Wat een toeval! Mijn linker eierstok helt ook over naar links!quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:16 schreef Zjakkie het volgende:
Om kwart voor 6 dacht ik nog: Het is nog iets te vroeg......
Geeft niet. Beter laat dan nooit.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:16 schreef Zjakkie het volgende:
Om kwart voor 6 dacht ik nog: Het is nog iets te vroeg......
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:18 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Geeft niet. Beter laat dan nooit.
slijmslijm
quote:Rumille
Foppe: 'En dan is het rechterarm naar voren, linkerarm naar voren, rechterhand op linkerschouder, linkerhand op rechterschouder, rechterhand op achterhoofd, linkerarm op achterhoofd, armen op je heupen, schudden met je billen en dan: Ey Macarena!'
quote:Gordon_Shumway
Zuiverloon: Ja lach me allemaal maar uit dat ik 2 verschillende schoenen aan heb, wedden dat ik vanavond de winnende scoor?
quote:Thelonious
Foppe: "Kijk, en zo verplaats je je snikkel van je rechter naar je linker broekspijp zonder je handen te gebruiken."
De opmaak is hier te vinden.quote:Luco
"Pfffffrrrt"
De 5e voor Beschouw, de 4e was natuurlijk voor mijquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:24 schreef Zjakkie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Die poedel was al verwacht zag ik, maar ik kon er echt niks van maken. En Beschouw kwam ondanks zn geslijm niet verder dan de 4e plaats
Mwana, ik weet hoe het is hoor! Ik ben ook linkshandig en linksbenig, en zelfs mn linkeroog is een stuk beter dan het rechter!quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd. Het is puur uit medelijden.![]()
Zijn hier nog linkse users?
Alweer een poedelquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:05 schreef Maikalo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
Poedel snap ik echt geen drol van.
Voor de rest goeie inzendingen, maar er kan er maar eentje de baas zijn![]()
Scherpheid wordt beloond, goede juryquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:24 schreef Zjakkie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
Die poedel was al verwacht zag ik, maar ik kon er echt niks van maken. En Beschouw kwam ondanks zn geslijm niet verder dan de 4e plaats
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:36 schreef Beschouw het volgende:
Vanavond pas heel laat thuis.
Ik vond m zelf wel grappig, maar okquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:12 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ik zou 'm veranderen nu het nog kan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |