Tooquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:12 schreef Etcetera het volgende:
my nose? damn... lost that one to
trusten B.
whehehe komt goedquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:13 schreef B.ertha het volgende:
En hou me up to date over het borstelverhaal he
Slaap lekker voor straks
sorry jufquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Too
Sorry, kan het niet laten als lerares Engels
sounds gooodquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:35 schreef LadyBlack het volgende:
Etcetera, ik heb een goed chocomousse-recept voor je
Per persoon 1 eiwit stijfkloppen, 50 g gesmolten chocola erdoor scheppen, op laten stijven en smullen maar!!Kunnen ook nootjes door, of een scheutje amaretto/baileys als je dat lekker vindt
valt het aan ofzoquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, en dat eiwit is natuurlijk heel gevaarlijk, maar in elk geval bij de Jumbo verkopen ze pakjes gepasteuriseerd eiwit
Gewoon brokjes chocola in een pan, en die pan in een grotere pan met water hangenquote:
Over watte?quote:er is een rel gaande over BoF, ze hebben de reeks gesloten
ah okquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Gewoon brokjes chocola in een pan, en die pan in een grotere pan met water hangen
[..]
Over watte?
* Gezocht en gevondenquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb nu havermout naast me staan (niet geluncht en kreeg echt megatrek) maar ik vind het niet echt wat. Niet echt lekker, maar ook niet echt smerig
Oh en ik heb mezelf gevonden op YouTube. Met de tag sukkel ben ik het alleen niet eens
quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb nu havermout naast me staan (niet geluncht en kreeg echt megatrek) maar ik vind het niet echt wat. Niet echt lekker, maar ook niet echt smerig
Oh en ik heb mezelf gevonden op YouTube. Met de tag sukkel ben ik het alleen niet eens
Behalve dat moet je ervoor zorgen dat de schaal waarin je het eiwit opklopt vollédig vetvrij is. Anders kun je je een ons kloppenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, en dat eiwit is natuurlijk heel gevaarlijk, maar in elk geval bij de Jumbo verkopen ze pakjes gepasteuriseerd eiwit
Het is geen moeite hoor het is binnen 5 minutjes klaarquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoeft niet hoor Yuri, die moeite wil ik je graag besparen
Nee hoor moet toch nog wat voor school doen dus die extra vijf minuten kunnen er wel bij hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maar je bent vast heel moe en wil graag gaan slapen, toch Yuri?
Das nog niet vaak genoegquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:23 schreef Nesle het volgende:
[..]
jaha yurideze reactie heb je nou al 4 keer gegeven.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |