verse peultjes met kipfilet en krieltjesquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:20 schreef Mikkie het volgende:
Wat zal ik eens gaan eten vanavond? Zo boodschappen doen...
Dat kan ookquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maaltijdsalade van ijsbergsla, gerookte kip, blauwe kaas dressing, croutons, uitgebakken spekjes en eventueel cashewnoten of pijnboompitten (wel heel even roosteren)
Dan maak je dat toch morgen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat kan ook
Tis dat ik al gegeten heb...
jaha yuriquote:
Nodig: 1 zak Italiaanse aardappelschotelquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:23 schreef Mikkie het volgende:
Ook belangrijk: ik heb eigenlijk totaal geen zin om te koken
Het werkt ook als lunchquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik kook nooitEn morgen kom ik pas laat terug van werken..
Laatst stond er zo'n vrouw: Ik wil een biefstuk van 210 gram. Ja zeg, zo goed kunnen we niet schatten hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:23 schreef Nesle het volgende:
[..]
jaha yurideze reactie heb je nou al 4 keer gegeven.
![]()
het was trouwens wel te eten, maar ik vind gewone aardappelen met bloemkool lekkerder.
en dat van die vegetarische producten snap ik niet want mijn ouders eten altijd nog gewone maaltijden. wat we normaal ook al aten zeg maar alleen nu is er een schema opgesteld voor de hoeveelheid die ze mogen eten.![]()
er staat ook zon weegschaal bij ons in de keuken dus
![]()
Ja, zo slim ben ik nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:25 schreef Nesle het volgende:
B. anders had je me even gepmd voor PB
Ik heb echt een site gevonden met superkwaliteit!
vast wel, maar met zoveel eisen dan ineens..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het werkt ook als lunch
En van je ouders mag je toch vast wel een keer koken als je het vraagt?
Editten is een kunstquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik KAN het wel, maar wel met wat we in huis hebben.
Oh, okequote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:31 schreef Nesle het volgende:
Ik doelde op dat antwoord van je ervoor maar het gaat hier ook zo snel dat ik alles moet quoten
Dat laatste, want dat kan ik ookquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:32 schreef Etcetera het volgende:
als je kunt bepalen of kip gaar is zonder door te snijden heb je dan gevoel voor koken of gewoon inzicht
ach inzicht is ook niet verkeerdquote:
Ja, maar het is wel ongezond als het niet helemaal gaar is.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ach inzicht is ook niet verkeerd
m'n zus wou het per se doorsnijden, ik had iets van: je ziet zo toch wel dat het gaar is![]()
?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op niet 1 Nederlandse zender is nu reclame, schande!
ik ben dol op rauw beslag (van cake ofzo dan hequote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel ongezond als het niet helemaal gaar is.
wel lekker, ben ik nu raar?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op niet 1 Nederlandse zender is nu reclame, schande!
misschien.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:32 schreef Etcetera het volgende:
als je kunt bepalen of kip gaar is zonder door te snijden heb je dan gevoel voor koken of gewoon inzicht
Ik had ooit ijs dat smaakte naar grootmoeders cakebeslag. Ik bestierf het bijnaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ben dol op rauw beslag (van cake ofzo dan hevan pannekoeken mag je het zelf houden
) dus ik vind het niet raar
het is idd ongezond als het niet helemaal gaar is, maar het was kipfilet in stukjes gesneden, dus dat gaat sneller dan zo'n lap zeg maar![]()
oh zoquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zoek een reclameblok voor die nieuwe Heineken reclame (zou volgens het nieuwsbericht vandaag om 19:30 te beginnen) maar op geen een zender is nu reclame!
Maar dan heb je ook watquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
misschien.
Het kan een combinatie van baktijd en temperatuur zijn. Als je die maar lang/ hoog genoeg maakt dan weet je zeker dat ie gaar is (en niet te eten).
Kip zo bakken dat ie net gaar is en mals, da's de kunst
dan heb ik nog wel wat tijd te gaan ben ik bangquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
misschien.
Het kan een combinatie van baktijd en temperatuur zijn. Als je die maar lang/ hoog genoeg maakt dan weet je zeker dat ie gaar is (en niet te eten).
Kip zo bakken dat ie net gaar is en mals, da's de kunst
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:40 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik had ooit ijs dat smaakte naar grootmoeders cakebeslag. Ik bestierf het bijna![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan toch niet, de winkel is wegquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan heb ik nog wel wat tijd te gaan ben ik bang
[..]zou ik niet doen, dan kun je het niet weer eten
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kan toch niet, de winkel is wegAnders had ik je zo uitgenodigd, het was echt GODDELIJK!
is dat te maken met cakebeslag wat je in de supermarkt kunt kopenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kruidkoek
Appeltaart!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:43 schreef Etcetera het volgende:
oh ik wil trouwens morgen iets maken wat
- lekker is
- redelijk eenvoudig is
- lekker beslag heeft
- in de oven moet
- geen hele dag duurt voor het klaar is
muffins, chocoladetaartje, brownies heb ik nu wel genoeg gehad
Wij maken altijd appeltaart, maar dan dichte, dus met cakebeslagquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:43 schreef Etcetera het volgende:
oh ik wil trouwens morgen iets maken wat
- lekker is
- redelijk eenvoudig is
- lekker beslag heeft
- in de oven moet
- geen hele dag duurt voor het klaar is
muffins, chocoladetaartje, brownies heb ik nu wel genoeg gehad
Yep, er is zelfs een variant waarbij alleen water hoeftquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is dat te maken met cakebeslag wat je in de supermarkt kunt kopen
dat is me dan weer te simpelquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Yep, er is zelfs een variant waarbij alleen water hoeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |