quote:
Hier ben ikquote:Op maandag 18 juni 2007 08:19 schreef iamredleader het volgende:
* NS omroep :
Soempie en Yurithemaster willen opgehaald worden uit droomland, herhaling, Soempie en Yurithemaster willen opgehaald worden uit droomland.
quote:Op maandag 18 juni 2007 12:47 schreef Etcetera het volgende:
ik raad 'in the summertime'
is bijna antiek maar ik word er altijd vrolijk van
oh, ja, leuk!quote:Op maandag 18 juni 2007 12:55 schreef Etcetera het volgende:
goedemiddag![]()
ijseten gaat zoals het er nu naar uit ziet door zaterdag
Ook net pas wakker?quote:
Gedwongen wakker ja. Want ik was om 08:00 weer naar bed geweest na er om 3 uur alweer uitgekomen te zijn.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ook net pas wakker?![]()
Ik ging pas om 5 uur naar bed.![]()
ik was nog even voor mezelf aan het tekenen/ schetsen en was muziek aan het uitzoeken.quote:
Ah, beterquote:
niet te vroeg aubquote:Op maandag 18 juni 2007 13:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, beter![]()
![]()
Hoe laat spreken we af? En waar?
Jij had de weddenschap gewonnen, dus jij mag kiezen.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
niet te vroeg aubwij zijn uitslaapmonsters
en waarehm... vismarkt bij de appie? is op zich wel een herkenbaar punt, die trap
maar belangrijkerwelk ijs gaan we eten
dat scheelt ik nietquote:Op maandag 18 juni 2007 13:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij had de weddenschap gewonnen, dus jij mag kiezen.![]()
Ik lust ze toch allemaal.![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 13:25 schreef Nesle het volgende:
ik heb gs echt goed verknalt
zo stom.
wiskunde ging aaaaardig, ik hoop op een zesje o.i.d.
nu aan de economie en nederlands![]()
Had vertragingquote:Op maandag 18 juni 2007 08:19 schreef iamredleader het volgende:
* NS omroep :
Soempie en Yurithemaster willen opgehaald worden uit droomland, herhaling, Soempie en Yurithemaster willen opgehaald worden uit droomland.
Dat komt vast door die treinstoring rond Amsterdamquote:
Hier ook met boekhouden 8 voldoendes en 12 onvoldoendesquote:Op maandag 18 juni 2007 13:25 schreef Nesle het volgende:
ik heb gs echt goed verknalt
zo stom.
wiskunde ging aaaaardig, ik hoop op een zesje o.i.d.
nu aan de economie en nederlands![]()
Wat een strategiequote:Op maandag 18 juni 2007 14:11 schreef Soempie het volgende:
Ik ga morgen kijken of ze een samenvatting hebben van de boeken die ik voor vrijdag moet lezen.
Ik weet niet hoe het met jouw ervaring zit maar bij mij werkte dat nooitquote:Op maandag 18 juni 2007 14:11 schreef Soempie het volgende:
Ik ga morgen kijken of ze een samenvatting hebben van de boeken die ik voor vrijdag moet lezen.
Drie en een reader. 300, 175 en 400 blz.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat een strategiehoeveel boeken zijn het?
We zullen zien..vrijdag.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jouw ervaring zit maar bij mij werkte dat nooit
wat heb je gedaan danquote:Op maandag 18 juni 2007 15:56 schreef Tinuviel het volgende:
Wat voor opleiding is het? Bij mij was de ochtend wel productief nu nog een paar telefoontjes doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |