Cynisme is jou vreemd blijkbaarquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:32 schreef Rumille het volgende:
Zegt de man die 1e staat met 22 punten voorsprong op de nummer 2.
quote:
En dan het stokje wel op de goede plek aangevenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:44 schreef snellejelle het volgende:
[afbeelding]
Cannavaro solliciteert openlijk naar laatste plek in Italiaanse estafetteploeg
Ja als jullie een latere uitslag willen, dan moet iemand anders het doen. Ik ben morgenavond beunenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:47 schreef Thelonious het volgende:
Ik had de poedel ook als winnaar ingeschat. Maar we gaan gewoon weer verder.
Ik vind 18.00 uur wel erg vroeg voor de uitslag aangezien ik graag de tijd neem voor ik mijn definitieve onderschrift kies.
Maar de slowchatters hier hebben de uitslag graag zo snel mogelijk. Zo heeft ieder zijn voorkeur.
ja sorry, maar probeer dat onderschrift eens te begrijpen als je daarvan niet op de hoogte bent.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik jank niet gauw maar vond deze poedel echt onterecht
Ik wilde het er nog onder zetten met een subje maar ik dacht dat weet ie vast welquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:52 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ja sorry, maar probeer dat onderschrift eens te begrijpen als je daarvan niet op de hoogte bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |