitslag aangezien ik graag de tijd neem voor ik mijn definitieve onderschrift kies.
Maar de slowchatters hier hebben de uitslag graag zo snel mogelijk. Zo heeft ieder zijn voorkeur.
ja sorry, maar probeer dat onderschrift eens te begrijpen als je daarvan niet op de hoogte bent.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik jank niet gauw maar vond deze poedel echt onterecht
Ik wilde het er nog onder zetten met een subje maar ik dacht dat weet ie vast welquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:52 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ja sorry, maar probeer dat onderschrift eens te begrijpen als je daarvan niet op de hoogte bent.
De mijne ook nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:23 schreef Bayswater het volgende:
De poedel was echt goed, alleen de topografische kennis van gebruikersnaam niet.![]()
quote:
Ja, wat een gezeur van die Vulture. Geef hem elke keer de poedel, zal hem leren.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:32 schreef Rumille het volgende:
Zegt de man die 1e staat met 22 punten voorsprong op de nummer 2.
En dan neem jij de 1e plaats over, en dan krijg jij altijd de poedel tot iemand anders weer nummer 1 staat enzovoort.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:33 schreef Beschouw het volgende:
[..]
[..]
Ja, wat een gezeur van die Vulture. Geef hem elke keer de poedel, zal hem leren.![]()
en dan sta ik nummer 1 en is de competitie afgelopenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:39 schreef Rumille het volgende:
[..]
En dan neem jij de 1e plaats over, en dan krijg jij altijd de poedel tot iemand anders weer nummer 1 staat enzovoort.
Ja, natuurlijk.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:33 schreef Beschouw het volgende:
[..]
[..]
Ja, wat een gezeur van die Vulture. Geef hem elke keer de poedel, zal hem leren.![]()
eentje maar, the Huntersquote:
Nou, feli danquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:50 schreef Bayswater het volgende:
13 teams gepwnd(om even in foktaal te spreken)
Weet niet. Overweeg naar Jong Oranje te kijken. Was er vorige week. Een na laatst geworden, maar wel een plezierige avond gehad.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:53 schreef Bayswater het volgende:
Doe je morgen nog mee?
quote:TheVulture
Cannavaro: "Damn, what a Messi smell"
quote:gebruikersnaam
dit is geen nou camp, maar nou kramp in mijn darmen
quote:Zjakkie
Roberto Carlos en Messi rennen hard weg nadat ze Cannavaro's stoel hebben weggehaald op het moment dat deze wou gaan zitten
De opmaak is hier te vinden.quote:tomatoman
Cannavaro verliest noppen
Damn. Daar gaat mijn 2e plaats.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:05 schreef Maikalo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Poedel snap ik echt geen drol van.
Voor de rest goeie inzendingen, maar er kan er maar eentje de baas zijn![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:19 schreef Rumille het volgende:
[afbeelding]
Foppe: 'En dan is het rechterarm naar voren, linkerarm naar voren, rechterhand op linkerschouder, linkerhand op rechterschouder, rechterhand op achterhoofd, linkerarm op achterhoofd, armen op je heupen, schudden met je billen en dan: Ey Macarena!'
Matig gejat McDucky.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:10 schreef McDucky het volgende:
[afbeelding]
Ook Foppe oefent de Macarena![]()
Wees blij dat je poedel niet hebt gekregen, dat is wat er normaal gesproken met newbee's gebeurtquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:28 schreef snellejelle het volgende:
niet gewonnen?
wat 'n niveau die winnaars
*kuch*quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wees blij dat je poedel niet hebt gekregen, dat is wat er normaal gesproken met newbee's gebeurt
Die moest gewoon komenquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[afbeelding]
Foppe probeert Nieuw Zeelands rugby ritueel te introduceren
Finale uitspraken wilde ik vermijden, die heeft Paesconeyn al laten zien!
ik was er in deel 30 ofzo al bijquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wees blij dat je poedel niet hebt gekregen, dat is wat er normaal gesproken met newbee's gebeurt
3 poedels vanwege nagenoeg zelfde onderschrift?quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:23 schreef Rumille het volgende:
En weer een macarena. Ik was lekker 1e. Alhoewel hij best wel voorspelbaar is.
Eerder 2 vanwege naäpen van de 1e.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
3 poedels vanwege nagenoeg zelfde onderschrift?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:09 schreef Rumille het volgende:
[..]
Eerder 2 vanwege naäpen van de 1e.
Originaliteit moet je niet straffen, nadoen wel.
Met deze reactie krijg ik de poedel, zeker weten
Eerst zeg je dat hij voorspelbaar is en daarna dat originaliteit niet gestraft moet worden. Voorspelbare onderschriften vind ik niet bepaald origineel.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:23 schreef Rumille het volgende:
En weer een macarena. Ik was lekker 1e. Alhoewel hij best wel voorspelbaar is.
Omdat ik de 1e was was ik origineel.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
[..]
Eerst zeg je dat hij voorspelbaar is en daarna dat originaliteit niet gestraft moet worden. Voorspelbare onderschriften vind ik niet bepaald origineel.
ok ok, jij hebt gelijkquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:31 schreef Rumille het volgende:
[..]
Omdat ik de 1e was was ik origineel.
ori·gi·neel1 (het ~, -nelen)
1 oorspronkelijk stuk
ori·gi·neel2 (bn.)
1 de oorsprong of oudste vorm uitmakend => oorspronkelijk
2 (van ideeën) nieuw => fris, zelfbedacht
3 (van personen) vernieuwend => geestrijk, oorspronkelijk
![]()
Ik lees nooit alle onderschriften voor ik die van mezelf post :$ wat ik beter wel had kunnen doen zo te zien.quote:
Dat is de nieuwe lijn van Umbro. Ik weet niet zeker of het nou een schoen is met een andere kleur aan de binnenkant als aan de buitenkant, of dat het echt twee verschillende schoenen zijn. Maar wel scherpquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[afbeelding]
Zuiverloon: Ja lach me allemaal maar uit dat ik 2 verschillende schoenen aan heb, wedden dat ik vanavond de winnende scoor?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:28 schreef Zjakkie het volgende:
Morgen hoef ik niet te werken dus de uitslag moet er op tijd kunnen zijnRond een uur of 6, half 7 dus
Nog onder Nico?quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:07 schreef Beschouw het volgende:
Vermoed ik wel. Uitslag niet afgewacht. Slechts 32 punten van de te behalen 90.
Ja, anders zit je voor lul. Maar niet getreurd, we vermaken ons best.quote:
Volgens mij is het op dinsdag makkelijker dan op woensdagquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:19 schreef Bayswater het volgende:
Animo wordt bij ons ook steeds groter, binnenkort twee teams denk ik.
Einstein on the beach zit op woensdag, alhoewel ik die ook weleens laag heb zien eindigen toen ik er was.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:32 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Volgens mij is het op dinsdag makkelijker dan op woensdag![]()
Die gasten moeten maar naar de dinsdag. Winnen 9 van de 10 keer.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:34 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Einstein on the beach zit op woensdag, alhoewel ik die ook weleens laag heb zien eindigen toen ik er was.
Misschien is de kater te heftig na zijn overwinning van gisteren dat hij nu geen kracht meer heeft voor de uitslag.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:44 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Die gasten moeten maar naar de dinsdag. Winnen 9 van de 10 keer.
Zjakkie zal toch niks overkomen zijn?
Ja, en allemaal een punt inleveren bij Mwanatabu ook.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:15 schreef snellejelle het volgende:
te laat jurereren is toch -25 punten?
anders kom je nooit aan punten bedoel je?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:17 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, en allemaal een punt inleveren bij Mwanatabu ook.
Oh ja?
Ja.
Idd. Het is puur uit medelijden.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
anders kom je nooit aan punten bedoel je?
alleen linkshandigquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd. Het is puur uit medelijden.![]()
Zijn hier nog linkse users?
Wat een toeval! Mijn linker eierstok helt ook over naar links!quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:16 schreef Zjakkie het volgende:
Om kwart voor 6 dacht ik nog: Het is nog iets te vroeg......
Geeft niet. Beter laat dan nooit.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:16 schreef Zjakkie het volgende:
Om kwart voor 6 dacht ik nog: Het is nog iets te vroeg......
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:18 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Geeft niet. Beter laat dan nooit.
slijmslijm
quote:Rumille
Foppe: 'En dan is het rechterarm naar voren, linkerarm naar voren, rechterhand op linkerschouder, linkerhand op rechterschouder, rechterhand op achterhoofd, linkerarm op achterhoofd, armen op je heupen, schudden met je billen en dan: Ey Macarena!'
quote:Gordon_Shumway
Zuiverloon: Ja lach me allemaal maar uit dat ik 2 verschillende schoenen aan heb, wedden dat ik vanavond de winnende scoor?
quote:Thelonious
Foppe: "Kijk, en zo verplaats je je snikkel van je rechter naar je linker broekspijp zonder je handen te gebruiken."
De opmaak is hier te vinden.quote:Luco
"Pfffffrrrt"
De 5e voor Beschouw, de 4e was natuurlijk voor mijquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:24 schreef Zjakkie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
Die poedel was al verwacht zag ik, maar ik kon er echt niks van maken. En Beschouw kwam ondanks zn geslijm niet verder dan de 4e plaats
Mwana, ik weet hoe het is hoor! Ik ben ook linkshandig en linksbenig, en zelfs mn linkeroog is een stuk beter dan het rechter!quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd. Het is puur uit medelijden.![]()
Zijn hier nog linkse users?
Alweer een poedelquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:05 schreef Maikalo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
Poedel snap ik echt geen drol van.
Voor de rest goeie inzendingen, maar er kan er maar eentje de baas zijn![]()
Scherpheid wordt beloond, goede juryquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:24 schreef Zjakkie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
Die poedel was al verwacht zag ik, maar ik kon er echt niks van maken. En Beschouw kwam ondanks zn geslijm niet verder dan de 4e plaats
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:36 schreef Beschouw het volgende:
Vanavond pas heel laat thuis.
Ik vond m zelf wel grappig, maar okquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:12 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ik zou 'm veranderen nu het nog kan.![]()
quote:-Blawh-
-Gattuso lift mee op de naamsbekendheid van Zidane-
quote:-ruud_fr-
-Gattuso: "Tja, mijn 3e been heeft ook een schoen nodig".-
quote:-Mwanatabu-
-Geruchten dat Gattuso op de schopschoel zou zitten bevestigd-
De opmaak is hier te vinden.quote:-BonJovi-
-Zidane had duidelijk geen zin in Pizza-
Ik wel.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:53 schreef ruud_fr het volgende:
eindelijk weer puntjes, vond de poedel niet verkeerd eerlijk gezegd
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:56 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ik wel.
Ik twijfelde tussen de inzending van BonJovi en TheVulture voor de poedel, aangezien Caramba spaans is.
Maar het leek me wat wrang om hem een poedel te geven voor gebrekkige algemene kennis, terwijl hij eerder een poedel kreeg door gebrekkige algemene kennis van de jury.
Oh, je wint toch niet...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:44 schreef Zjakkie het volgende:
[afbeelding]
Foppe op weg naar Pearce om te vragen of hij een ander melodietje wil fluiten
Ben er vanavond niet trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:49 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh, je wint toch niet...Had ik ook niet verwacht. Maar wij linksen onder mekaar....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bedoelt zijn stropdas?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
Pearce opgelucht na valse bingo van Foppe aangezien die zelf ook bijna een volle kaart om zijn nek heeft hangen
Mooi, een vroege uitslag.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:30 schreef Mwanatabu het volgende:
Uitslag komt eraan (nu al? ja nu al)
Mwana heeft lang tijd nodigquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:30 schreef Mwanatabu het volgende:
Uitslag komt eraan (nu al? ja nu al)
Ik had hem ook al wel verwachtquote:
En dan zeker zeggen dat we niks kunnen zien omdat we allemaal de poedel hebben?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:05 schreef Mwanatabu het volgende:
Godverr...ik had m al gepost issie niet verschenen?
quote:-Paaskonijn-
-Pearce: "Pff, schiet eens op met die penalty's ik moet al een half uur naar de wc"-
quote:-toma-
-Pearce ziet de bui al hangen als hij ziet dat Foppe de scheidsrechter overhaalt om ook de trainers en assistenten penaltys te laten nemen. -
quote:-existenz-
-"God damn lads, that guy looks pretty old for a 21 years old guy"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Thomas87-
-Oud-leraar Foppe de Haan klaagt over het buitensluiten van de sippe Engelse assistent-trainer links in beeld, enkel en alleen voor het niet willen dragen van een lange broek. -
Wie was er eerst derdequote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:10 schreef Mwanatabu het volgende:
Heb de laatste inzending ook ff meegenomen
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
Laat de storm der protesten maar losbarsten.![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:10 schreef Mwanatabu het volgende:
Heb de laatste inzending ook ff meegenomen
Laat de storm der protesten maar losbarsten.![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:15 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
Henry: "Zo dus jij bent nou die beroemde Bonfire waar iedereen het altijd over had"
very nicequote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:26 schreef Thelonious het volgende:
[afbeelding]
Ronaldhino: "Nee, het is niet jouw komst die mij de das om doet. Dat doet namelijk mijn moeder."
kan niet zeggen dat ik het een verbetering vindquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:25 schreef ZoneKill het volgende:
Heb mijne even veranderd.
Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #78: uitslag geeft jeuk
Ikke nietquote:
Is dit een inzending?quote:Op zondag 24 juni 2007 13:02 schreef gebruikersnaam het volgende:
als je ons kan betalen, moet je echt een rijkaard zijn
quote:
Als ie er al uit is, mag ie het wel posten.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:54 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Blij dat je er voor de podiumplaatsen al uit bent.![]()
Zeg dat wel. Jury is zo langzaam als dikke stront, de laatste dagenquote:Op zondag 24 juni 2007 19:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Als ie er al uit is, mag ie het wel posten.
Ben het inderdaad al een tijd niet meer geweestquote:Op zondag 24 juni 2007 19:49 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Jury is zo langzaam als dikke stront, de laatste dagen![]()
Eerst ik.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ben het inderdaad al een tijd niet meer geweest![]()
Hint voor de jury
Wachten op (min)punten dan maar.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:04 schreef existenz het volgende:
Komt eraan... Ik was aan het Forza spelen en eten...
quote:-gebruikersnaam-
-als je ons kan betalen, moet je echt een rijkaard zijn-
quote:-TheVulture-
-Henry: "Zo dus jij bent nou die beroemde Bonfire waar iedereen het altijd over had"-
quote:-Thelonious-
-Ronaldhino: "Nee, het is niet jouw komst die mij de das om doet. Dat doet namelijk mijn moeder."-
De opmaak is hier te vinden.quote:-ZoneKill-
-Team FCA verslaat Team FCB bij WK CounterStrike.-
Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht, vooral nr 1 en 2 waren erg sterk. 3 eigenlijk ook wel.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:08 schreef existenz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
Alle andere buiten de top 3 vond ik niet echt grappig, of compleet buiten de context van de foto, maar van deze snapte ik echt geen fuck...
Waarvoor dankquote:Op zondag 24 juni 2007 20:16 schreef Beschouw het volgende:
Gebruikersnaam 3e. Had ik maar niets gezegd over het ontbreken van zijn foto![]()
Ach, nu kun je dat onthouden voor de volgende keer, olifantquote:Op zondag 24 juni 2007 20:16 schreef Beschouw het volgende:
Gebruikersnaam 3e. Had ik maar niets gezegd over het ontbreken van zijn foto![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:22 schreef BonJovi het volgende:
jij mag helemaaaaaal niet kiezen
quote:
Ik ben iemand die alleen het echte EK, en het WK volgt. Dit is dus het enige topic dat ik in VBL bezoek.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:20 schreef BonJovi het volgende:
Thelonius wie ben je eigenlijk? je bent vrij nieuw hier of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |