quote:-Blawh-
-Gattuso lift mee op de naamsbekendheid van Zidane-
quote:-ruud_fr-
-Gattuso: "Tja, mijn 3e been heeft ook een schoen nodig".-
quote:-Mwanatabu-
-Geruchten dat Gattuso op de schopschoel zou zitten bevestigd-
De opmaak is hier te vinden.quote:-BonJovi-
-Zidane had duidelijk geen zin in Pizza-
Ik wel.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:53 schreef ruud_fr het volgende:
eindelijk weer puntjes, vond de poedel niet verkeerd eerlijk gezegd
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:56 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ik wel.
Ik twijfelde tussen de inzending van BonJovi en TheVulture voor de poedel, aangezien Caramba spaans is.
Maar het leek me wat wrang om hem een poedel te geven voor gebrekkige algemene kennis, terwijl hij eerder een poedel kreeg door gebrekkige algemene kennis van de jury.
Oh, je wint toch niet...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:44 schreef Zjakkie het volgende:
[afbeelding]
Foppe op weg naar Pearce om te vragen of hij een ander melodietje wil fluiten
Ben er vanavond niet trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:49 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh, je wint toch niet...Had ik ook niet verwacht. Maar wij linksen onder mekaar....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bedoelt zijn stropdas?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
Pearce opgelucht na valse bingo van Foppe aangezien die zelf ook bijna een volle kaart om zijn nek heeft hangen
Mooi, een vroege uitslag.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:30 schreef Mwanatabu het volgende:
Uitslag komt eraan (nu al? ja nu al)
Mwana heeft lang tijd nodigquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:30 schreef Mwanatabu het volgende:
Uitslag komt eraan (nu al? ja nu al)
Ik had hem ook al wel verwachtquote:
En dan zeker zeggen dat we niks kunnen zien omdat we allemaal de poedel hebben?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:05 schreef Mwanatabu het volgende:
Godverr...ik had m al gepost issie niet verschenen?
quote:-Paaskonijn-
-Pearce: "Pff, schiet eens op met die penalty's ik moet al een half uur naar de wc"-
quote:-toma-
-Pearce ziet de bui al hangen als hij ziet dat Foppe de scheidsrechter overhaalt om ook de trainers en assistenten penaltys te laten nemen. -
quote:-existenz-
-"God damn lads, that guy looks pretty old for a 21 years old guy"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Thomas87-
-Oud-leraar Foppe de Haan klaagt over het buitensluiten van de sippe Engelse assistent-trainer links in beeld, enkel en alleen voor het niet willen dragen van een lange broek. -
Wie was er eerst derdequote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:10 schreef Mwanatabu het volgende:
Heb de laatste inzending ook ff meegenomen
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Laat de storm der protesten maar losbarsten.![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:10 schreef Mwanatabu het volgende:
Heb de laatste inzending ook ff meegenomen
Laat de storm der protesten maar losbarsten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |