In september 2005 heb ik ongeluk gehad met mijn scooter en had ik mijn bekken gebroken, althans dat brilletje... ben ff vergeten hoe de naam is en toen ik eindelijk hersteld was daarvan werd er op 6 maart 2006 borstkanker gecontateerd, dus ik zit al een tijd in de lappenmand. Het goede nieuws is dat ik nu nog maat 3x hoef te "tanken" en alle MRI en botscans goed zijn en ik ben nog steeds schoon. Nu hopen dat het zo blijft natuurlijk !quote:Op maandag 18 juni 2007 23:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
maar waarom zat je dan in een rolstoel? Ik heb dat echt allemaal gemist
Ik ga straks even googlen op dat boek, ik ben wel weer toe aan wat lectuurquote:Op maandag 18 juni 2007 23:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat welheb 'm net uit
de titel snap ik echt niet, en ik vond het nogal een anticlimax met die zoektochtmaar waarschijnlijk was die zoektocht de climax om alles te verwerken enzo
Ok. Dat laatste heb ik wel wat van meegekregen, maar dat ongeluk niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:46 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
In september 2005 heb ik ongeluk gehad met mijn scooter en had ik mijn bekken gebroken, althans dat brilletje... ben ff vergeten hoe de naam is en toen ik eindelijk hersteld was daarvan werd er op 6 maart 2006 borstkanker gecontateerd, dus ik zit al een tijd in de lappenmand. Het goede nieuws is dat ik nu nog maat 3x hoef te "tanken" en alle MRI en botscans goed zijn en ik ben nog steeds schoon. Nu hopen dat het zo blijft natuurlijk !Ik voel me ook goed hoor
![]()
zo dat is idd best heftigquote:Op maandag 18 juni 2007 23:46 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
In september 2005 heb ik ongeluk gehad met mijn scooter en had ik mijn bekken gebroken, althans dat brilletje... ben ff vergeten hoe de naam is en toen ik eindelijk hersteld was daarvan werd er op 6 maart 2006 borstkanker gecontateerd, dus ik zit al een tijd in de lappenmand. Het goede nieuws is dat ik nu nog maat 3x hoef te "tanken" en alle MRI en botscans goed zijn en ik ben nog steeds schoon. Nu hopen dat het zo blijft natuurlijk !Ik voel me ook goed hoor
![]()
was idd beste en vage lay outquote:Op maandag 18 juni 2007 23:46 schreef wyccie het volgende:
Dat dacht ik tenminste.... ik heb het boek niet eens gelezen, wel doorheen gebladerd. Vage lay out ook, deed me denken aan Het Kaartenhuis van Danielewski.
De Vliegeraarquote:Op maandag 18 juni 2007 23:47 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik ga straks even googlen op dat boek, ik ben wel weer toe aan wat lectuur
Oh dat is vreselijk hernia, zo'n pijn. Mijn vriendin had het ook nu gaat het weer beter. Maar gaat het buiten die hernia wel goed met je moeder nu? Is ze schoon?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ok. Dat laatste heb ik wel wat van meegekregen, maar dat ongeluk niet.
Mijn moeder had ook die pech, maar dan andersom. Eerst borstkanker en door het vele liggen een zwakke rug en dus een hernia
geen idee, heb er geen last van en dan noch had ik het niet geprobeerdquote:
Die ben ik nu aan het lezenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:38 schreef Etcetera het volgende:
mag ik tussen de bedrijven door nog even melden dat Extremely Loud & Incredibly Close best een vaag boek is
Wyc ik heb je toch niet in een mineurstemming gebracht he?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:46 schreef wyccie het volgende:
Dat dacht ik tenminste.... ik heb het boek niet eens gelezen, wel doorheen gebladerd. Vage lay out ook, deed me denken aan Het Kaartenhuis van Danielewski.
Ja, dat is al 10 jaar geleden. Ze is schoon, al al die tijd. Laatst dachten ze dat ze misschien iets had in haar arm, maar dat was onschuldig.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:49 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Oh dat is vreselijk hernia, zo'n pijn. Mijn vriendin had het ook nu gaat het weer beter. Maar gaat het buiten die hernia wel goed met je moeder nu? Is ze schoon?
en hoe bevalt het? iedereen was er zo lyrisch over, en dat had ik absoluut nietquote:
Oh gelukkig maar dat alles goed gaat...quote:Op maandag 18 juni 2007 23:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, dat is al 10 jaar geleden. Ze is schoon, al al die tijd. Laatst dachten ze dat ze misschien iets had in haar arm, maar dat was onschuldig.
Nee nee! Ik vind het fijn om er met jou over te praten, (ook omdat jij er nog met niemand over had gepraat), vooral hier in dit sc. Ik vind het in FTR iets te... tjsa... te heftig.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:52 schreef BwennieBren het volgende:
Wyc ik heb je toch niet in een mineurstemming gebracht he?Ik wilde je trouwens al eerder PB-jen maar dat kan niet bij jou...
Ik ben pas op bladzijde 2.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:53 schreef Etcetera het volgende:
en hoe bevalt het? iedereen was er zo lyrisch over, en dat had ik absoluut niet
gaat goedquote:
Gelukkig maar, ik vond ook fijn om er even met je over te beppenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee nee! Ik vind het fijn om er met jou over te praten, (ook omdat jij er nog met niemand over had gepraat), vooral hier in dit sc. Ik vind het in FTR iets te... tjsa... te heftig.
quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:07 schreef Yurithemaster het volgende:
En toen was iedereen weg
Ik heb ook een ijsthee , bierje en cola-berenburg gehad hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En hoe is het met de verstokte coladrinker?
Ik dacht ik doe het rustig aan en dan ga ik later wel over op wat anders maar er is niet echt een later gekomenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hm dat viel dan niet op, zeker die cola-beerenburg niet. De ijsthee laat wel een belletje rinkelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |