29 punten en een fles Baileys voor de unscramble.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
hoi Nem
hoe was het gisteravond?
Ja, dat is heel niet slecht voor een stel sneake apen die niet sneaky zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:31 schreef iamredleader het volgende:
Smakelijk eten, Nem. En tof, 29 punten is heel beschaafd voor de Monkeys
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:17 schreef Nesle het volgende:
joew
economie ging zoals verwacht ruk, ik moest echt 4 keer mijn lach heel erg inhouden omdat ik het zon belachelijk proefwerk vond. en dan een gezicht van een vriendin toen ze even omkeekpriceless
nederlands ging redelijk, tekst begrip en de tekst kwam uit 1997
morgen gs2 maar das eitje dus ik heb rustig dagje, thank god
Na een jaar in de vriezerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:27 schreef iamredleader het volgende:
stukje bruidstaart van vorig jaar
uit de vriezer gehaald afgelopen weekend, nu de laatste stukjes opeten
![]()
![]()
da's traditiequote:
echt? Maar dat is toch niet meer lekker? Wel een leuke traditie, op zichquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
da's traditiedan haal je het bovenste stuk van de bruidstaart eraf, bewaar je die in de vriezer en eetje hem met het eerste jubileum op
tenminste zo heb ik het altijd begrepen
oeh die eerstequote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:59 schreef B.ertha het volgende:
Iemand ooit gehoord van tongslipjes? Nou, deze heb ik dus zojuist ingestuurd voor in het jaarboek. Gemaakt in Rome.
"je moet tactisch likken om geen druiper te krijgen"
"Ik heb al een lik van Carlijns liktoeter"
"mijn IQ is dubbel D"
"Hoe ga je van bil als je 2 billen hebt?"
En ik vond dat deze er ook wel in mocht:
[afbeelding]
ik denk op zich dat dat wel meevaltquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
echt? Maar dat is toch niet meer lekker? Wel een leuke traditie, op zich
Ik heb ze niet gemaakt hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oeh die eerste
zo heb ik ook een prachtige foute opmerking op mijn naam staan
[..]
Joh. Maar ze zeggen altijd dat kwaliteit afneemt in de vriezer (vlees iig)quote:ik denk op zich dat dat wel meevalt
heb nog niet het genoegen gehad om het te mogen proberen
Die ging eigenlijk nog verder, maar dat vond ik toch iets te ver gaanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:59 schreef B.ertha het volgende:
"Ik heb al een lik van Carlijns liktoeter"
ik had het met een jongen over parkeren bij ons in stadskanaal, dat is gratis. zeg ik met m'n domme hoofd 'maar ik ben heel goedkoop hoor!'quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gemaakt hoorDie schrijf ik niet op natuurlijk
Maar vertel!
Ik zeg zo vaak Ik ben makkelijkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik had het met een jongen over parkeren bij ons in stadskanaal, dat is gratis. zeg ik met m'n domme hoofd 'maar ik ben heel goedkoop hoor!'![]()
bij zo'n groep moet je op je woorden lettenquote:
dat moet nog blijken ik moet koken namelijkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eet smakelijk zometeen Etc!
het is een wereldgerecht (wat gister ook goed gingquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Taco's kan je toch niet zoveel aan verprutsen?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het is een wereldgerecht (wat gister ook goed ging) dus dat denk ik ook niet
maar ik ben niet voor niets Trouble he
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:55 schreef Etcetera het volgende:
da's traditiedan haal je het bovenste stuk van de bruidstaart eraf, bewaar je die in de vriezer en eetje hem met het eerste jubileum op
tenminste zo heb ik het altijd begrepen
Geloof me, hij was net zo lekker als toenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:59 schreef B.ertha het volgende:
echt? Maar dat is toch niet meer lekker? Wel een leuke traditie, op zich
Je krijgt zo PM! Alleen zijn Tinuviel en ik aan ons trouwalbum bezigquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:02 schreef B.ertha het volgende:
Ik verveel me...
Welke Fokkert hier krijg ik zo gek om me toe te voegen op msn
Kunnen we ons samen vervelen
Oh leukquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:53 schreef iamredleader het volgende:en ik ga weer, verder met ons trouwalbum
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Doen. En je weet waar ik woon
Die saucijzenbroodjes zullen wel niet meer komen
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Onder de grond, bij Nijmegen moet ik gaan graven
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Onder de grond, bij Nijmegen moet ik gaan graven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |