Toen niet, maar ik dacht een keer dat hij boos op me was, omdat hij anders reageerde. Niet zo vrolijk en wat afstandelijk zelfs. En nu valt alles op z'n plaats. Heb nog steeds dat ik denk 'Wat als ik er toen naar had gevraagd?' Op mirc hebben de anderen me wel gezegd dat ik er niks aan kon doen, en dat weet ik ook wel, maar toch....quote:Op maandag 18 juni 2007 22:58 schreef BwennieBren het volgende:
Heb ik gelezen ja maar kreeg je al de indruk dan dat hij niet lekker in zn vel zat?
Sorry B.ertha dat BB en ik hier zo'n gesprek houden. Maar ik wil er graag even met haar over praten. Het gaat om een user in FTR die twee weken geleden is gestorven.quote:
Oh, dat heb ik iets van gelezen ja..quote:Op maandag 18 juni 2007 23:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sorry B.ertha dat BB en ik hier zo'n gesprek houden. Maar ik wil er graag even met haar over praten. Het gaat om een user in FTR die twee weken geleden is gestorven.
ik kende hem niet, maar als ik al die reacties zo las was het een toffe gozerquote:Op maandag 18 juni 2007 23:00 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ja onbegrijpelijk en onvoorstelbaar gewoon dat hij er nu niet meer is.
zoals we al eens eerder hebben ontdekt: dit is onze FOK!quote:Op maandag 18 juni 2007 23:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sorry B.ertha dat BB en ik hier zo'n gesprek houden. Maar ik wil er graag even met haar over praten. Het gaat om een user in FTR die twee weken geleden is gestorven.
Ach meis daar kan jij toch ook helemaal niets aan doen. Oh Wyc het spijt me als ik het weer aangewakkerd heb bij je. Was niet mijn bedoeling meis, echt nietquote:Op maandag 18 juni 2007 23:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Toen niet, maar ik dacht een keer dat hij boos op me was, omdat hij anders reageerde. Niet zo vrolijk en wat afstandelijk zelfs. En nu valt alles op z'n plaats. Heb nog steeds dat ik denk 'Wat als ik er toen naar had gevraagd?' Op mirc hebben de anderen me wel gezegd dat ik er niks aan kon doen, en dat weet ik ook wel, maar toch....![]()
Ik vond 'm één van de sympathiekste daar, lief en aardig. Hij wist ongelooflijk veel en was slim. Echt raar om te bedenken dat ik nooit meer een berichtje van 'm zal lezen.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:03 schreef Etcetera het volgende:
ik kende hem niet, maar als ik al die reacties zo las was het een toffe gozer
onvoorstelbaar dat hij blijkbaar zo wanhopig was
sorry als ik een mineur stemming hier brengquote:
maakt niet uit hoorquote:Op maandag 18 juni 2007 23:07 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
sorry als ik een mineur stemming hier brengmaar ik heb er nog met niemand over gesproken en wij waren vroeger toch wel een hecht FMT team, dus ik moest ff met Wyc erover lullen, sorry....
Geen probleem hoor.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:04 schreef BwennieBren het volgende:
Ach meis daar kan jij toch ook helemaal niets aan doen. Oh Wyc het spijt me als ik het weer aangewakkerd heb bij je. Was niet mijn bedoeling meis, echt nietIk heb jullie hele gesprek gelezen in de FMT en ook de SC. Nogmaals ik zat er nooit meer op FMT maar als ik nu lurk dan mis ik m gewoon. Hij had zo''n aparte filmsmaak. Hij leek me ook veel ouder en ik schrok me werkelijk een hoedje toen ik zag hoe oud jij was. 23 jaar maar! Dat is maar 4 jaar ouder dan mijn dochter! Zo'n heel leven nog....
Ja dat heb ik nou ook, ik heb ooit zelfs nog zo'n Japanse film gekeken waarvan hij zei dat het een hele goede film was. Naam weet ik niet meer, ben ook in slaap gevallen tijdens die filmquote:Op maandag 18 juni 2007 23:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vond 'm één van de sympathiekste daar, lief en aardig. Hij wist ongelooflijk veel en was slim. Echt raar om te bedenken dat ik nooit meer een berichtje van 'm zal lezen.
Ga je nou geen schuldgevoel aanpraten hoor! SOK "kennende" zal dit voor hem wellicht een wel overwogen beslissing zijngeweest. Dar is het verneukeratieve van een forum, je kent elkaar allemaal, maar toch ook weer niet zo goed. Maar missen zal ik m zeker, sterker nog, elke keer als ik inlog dan lees ik zijn topic weer ff... ziek ook eigenlijk maar ja... die laatste post "wyc kijk maar wat je met de vraag doet" en dan ineens nooit meer..... maakt me treurig.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geen probleem hoor.
Ja, hij was nog jong, maar hij kwam veel ouder over hè. Vond ik ook, toen ik nog niet wist hoe oud hij was. Hij straalde een soort rust uit, vond ik altijd.
Ik heb nog zo veel vragen in m'n hoofd, maar ik zal er nooit achter komen. Ik wou dat ik meer contact met 'm had gehad.![]()
Wat een toestandquote:Op maandag 18 juni 2007 20:05 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera heeft een Pittige Tijden flashback
Nee niemandquote:Op maandag 18 juni 2007 23:13 schreef B.ertha het volgende:
Praat er maar gerust over.
Maar jullie weten dus ook niet waarom? Omdat wyccie ernaar had willen vragen, achteraf...
Godsamme, achteraf zie je het pas. Altijd. Het kon hem toen allemaal niks meer schelen.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:12 schreef BwennieBren het volgende:
die laatste post "wyc kijk maar wat je met de vraag doet" en dan ineens nooit meer..... maakt me treurig.![]()
Wyc, het is altijd achteraf, we kennen elkaar nou eenmaal niet IRL. Zo ik heb begrepen uit de schaakfora was zelfs zijn familie totaal flabbergasted hierover. Ga je nou geen drukte maken erover dat je iets kon doen. Ik ben wel blij dat ik er met je over kan lullen want dat heb ik nog met niemand gedaan eigenlijk vanFOKquote:Op maandag 18 juni 2007 23:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Godsamme, achteraf zie je het pas. Altijd. Het kon hem toen allemaal niks meer schelen.
Nee. Voor ons, de FMT' ers kwam het dus totaal onverwacht. En wat we opmaken van de reacties op andere sites/fora kwam het voor die mensen ook onverwacht. Maar ik weet niet hoe het met de familie zit, of zij op de hoogte waren van problemen.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:13 schreef B.ertha het volgende:
Praat er maar gerust over.
Maar jullie weten dus ook niet waarom? Omdat wyccie ernaar had willen vragen, achteraf...
Ja, dat merk je met de SC's hè, wat een kliekjes er ontstaan. En meets natuurlijk.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:23 schreef Etcetera het volgende:
en dan kunnen mensen nog zo hard beweren dat internet een kil medium is, maar op dit soort momenten merk je pas hoe hecht een community zoals FOK! echt is
dat doet me wel goed eerlijk gezegd
Ik denk niet zo. Er zijn namelijk echt veel mensen hier op FOK die ik een warm hart toedraag, ook toen ik vorig jaar niet zo lekker in mijn vel zat, werd ik door hen gesteund en dat heb ik ook ergens nog op een ander forum. Mensen die je eigenlijk helemaal niet kent, vreemd is het toch....quote:Op maandag 18 juni 2007 23:23 schreef Etcetera het volgende:
en dan kunnen mensen nog zo hard beweren dat internet een kil medium is, maar op dit soort momenten merk je pas hoe hecht een community zoals FOK! echt is
Ik weet het niet..... Maar op de kaart die namens de FTR'ers is gestuurd stond wel een e-mailadres van degene die het verstuurde. Zal het hem wel vragen als hij op mirc is.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:25 schreef Etcetera het volgende:
is er nog reactie opgeweest van de familie van Sok? kan me voorstellen dat ze zich daar nu even niet druk om kunnen maken, maar het kon zijn
ja dat is zoquote:Op maandag 18 juni 2007 23:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat merk je met de SC's hè, wat een kliekjes er ontstaan. En meets natuurlijk.
En dan te bedenken dat ik zelf graag anoniem blijf.![]()
Ja, dat heb ik ook, ook toen met Buzzerquote:Op maandag 18 juni 2007 23:23 schreef Etcetera het volgende:
is goedquote:Op maandag 18 juni 2007 23:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet het niet..... Maar op de kaart die namens de FTR'ers is gestuurd stond wel een e-mailadres van degene die het verstuurde. Zal het hem wel vragen als hij op mirc is.
Ik heb dat ook. Het klinkt raar, maar waarom zou het niet kunnenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja dat is zo
ik blijf zelf ook graag redelijk anoniem, daarom zul je me zeker niet gauw op een meet vinden.
ik zie jullie nu toch echt wel als een vriendengroepje trouwens
Ja dat is weer prettig op zo'n moment om even 1 op 1 te lullen in mirc. De tekst op het kaartje was dan ook heel mooi vond ik.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:23 schreef wyccie het volgende:
Ik was wel blij met cwk's idee om op mirc erover te praten. We hebben daar de tekst voor het kaartje voor de familie bepaald. Even stoppen met huilen en niet teveel nadenken, dat was wel goed.
Het komt natuurlijk ook omdat jij zo'n lief en warm persoon bent, BB.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:28 schreef BwennieBren het volgende:
ook toen ik vorig jaar niet zo lekker in mijn vel zat, werd ik door hen gesteund en dat heb ik ook ergens nog op een ander forum. Mensen die je eigenlijk helemaal niet kent, vreemd is het toch....
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het komt natuurlijk ook omdat jij zo'n lief en warm persoon bent, BB.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:34 schreef BwennieBren het volgende:
![]()
![]()
Dat is lief, maar echt werkelijk waar, als ik jullie toen niet had en ook toen ik in die rolstoel zat en drinken wilde hebben maar niet met mijn stoel door de deur kon, kan je dat nog herinneren in RJP. Ik kon geen kant op met die klotestoel en man wat heb ik toen met jullie gelachen om dat ene glaasje water waar ik zo naar hunkerde
en dan ook nog Okatu-San en Calypso, oerfokkers uit de eerste BB-tijd....quote:Op maandag 18 juni 2007 23:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook, ook toen met Buzzer
Ik heb zo gelachen, vooral om Mr A die zei dat ik maar uit de wc moest drinkenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Haha, dat is waar ook! Toen hadden we je virtueel wat te drinken gegeven
Wat was daar mee dan? Toen was ik er nog nietquote:Op maandag 18 juni 2007 23:36 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
en dan ook nog Okatu-San en Calypso, oerfokkers uit de eerste BB-tijd....
Haar lieve dochter heeft haar heel erg goed geholpen, maar zij lag al boven te slapen. En BB, als lieve moeder, wilde haar dochter niet wakker maken.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:36 schreef B.ertha het volgende:
Had je dan helemaal niemand om dat te halen
Maar fora zijn daar heel goed voor, juist omdat je jezelf bloot kunt geven zonder al te bekend te worden en teveel vrij te geven
Mijn dochter was wel thuis maar die was niet wakker te krijgen en heel hard brullen in de nacht was ook geen optiequote:Op maandag 18 juni 2007 23:36 schreef B.ertha het volgende:
Had je dan helemaal niemand om dat te halen
Maar fora zijn daar heel goed voor, juist omdat je jezelf bloot kunt geven zonder al te bekend te worden en teveel vrij te geven
de eerste was overleden aan koolmonoxide vergiftiging van de kachel en Calypso meen ik aan een operatie. Is ook al heel lang geleden... ol meen 2003 of zoquote:Op maandag 18 juni 2007 23:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wat was daar mee dan? Toen was ik er nog niet
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:39 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Mijn dochter was wel thuis maar die was niet wakker te krijgen en heel hard brullen in de nacht was ook geen optiedus ben ik (en vraag niet hoe) in die klotestoel door die deur over drempels en toestand naar de badkamer om me op te hijsen uit de stoel en snel een wat water in mijn mond gooide om het hoekje van de badkamer, ik was kletsnat
Maar toch dorst gelest en gewoon weer gelachen daarna op FOK door die hele toestand.
Tuurlijk, dus je weet ook niet waarover het gaat?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:38 schreef Etcetera het volgende:
ik heb een visualBB die voor de pc zit, nog net de waterkraan ziet druppelen en er niet bij kan
![]()
ik en mijn mental images
mag ik tussen de bedrijven door nog even melden dat Extremely Loud & Incredibly Close best een vaag boek is
dat welquote:Op maandag 18 juni 2007 23:42 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Tuurlijk, dus je weet ook niet waarover het gaat?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |