Ik maakte hem vol dus mijn beurtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
AKQ Slowchat # 169: Voor toestanden en cola drinkers
Ja dus
jaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat wel weer jammer is, half tien is toch best vroeg
quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:53 schreef Tinuviel het volgende:
Hoi Goede morgen iedereen
29 punten en een fles Baileys voor de unscramble.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
hoi Nem
hoe was het gisteravond?
Ja, dat is heel niet slecht voor een stel sneake apen die niet sneaky zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:31 schreef iamredleader het volgende:
Smakelijk eten, Nem. En tof, 29 punten is heel beschaafd voor de Monkeys
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:17 schreef Nesle het volgende:
joew
economie ging zoals verwacht ruk, ik moest echt 4 keer mijn lach heel erg inhouden omdat ik het zon belachelijk proefwerk vond. en dan een gezicht van een vriendin toen ze even omkeekpriceless
nederlands ging redelijk, tekst begrip en de tekst kwam uit 1997
morgen gs2 maar das eitje dus ik heb rustig dagje, thank god
Na een jaar in de vriezerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:27 schreef iamredleader het volgende:
stukje bruidstaart van vorig jaar
uit de vriezer gehaald afgelopen weekend, nu de laatste stukjes opeten
![]()
![]()
da's traditiequote:
echt? Maar dat is toch niet meer lekker? Wel een leuke traditie, op zichquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
da's traditiedan haal je het bovenste stuk van de bruidstaart eraf, bewaar je die in de vriezer en eetje hem met het eerste jubileum op
tenminste zo heb ik het altijd begrepen
oeh die eerstequote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:59 schreef B.ertha het volgende:
Iemand ooit gehoord van tongslipjes? Nou, deze heb ik dus zojuist ingestuurd voor in het jaarboek. Gemaakt in Rome.
"je moet tactisch likken om geen druiper te krijgen"
"Ik heb al een lik van Carlijns liktoeter"
"mijn IQ is dubbel D"
"Hoe ga je van bil als je 2 billen hebt?"
En ik vond dat deze er ook wel in mocht:
[afbeelding]
ik denk op zich dat dat wel meevaltquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
echt? Maar dat is toch niet meer lekker? Wel een leuke traditie, op zich
Ik heb ze niet gemaakt hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oeh die eerste
zo heb ik ook een prachtige foute opmerking op mijn naam staan
[..]
Joh. Maar ze zeggen altijd dat kwaliteit afneemt in de vriezer (vlees iig)quote:ik denk op zich dat dat wel meevalt
heb nog niet het genoegen gehad om het te mogen proberen
Die ging eigenlijk nog verder, maar dat vond ik toch iets te ver gaanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:59 schreef B.ertha het volgende:
"Ik heb al een lik van Carlijns liktoeter"
ik had het met een jongen over parkeren bij ons in stadskanaal, dat is gratis. zeg ik met m'n domme hoofd 'maar ik ben heel goedkoop hoor!'quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gemaakt hoorDie schrijf ik niet op natuurlijk
Maar vertel!
Ik zeg zo vaak Ik ben makkelijkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik had het met een jongen over parkeren bij ons in stadskanaal, dat is gratis. zeg ik met m'n domme hoofd 'maar ik ben heel goedkoop hoor!'![]()
bij zo'n groep moet je op je woorden lettenquote:
dat moet nog blijken ik moet koken namelijkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eet smakelijk zometeen Etc!
het is een wereldgerecht (wat gister ook goed gingquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Taco's kan je toch niet zoveel aan verprutsen?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het is een wereldgerecht (wat gister ook goed ging) dus dat denk ik ook niet
maar ik ben niet voor niets Trouble he
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:55 schreef Etcetera het volgende:
da's traditiedan haal je het bovenste stuk van de bruidstaart eraf, bewaar je die in de vriezer en eetje hem met het eerste jubileum op
tenminste zo heb ik het altijd begrepen
Geloof me, hij was net zo lekker als toenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:59 schreef B.ertha het volgende:
echt? Maar dat is toch niet meer lekker? Wel een leuke traditie, op zich
Je krijgt zo PM! Alleen zijn Tinuviel en ik aan ons trouwalbum bezigquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:02 schreef B.ertha het volgende:
Ik verveel me...
Welke Fokkert hier krijg ik zo gek om me toe te voegen op msn
Kunnen we ons samen vervelen
Oh leukquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:53 schreef iamredleader het volgende:en ik ga weer, verder met ons trouwalbum
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Doen. En je weet waar ik woon
Die saucijzenbroodjes zullen wel niet meer komen
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Onder de grond, bij Nijmegen moet ik gaan graven
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Onder de grond, bij Nijmegen moet ik gaan graven
Jawel..die komen er net uitquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Doen. En je weet waar ik woon
Die saucijzenbroodjes zullen wel niet meer komen
* eet opquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jawel..die komen er net uit
En ze zijn lekker![]()
*deelt uit
Pakt ook snel eenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jawel..die komen er net uit
En ze zijn lekker![]()
*deelt uit
Maakt het nog uit naar wie ik een PM stuur?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:15 schreef Nembrionic het volgende:
Ze zijn lekker pittig
Ohja, mensen die MSN willen hebben moeten even PM-en
Wat mij betreft niet maar als je mij op je lijstje wilt hebben dan is het wel handig dat je mij PM-edquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maakt het nog uit naar wie ik een PM stuur?
nope, geen troublequote:
Gisteren wou iemand vegetarische producten kopen, omdat dat van Sonja moest. Waarom, het gaat toch om hoeveelheden en caloriėn, toch niet om vegetarisch of niet?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:32 schreef Nesle het volgende:
Ik eet zo röstirondjes(?)
Sonja Bakker it is...
Ik heb ze allemaal al gezien op Rtv Utrecht. Ze worden nu geloof ik uitgezonden op NL 2 toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:59 schreef Etcetera het volgende:
van jonge luu en oale grondis zo'n oud wijf aan het zingen, bespringt bijna een gozer die minstens de helft jonger is
Dus, dan weten jullie het! Wees welkomquote:Zoals jullie weten staat 23 juni de laatste klupdag te gebeuren. Ik heb zojuist met een van de enthousiaste medewerkers van de Circuswinkel uit Nijmegen gesproken. Ze vinden het leuk om samen met ons het Klupjaar af te sluiten.
Zij zullen, samen met ons, van 14:00 tot +/- 16:00 het programma verzorgen. Bij het programma zit in een optreden zodat de kinderen hun geleerde acts kunnen laten zien. Daarom heb ik de uitnodiging iets aangepast. In de uitnodiging staat nu dat ouders, opa's/oma's, broertjes en zusjes vanaf 15:30 van harte welkom zijn om 'de spetterende jaarafsluiting' mee te maken! Als er ouders, broers/zussen, vriendjes/echtgeno(o)t(es)(en) van leiding willen komen kijken zijn deze natuurlijk ook van harte welkom!!! Hoe meer zielen, hoe mee vreugd zou ik zo zeggen!!!
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:01 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal al gezien op Rtv Utrecht. Ze worden nu geloof ik uitgezonden op NL 2 toch?
Net of jij serieus wou komenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
He de 23e kan ik niet
Wat snap je niet aan Groen?quote:
dat kan ik heel snel ombouwen in fireworksquote:
taco'squote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:20 schreef Mikkie het volgende:
Wat zal ik eens gaan eten vanavond? Zo boodschappen doen...
verse peultjes met kipfilet en krieltjesquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:20 schreef Mikkie het volgende:
Wat zal ik eens gaan eten vanavond? Zo boodschappen doen...
Dat kan ookquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maaltijdsalade van ijsbergsla, gerookte kip, blauwe kaas dressing, croutons, uitgebakken spekjes en eventueel cashewnoten of pijnboompitten (wel heel even roosteren)
Dan maak je dat toch morgen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat kan ook
Tis dat ik al gegeten heb...
jaha yuriquote:
Nodig: 1 zak Italiaanse aardappelschotelquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:23 schreef Mikkie het volgende:
Ook belangrijk: ik heb eigenlijk totaal geen zin om te koken
Het werkt ook als lunchquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik kook nooitEn morgen kom ik pas laat terug van werken..
Laatst stond er zo'n vrouw: Ik wil een biefstuk van 210 gram. Ja zeg, zo goed kunnen we niet schatten hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:23 schreef Nesle het volgende:
[..]
jaha yurideze reactie heb je nou al 4 keer gegeven.
![]()
het was trouwens wel te eten, maar ik vind gewone aardappelen met bloemkool lekkerder.
en dat van die vegetarische producten snap ik niet want mijn ouders eten altijd nog gewone maaltijden. wat we normaal ook al aten zeg maar alleen nu is er een schema opgesteld voor de hoeveelheid die ze mogen eten.![]()
er staat ook zon weegschaal bij ons in de keuken dus
![]()
Ja, zo slim ben ik nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:25 schreef Nesle het volgende:
B. anders had je me even gepmd voor PB
Ik heb echt een site gevonden met superkwaliteit!
vast wel, maar met zoveel eisen dan ineens..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het werkt ook als lunch
En van je ouders mag je toch vast wel een keer koken als je het vraagt?
Editten is een kunstquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik KAN het wel, maar wel met wat we in huis hebben.
Oh, okequote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:31 schreef Nesle het volgende:
Ik doelde op dat antwoord van je ervoor maar het gaat hier ook zo snel dat ik alles moet quoten
Dat laatste, want dat kan ik ookquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:32 schreef Etcetera het volgende:
als je kunt bepalen of kip gaar is zonder door te snijden heb je dan gevoel voor koken of gewoon inzicht
ach inzicht is ook niet verkeerdquote:
Ja, maar het is wel ongezond als het niet helemaal gaar is.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ach inzicht is ook niet verkeerd
m'n zus wou het per se doorsnijden, ik had iets van: je ziet zo toch wel dat het gaar is![]()
?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op niet 1 Nederlandse zender is nu reclame, schande!
ik ben dol op rauw beslag (van cake ofzo dan hequote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel ongezond als het niet helemaal gaar is.
wel lekker, ben ik nu raar?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op niet 1 Nederlandse zender is nu reclame, schande!
misschien.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:32 schreef Etcetera het volgende:
als je kunt bepalen of kip gaar is zonder door te snijden heb je dan gevoel voor koken of gewoon inzicht
Ik had ooit ijs dat smaakte naar grootmoeders cakebeslag. Ik bestierf het bijnaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ben dol op rauw beslag (van cake ofzo dan hevan pannekoeken mag je het zelf houden
) dus ik vind het niet raar
het is idd ongezond als het niet helemaal gaar is, maar het was kipfilet in stukjes gesneden, dus dat gaat sneller dan zo'n lap zeg maar![]()
oh zoquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zoek een reclameblok voor die nieuwe Heineken reclame (zou volgens het nieuwsbericht vandaag om 19:30 te beginnen) maar op geen een zender is nu reclame!
Maar dan heb je ook watquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
misschien.
Het kan een combinatie van baktijd en temperatuur zijn. Als je die maar lang/ hoog genoeg maakt dan weet je zeker dat ie gaar is (en niet te eten).
Kip zo bakken dat ie net gaar is en mals, da's de kunst
dan heb ik nog wel wat tijd te gaan ben ik bangquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
misschien.
Het kan een combinatie van baktijd en temperatuur zijn. Als je die maar lang/ hoog genoeg maakt dan weet je zeker dat ie gaar is (en niet te eten).
Kip zo bakken dat ie net gaar is en mals, da's de kunst
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:40 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik had ooit ijs dat smaakte naar grootmoeders cakebeslag. Ik bestierf het bijna![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan toch niet, de winkel is wegquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan heb ik nog wel wat tijd te gaan ben ik bang
[..]zou ik niet doen, dan kun je het niet weer eten
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kan toch niet, de winkel is wegAnders had ik je zo uitgenodigd, het was echt GODDELIJK!
is dat te maken met cakebeslag wat je in de supermarkt kunt kopenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kruidkoek
Appeltaart!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:43 schreef Etcetera het volgende:
oh ik wil trouwens morgen iets maken wat
- lekker is
- redelijk eenvoudig is
- lekker beslag heeft
- in de oven moet
- geen hele dag duurt voor het klaar is
muffins, chocoladetaartje, brownies heb ik nu wel genoeg gehad
Wij maken altijd appeltaart, maar dan dichte, dus met cakebeslagquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:43 schreef Etcetera het volgende:
oh ik wil trouwens morgen iets maken wat
- lekker is
- redelijk eenvoudig is
- lekker beslag heeft
- in de oven moet
- geen hele dag duurt voor het klaar is
muffins, chocoladetaartje, brownies heb ik nu wel genoeg gehad
Yep, er is zelfs een variant waarbij alleen water hoeftquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is dat te maken met cakebeslag wat je in de supermarkt kunt kopen
dat is me dan weer te simpelquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Yep, er is zelfs een variant waarbij alleen water hoeft
lange vingers op bodemquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat is me dan weer te simpelik wil wel wat te doen hebben
oh is dat schuim moeilijk te makenschiet me ineens te binnen dat ik dat al een tijdje wil proberen
appeltaart lijkt me wel lekker
pure boter, nahquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:48 schreef Etcetera het volgende:
of arretjescake.... oeh dat kon wel eens de winnaar zijn
quote:
was op RTL 4 dat het nog springlevend is in VSquote:
Ik weet hoe al die fruitzooi gemaakt wordt en dan is het ineens minder lekker. Vooral de ananasvullingquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:59 schreef Nesle het volgende:
appeltaart, aardbeientaart, aardbeienkwarktaart, taart met van die gele zooi onderin.
die lust ik, de rest niet echt
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:58 schreef Etcetera het volgende:
hmmm wordt een kanshebber
maar ga er nu eerst vandoor
er is een bom ontploft in mijn kamer en ik geloof dat ik eens meot gaan opruimen
toch lekkerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat klinkt niet eens zo slecht, op de spinazie na
Maar die vervang ik ooit wel voor iets anders
Ik heb net cordon bleu gehaald met aardappelkroketjes en fruitsalade. Lekker lui, want die salade is al klaar en de rest kan in de oven
Spinazie zit ook al in de Italiaanse aardappelschotel van Aviko, maar je kunt die natuurlijk ook vervangenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat klinkt niet eens zo slecht, op de spinazie na
Maar die vervang ik ooit wel voor iets anders
Heb ik pas nog gemaakt. Het was niet helemaal zoals het hoort, want ik had alleen volkorenkoekjes i.p.v. biscuits.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:48 schreef Etcetera het volgende:
of arretjescake.... oeh dat kon wel eens de winnaar zijn
dat doet pijn (meer pijn dan borstelen iig)quote:
jij bracht me in de warquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:Weer terug van een dag hard werken!
Kwam er vanmiddag achter dat we vanavond een info-avond hadden. Resultaat: van 7.00 tot 21.30 op mijn werk geweest...
Vervelendquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:Weer terug van een dag hard werken!
Kwam er vanmiddag achter dat we vanavond een info-avond hadden. Resultaat: van 7.00 tot 21.30 op mijn werk geweest...
Ik heb zo'n kam-borstel. Geen echte borstel, maar met een aantal stevige uitsteeksels erop, gewoon plastic. Werkt het fijnstquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat doet pijn (meer pijn dan borstelen iig)
[..]
jij bracht me in de war
ok dat is geen toffe werktijd
oh die heb ik ook geprobeerd, was geen succesquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb zo'n kam-borstel. Geen echte borstel, maar met een aantal stevige uitsteeksels erop, gewoon plastic. Werkt het fijnst![]()
En de lange hebben knobbeltjes en de korte zijn iets zachter? Die heb ik ook nog een in de aanbieding voor jequote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh die heb ik ook geprobeerd, was geen succes
ik heb/had 1 met een combinaties van langere uitstekels en korte uitstekels (volg je het nog) maar waar ik die gedumpt heb
ja diequote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En de lange hebben knobbeltjes en de korte zijn iets zachter? Die heb ik ook nog een in de aanbieding voor je
je postte in het typo-topic en ik dacht dat je dat in dit topic deed dus ik zeg ik weet wel een topic maar dat was dus het topic waar je in posttequote:
Dan heb je een reserve. En zoek eens in de wasmand. Ik heb altijd de neiging daar alles in te gooien. Loop ik met onderbroek en propje papier richting badkamer, beland het propje in de wasmand en heb ik beneden ineens nog een onderbroek in mn handquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja die
bedankt voor het aanbod, maar dan zul je zien: is die binnen vind ik de mijne weer
[..]
je postte in het typo-topic en ik dacht dat je dat in dit topic deed dus ik zeg ik weet wel een topic maar dat was dus het topic waar je in postte
Je bent niet alleen je borstel kwijt geloof ik...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:53 schreef Etcetera het volgende:
ja die
bedankt voor het aanbod, maar dan zul je zien: is die binnen vind ik de mijne weer
je postte in het typo-topic en ik dacht dat je dat in dit topic deed dus ik zeg ik weet wel een topic maar dat was dus het topic waar je in postte
ik denk dat hij ergens op m'n kamer ligt. de bomontploffing is deels opgeruimd maar heb nog niet onder het bed gekekenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Heb je een reserve. En zoek eens in de wasmand. Ik heb altijd de neiging daar alles in te gooien. Loop ik met onderbroek en propje papier richting badkamer, beland het propje in de wasmand en heb ik beneden ineens nog een onderbroek in mn hand
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Je bent niet alleen je borstel kwijt geloof ik...
Tooquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:12 schreef Etcetera het volgende:
my nose? damn... lost that one to
trusten B.
whehehe komt goedquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:13 schreef B.ertha het volgende:
En hou me up to date over het borstelverhaal he
Slaap lekker voor straks
sorry jufquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Too
Sorry, kan het niet laten als lerares Engels
sounds gooodquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:35 schreef LadyBlack het volgende:
Etcetera, ik heb een goed chocomousse-recept voor je
Per persoon 1 eiwit stijfkloppen, 50 g gesmolten chocola erdoor scheppen, op laten stijven en smullen maar!!Kunnen ook nootjes door, of een scheutje amaretto/baileys als je dat lekker vindt
valt het aan ofzoquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, en dat eiwit is natuurlijk heel gevaarlijk, maar in elk geval bij de Jumbo verkopen ze pakjes gepasteuriseerd eiwit
Gewoon brokjes chocola in een pan, en die pan in een grotere pan met water hangenquote:
Over watte?quote:er is een rel gaande over BoF, ze hebben de reeks gesloten
ah okquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Gewoon brokjes chocola in een pan, en die pan in een grotere pan met water hangen
[..]
Over watte?
* Gezocht en gevondenquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb nu havermout naast me staan (niet geluncht en kreeg echt megatrek) maar ik vind het niet echt wat. Niet echt lekker, maar ook niet echt smerig
Oh en ik heb mezelf gevonden op YouTube. Met de tag sukkel ben ik het alleen niet eens
quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb nu havermout naast me staan (niet geluncht en kreeg echt megatrek) maar ik vind het niet echt wat. Niet echt lekker, maar ook niet echt smerig
Oh en ik heb mezelf gevonden op YouTube. Met de tag sukkel ben ik het alleen niet eens
Behalve dat moet je ervoor zorgen dat de schaal waarin je het eiwit opklopt vollédig vetvrij is. Anders kun je je een ons kloppenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, en dat eiwit is natuurlijk heel gevaarlijk, maar in elk geval bij de Jumbo verkopen ze pakjes gepasteuriseerd eiwit
Het is geen moeite hoor het is binnen 5 minutjes klaarquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoeft niet hoor Yuri, die moeite wil ik je graag besparen
Nee hoor moet toch nog wat voor school doen dus die extra vijf minuten kunnen er wel bij hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maar je bent vast heel moe en wil graag gaan slapen, toch Yuri?
Das nog niet vaak genoegquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:23 schreef Nesle het volgende:
[..]
jaha yurideze reactie heb je nou al 4 keer gegeven.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |