ik had het met een jongen over parkeren bij ons in stadskanaal, dat is gratis. zeg ik met m'n domme hoofd 'maar ik ben heel goedkoop hoor!'quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gemaakt hoorDie schrijf ik niet op natuurlijk
Maar vertel!
Ik zeg zo vaak Ik ben makkelijkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik had het met een jongen over parkeren bij ons in stadskanaal, dat is gratis. zeg ik met m'n domme hoofd 'maar ik ben heel goedkoop hoor!'![]()
bij zo'n groep moet je op je woorden lettenquote:
dat moet nog blijken ik moet koken namelijkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eet smakelijk zometeen Etc!
het is een wereldgerecht (wat gister ook goed gingquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Taco's kan je toch niet zoveel aan verprutsen?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het is een wereldgerecht (wat gister ook goed ging) dus dat denk ik ook niet
maar ik ben niet voor niets Trouble he
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:55 schreef Etcetera het volgende:
da's traditiedan haal je het bovenste stuk van de bruidstaart eraf, bewaar je die in de vriezer en eetje hem met het eerste jubileum op
tenminste zo heb ik het altijd begrepen
Geloof me, hij was net zo lekker als toenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:59 schreef B.ertha het volgende:
echt? Maar dat is toch niet meer lekker? Wel een leuke traditie, op zich
Je krijgt zo PM! Alleen zijn Tinuviel en ik aan ons trouwalbum bezigquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:02 schreef B.ertha het volgende:
Ik verveel me...
Welke Fokkert hier krijg ik zo gek om me toe te voegen op msn
Kunnen we ons samen vervelen
Oh leukquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:53 schreef iamredleader het volgende:en ik ga weer, verder met ons trouwalbum
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Doen. En je weet waar ik woon
Die saucijzenbroodjes zullen wel niet meer komen
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Onder de grond, bij Nijmegen moet ik gaan graven
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Onder de grond, bij Nijmegen moet ik gaan graven
Jawel..die komen er net uitquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Doen. En je weet waar ik woon
Die saucijzenbroodjes zullen wel niet meer komen
* eet opquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jawel..die komen er net uit
En ze zijn lekker![]()
*deelt uit
Pakt ook snel eenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jawel..die komen er net uit
En ze zijn lekker![]()
*deelt uit
Maakt het nog uit naar wie ik een PM stuur?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:15 schreef Nembrionic het volgende:
Ze zijn lekker pittig
Ohja, mensen die MSN willen hebben moeten even PM-en
Wat mij betreft niet maar als je mij op je lijstje wilt hebben dan is het wel handig dat je mij PM-edquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maakt het nog uit naar wie ik een PM stuur?
nope, geen troublequote:
Gisteren wou iemand vegetarische producten kopen, omdat dat van Sonja moest. Waarom, het gaat toch om hoeveelheden en caloriėn, toch niet om vegetarisch of niet?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:32 schreef Nesle het volgende:
Ik eet zo röstirondjes(?)
Sonja Bakker it is...
Ik heb ze allemaal al gezien op Rtv Utrecht. Ze worden nu geloof ik uitgezonden op NL 2 toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:59 schreef Etcetera het volgende:
van jonge luu en oale grondis zo'n oud wijf aan het zingen, bespringt bijna een gozer die minstens de helft jonger is
Dus, dan weten jullie het! Wees welkomquote:Zoals jullie weten staat 23 juni de laatste klupdag te gebeuren. Ik heb zojuist met een van de enthousiaste medewerkers van de Circuswinkel uit Nijmegen gesproken. Ze vinden het leuk om samen met ons het Klupjaar af te sluiten.
Zij zullen, samen met ons, van 14:00 tot +/- 16:00 het programma verzorgen. Bij het programma zit in een optreden zodat de kinderen hun geleerde acts kunnen laten zien. Daarom heb ik de uitnodiging iets aangepast. In de uitnodiging staat nu dat ouders, opa's/oma's, broertjes en zusjes vanaf 15:30 van harte welkom zijn om 'de spetterende jaarafsluiting' mee te maken! Als er ouders, broers/zussen, vriendjes/echtgeno(o)t(es)(en) van leiding willen komen kijken zijn deze natuurlijk ook van harte welkom!!! Hoe meer zielen, hoe mee vreugd zou ik zo zeggen!!!
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:01 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal al gezien op Rtv Utrecht. Ze worden nu geloof ik uitgezonden op NL 2 toch?
Net of jij serieus wou komenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
He de 23e kan ik niet
Wat snap je niet aan Groen?quote:
dat kan ik heel snel ombouwen in fireworksquote:
taco'squote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:20 schreef Mikkie het volgende:
Wat zal ik eens gaan eten vanavond? Zo boodschappen doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |