quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:15 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
Henry: "Zo dus jij bent nou die beroemde Bonfire waar iedereen het altijd over had"
very nicequote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:26 schreef Thelonious het volgende:
[afbeelding]
Ronaldhino: "Nee, het is niet jouw komst die mij de das om doet. Dat doet namelijk mijn moeder."
kan niet zeggen dat ik het een verbetering vindquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:25 schreef ZoneKill het volgende:
Heb mijne even veranderd.
Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #78: uitslag geeft jeuk
Ikke nietquote:
Is dit een inzending?quote:Op zondag 24 juni 2007 13:02 schreef gebruikersnaam het volgende:
als je ons kan betalen, moet je echt een rijkaard zijn
quote:
Als ie er al uit is, mag ie het wel posten.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:54 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Blij dat je er voor de podiumplaatsen al uit bent.![]()
Zeg dat wel. Jury is zo langzaam als dikke stront, de laatste dagenquote:Op zondag 24 juni 2007 19:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Als ie er al uit is, mag ie het wel posten.
Ben het inderdaad al een tijd niet meer geweestquote:Op zondag 24 juni 2007 19:49 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Jury is zo langzaam als dikke stront, de laatste dagen![]()
Eerst ik.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ben het inderdaad al een tijd niet meer geweest![]()
Hint voor de jury
Wachten op (min)punten dan maar.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:04 schreef existenz het volgende:
Komt eraan... Ik was aan het Forza spelen en eten...
quote:-gebruikersnaam-
-als je ons kan betalen, moet je echt een rijkaard zijn-
quote:-TheVulture-
-Henry: "Zo dus jij bent nou die beroemde Bonfire waar iedereen het altijd over had"-
quote:-Thelonious-
-Ronaldhino: "Nee, het is niet jouw komst die mij de das om doet. Dat doet namelijk mijn moeder."-
De opmaak is hier te vinden.quote:-ZoneKill-
-Team FCA verslaat Team FCB bij WK CounterStrike.-
Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht, vooral nr 1 en 2 waren erg sterk. 3 eigenlijk ook wel.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:08 schreef existenz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Alle andere buiten de top 3 vond ik niet echt grappig, of compleet buiten de context van de foto, maar van deze snapte ik echt geen fuck...
Waarvoor dankquote:Op zondag 24 juni 2007 20:16 schreef Beschouw het volgende:
Gebruikersnaam 3e. Had ik maar niets gezegd over het ontbreken van zijn foto![]()
Ach, nu kun je dat onthouden voor de volgende keer, olifantquote:Op zondag 24 juni 2007 20:16 schreef Beschouw het volgende:
Gebruikersnaam 3e. Had ik maar niets gezegd over het ontbreken van zijn foto![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:22 schreef BonJovi het volgende:
jij mag helemaaaaaal niet kiezen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |