en daar was de brandweer voor nodigquote:Op maandag 18 juni 2007 13:44 schreef MaxMark het volgende:
Ik zat net in een computerlokaal in het E-gebouw toen de conciërge binnenkwam. "Willen jullie allemaal even naar buiten gaan, er is iets aan de hand"
We moesten de laptops en alles achter laten (lokaal ging wel op slot) en toen we eenmaal buiten waren duurde het een kwartier voordat de brandweer op hun dooie gemakje aan kwamen lopen (wel met sirenes aan komen rijden). Wij dachten eerst dat het gewoon een oefening was, maar later vertelde de conciërge dus dat er daadwerkelijk een gaslek was en de brandweer heeft gewoon de hoofdkraan dicht gedraaid.
Dus als ze de hoofdkraan weer open zetten, gaat het weer lekken
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:Weer thuis van een dag hard werken...
jazekersquote:Op maandag 18 juni 2007 16:36 schreef Nembrionic het volgende:
Vanavond quizzen toch???
Nou succes ermee zou ik zeggenquote:Op maandag 18 juni 2007 16:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Niet echt, ben alweer druk met mijn reflectieverslag () bezig...
Heb alleen geen zin door dit weer heen te moetenquote:Op maandag 18 juni 2007 16:36 schreef Nembrionic het volgende:
Vanavond quizzen toch???
Ik dus ook nietquote:Op maandag 18 juni 2007 16:54 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Heb alleen geen zin door dit weer heen te moeten![]()
Ik ken alleen Cookie Dough.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:56 schreef Etcetera het volgende:
ik kan niet kiezen Soemp
- Karamel Sutra
- Fossil Fuel
- Cookie Dough
- Chocolate Fudge Brownie
- Half Baked
- Caramel Chew Chew
Moeten jullie deze keer wel op tijd komen, dan hebben we er nog wat aanquote:Op maandag 18 juni 2007 17:31 schreef iamredleader het volgende:even een zwaai, op werk is inmiddels de druk eraf. Ja, klanten bellen niet meer na 17:00. Maar er is echt nog wel genoeg werk te doen
Maar goed, straks even eten bij Asmo, daarna op bezoek bij de Sneaky Monkeys![]()
Tot straks, Physicsrules enTinuviel
![]()
ken je er niet meerquote:Op maandag 18 juni 2007 17:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ken alleen Cookie Dough.![]()
Karamel Sutra![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 18:00 schreef iamredleader het volgende:ik sluit af eindelijk!. Morgen zoeken ze het maar lekker uit
Nem, ik zie je straks hopelijk!
Chunky Monkey ken ikquote:Op maandag 18 juni 2007 18:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ken je er niet meer
foei
ga eens kijken op benenjerrys.nlweet je meteen wat er inzit
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, heel leuk! Ik was maar even bij het feestje zelf. Ze gingen naar een overdekte speeltuin ofzo. De oudste is autistisch en kan niet zo goed tegen al die drukke kinderen. Hij kon daarom niet mee.
Vervolgens ben ik met hem Groningen in gegaan. Hij is helemaal gek van treinen en bussen. Dus met de bus naar het station, met de trein naar Groningen-Noord , park, bus naar het centrum, alle roltrappen op en af in de V&D, liften ook tig keer heen en weer, alle muzikanten in de stad geld gegeven (hij mocht zelfs even drummen), ijs gegeten, wat gedronken, speelgoedwinkel in geweest en een kwartier in zo'n miniauto gezeten, weer treinen gekeken en met de bus naar huis.
![]()
Ik heb nog nooit iemand zo gelukkig gezien![]()
Alle mensen in de trein werden er ook vrolijk van. En zo ongeveer iedereen op straat aanspreken. Geweldig.
![]()
Alles waar hij helemaal gek van is op een dag: roltrappen, treinen, liften en bussen.![]()
Normaal gesproken echt een saaie dag, maar met hem echt de grootste lol. Ik was even vergeten hoe leuk roltrappen kunnen zijn.![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:28 schreef Soempie het volgende:
En toen nam ik een slok van m'n verfwater ipv m'n spa groen.![]()
![]()
Wyc, ik zie alleen kruisjes en de quotes zijn wel klikbaar, maar dan kom ik nergens op uitquote:Op maandag 18 juni 2007 01:07 schreef wyccie het volgende:
[afbeelding]
Ik ben zelf heel blij met deze foto.
Ik heb ook de zon vol in mijn camera gehad dus.
quote:
En laatst zeiden jullie dat dat afgelopen wasquote:Op maandag 18 juni 2007 16:36 schreef Nembrionic het volgende:
Vanavond quizzen toch???
quote:Op maandag 18 juni 2007 17:45 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
Ik heb 't leukste bijbaantje ooit. Vorige week was Bert de knuffel zoek. Ik al mompelend op zoek: 'waar is die brompot toch?'. De oudste dikke pret, omdat hij het woord 'brompot' niet kende. Dus ik: 'ja, Bert is een brompot' (plus mopperende Bert imitatie). Vandaag vroeg hij me om Bert te tekenen, daarna ging ik met de jongste een auto van lego in elkaar zetten. Kijk ik even later: 'Bert brompot'
Goed, vond het zelf erg leuk.![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 18:05 schreef Nembrionic het volgende:
29411 woops
Binnenkort een grote dag dus
Klinkt goed jaquote:Op maandag 18 juni 2007 18:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Chunky Monkey ken ik
Die karamel sutra lijkt me wel erg lekker![]()
Ik ben morgen ook deels vrijquote:Op maandag 18 juni 2007 19:24 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben moe, heb spierpijn, last van mijn nek, pols en humeur en ik heb de hele dag gewerkt![]()
Gelukkig morgen vrij. Moet wel een stuk schrijven voor het jaarboek..
quote:Op maandag 18 juni 2007 19:40 schreef B.ertha het volgende:
En blijkbaar ben ik dat ook
Ik ga maar weer eens
quote:Op maandag 18 juni 2007 19:40 schreef B.ertha het volgende:
En blijkbaar ben ik dat ook
Ik ga maar weer eens
och, toéstanden..!quote:Op maandag 18 juni 2007 19:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Kut, het is weer zover; ik zit met mijn middelvinger vast in het oortje van m'n koffiekopje...
Vriendlief heeft me inmiddels bevrijd. Ik heb het heel vaak, zeg maar wekelijks. Zat laatst nog met mijn duim vast in een colafles. Mijn duim werd helemaal paars...quote:
Wie doet er dan ook haar duim in een colafles.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Vriendlief heeft me inmiddels bevrijd. Ik heb het heel vaak, zeg maar wekelijks. Zat laatst nog met mijn duim vast in een colafles. Mijn duim werd helemaal paars...
quote:Op maandag 18 juni 2007 19:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Kut, het is weer zover; ik zit met mijn middelvinger vast in het oortje van m'n koffiekopje...
* Etcetera heeft een Pittige Tijden flashbackquote:
en wáárom was dat nodigquote:Op maandag 18 juni 2007 19:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Vriendlief heeft me inmiddels bevrijd. Ik heb het heel vaak, zeg maar wekelijks. Zat laatst nog met mijn duim vast in een colafles. Mijn duim werd helemaal paars...
quote:Op maandag 18 juni 2007 19:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wie doet er dan ook haar duim in een colafles.![]()
![]()
Ik nomineer hierbij m'n opvolgster.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |