quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:28 schreef Zjakkie het volgende:
Morgen hoef ik niet te werken dus de uitslag moet er op tijd kunnen zijnRond een uur of 6, half 7 dus
Nog onder Nico?quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:07 schreef Beschouw het volgende:
Vermoed ik wel. Uitslag niet afgewacht. Slechts 32 punten van de te behalen 90.
Ja, anders zit je voor lul. Maar niet getreurd, we vermaken ons best.quote:
Volgens mij is het op dinsdag makkelijker dan op woensdagquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:19 schreef Bayswater het volgende:
Animo wordt bij ons ook steeds groter, binnenkort twee teams denk ik.
Einstein on the beach zit op woensdag, alhoewel ik die ook weleens laag heb zien eindigen toen ik er was.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:32 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Volgens mij is het op dinsdag makkelijker dan op woensdag![]()
Die gasten moeten maar naar de dinsdag. Winnen 9 van de 10 keer.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:34 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Einstein on the beach zit op woensdag, alhoewel ik die ook weleens laag heb zien eindigen toen ik er was.
Misschien is de kater te heftig na zijn overwinning van gisteren dat hij nu geen kracht meer heeft voor de uitslag.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:44 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Die gasten moeten maar naar de dinsdag. Winnen 9 van de 10 keer.
Zjakkie zal toch niks overkomen zijn?
Ja, en allemaal een punt inleveren bij Mwanatabu ook.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:15 schreef snellejelle het volgende:
te laat jurereren is toch -25 punten?
anders kom je nooit aan punten bedoel je?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:17 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, en allemaal een punt inleveren bij Mwanatabu ook.
Oh ja?
Ja.
Idd. Het is puur uit medelijden.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
anders kom je nooit aan punten bedoel je?
alleen linkshandigquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd. Het is puur uit medelijden.![]()
Zijn hier nog linkse users?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |