ik was er in deel 30 ofzo al bijquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wees blij dat je poedel niet hebt gekregen, dat is wat er normaal gesproken met newbee's gebeurt
3 poedels vanwege nagenoeg zelfde onderschrift?quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:23 schreef Rumille het volgende:
En weer een macarena. Ik was lekker 1e. Alhoewel hij best wel voorspelbaar is.
Eerder 2 vanwege naäpen van de 1e.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
3 poedels vanwege nagenoeg zelfde onderschrift?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:09 schreef Rumille het volgende:
[..]
Eerder 2 vanwege naäpen van de 1e.
Originaliteit moet je niet straffen, nadoen wel.
Met deze reactie krijg ik de poedel, zeker weten
Eerst zeg je dat hij voorspelbaar is en daarna dat originaliteit niet gestraft moet worden. Voorspelbare onderschriften vind ik niet bepaald origineel.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:23 schreef Rumille het volgende:
En weer een macarena. Ik was lekker 1e. Alhoewel hij best wel voorspelbaar is.
Omdat ik de 1e was was ik origineel.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
[..]
Eerst zeg je dat hij voorspelbaar is en daarna dat originaliteit niet gestraft moet worden. Voorspelbare onderschriften vind ik niet bepaald origineel.
ok ok, jij hebt gelijkquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:31 schreef Rumille het volgende:
[..]
Omdat ik de 1e was was ik origineel.
ori·gi·neel1 (het ~, -nelen)
1 oorspronkelijk stuk
ori·gi·neel2 (bn.)
1 de oorsprong of oudste vorm uitmakend => oorspronkelijk
2 (van ideeën) nieuw => fris, zelfbedacht
3 (van personen) vernieuwend => geestrijk, oorspronkelijk
![]()
Ik lees nooit alle onderschriften voor ik die van mezelf post :$ wat ik beter wel had kunnen doen zo te zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |