quote:Op maandag 18 juni 2007 22:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Gebrande suikerpinda's, vers van een kraampje
Dat is ook vies ja. Alleen M&M's zijn lekkerquote:Op maandag 18 juni 2007 22:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
maar ik hou er dan ook absoluut niet van als mijn pinda's zijn gecombineerd met wat anderspinda's horen pinda's te zijn
pindaknabbels zijn geen echte pinda's meer dus dat telt niet
vast welquote:Op maandag 18 juni 2007 22:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:Howdy!
Ik heb net weer gereageerd op 5 kamers in Leeuwarden, m'n werkrooster is nu zo dat ik donderdagavond langs kan gaan
Hopen dat ik reacties krijg, zodat ik in elk geval weet of ik langs kan komen...
Toch jammer dat de twee kamers (van de drie) die me wel wat leken het niet zijn geworden. Maar ach, het komt waarschijnlijk vanzelf wel goed
ik ken iemand die in leeuwarden gestudeerd heeft, kan wel ff informeren of zij nog connecties heeftquote:Op maandag 18 juni 2007 22:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:Howdy!
Ik heb net weer gereageerd op 5 kamers in Leeuwarden, m'n werkrooster is nu zo dat ik donderdagavond langs kan gaan
Hopen dat ik reacties krijg, zodat ik in elk geval weet of ik langs kan komen...
Toch jammer dat de twee kamers (van de drie) die me wel wat leken het niet zijn geworden. Maar ach, het komt waarschijnlijk vanzelf wel goed
zelfs dat lust ik nietquote:Op maandag 18 juni 2007 22:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat is ook vies ja. Alleen M&M's zijn lekker
volgens de bond van indapindapoepchinezen zekerquote:Op maandag 18 juni 2007 22:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ken iemand die in leeuwarden gestudeerd heeft, kan wel ff informeren of zij nog connecties heeft
[..]
zelfs dat lust ik niet
gele m&m's
pindakaas
chocolade met hazelnotenof rozijnen
(chocola met gepofte rijst
)
noten/pinda's dingen in ijs
of in een salade
en toch ben ik een best makkelijke eter
Daar heb ik ook wel vertrouwen in, maar ik heb liever vandaag dan morgen nog een kamerquote:
Tja, daar zit ook wat inquote:Op maandag 18 juni 2007 22:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel vertrouwen in, maar ik heb liever vandaag dan morgen nog een kamer
Morgen zou ook nog wel kunnen, maar in de zomervakantie heb je vaak dat niet de hele bewonersgroep van het huis er is, en dat zou toch jammer zijn. Indien mogelijk wil ik vanaf 1 augustus een kamer hebben, dat komt mij het beste uitquote:
ik ga letterlijk kokhalsen van bruinbrood (dus gewoon plakken brood) met sesamzaadjesquote:Op maandag 18 juni 2007 22:17 schreef B.ertha het volgende:
Noten vind ik ook niks. Zaadjes dan weer welOp brood ofzo
ik lus bijna alles wel wat betreft warme maaltijden, van rode kool tot en met spinazie, aardappeltjes, salades, witlof, prei weet ik het wat nog meer ik lust het welquote:Op maandag 18 juni 2007 22:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
volgens de bond van indapindapoepchinezen zeker
ik lust geen koffie, spa rood, bier en van malibu krijg ik hoofdpijn maar verder drink ik eigenlijk alles welquote:Op maandag 18 juni 2007 22:18 schreef B.ertha het volgende:
En met drinken ben ik dan weer heel moeilijk. Geen drank, geen prik, meestal sappen
Oja, Koffie en thee lust ik ook nog niet. Alles met prik/alcohol/caffeļne lust ik niet. Fanta wel danquote:Op maandag 18 juni 2007 22:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ga letterlijk kokhalsen van bruinbrood (dus gewoon plakken brood) met sesamzaadjes
[..]
ik lus bijna alles wel wat betreft warme maaltijden, van rode kool tot en met spinazie, aardappeltjes, salades, witlof, prei weet ik het wat nog meer ik lust het wel
maar ik en nootjes gaan gewoon slecht samen
[..]
ik lust geen koffie, spa rood, bier en van malibu krijg ik hoofdpijn maar verder drink ik eigenlijk alles wel
Ik ben ook geen makkelijke drinker, nooit gezegdquote:Op maandag 18 juni 2007 22:25 schreef Soempie het volgende:
B. en Etcetera, jullie zijn dus absoluut geen makkelijke eters/ drinkers
Ik lust volgens mij bijna alles. Er zijn wel dingen die ik minder lekker vind.
* vuilnisvat![]()
valt écht mee hoorquote:Op maandag 18 juni 2007 22:25 schreef Soempie het volgende:
B. en Etcetera, jullie zijn dus absoluut geen makkelijke eters/ drinkers
Ik lust volgens mij bijna alles. Er zijn wel dingen die ik minder lekker vind.
* vuilnisvat![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn nachtmerriemaal bestaat uit gekookte wortels met plakjes banaan
wtfquote:Op maandag 18 juni 2007 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je doet mij absoluut geen lol met losse gekookte wortels (hutspot vind ik wel weer te eten) en tuinbonen qua groenten, en ik ben niet echt een fruiteter. Mijn nachtmerriemaal bestaat uit gekookte wortels met plakjes banaan
Lekkere combiquote:Op maandag 18 juni 2007 22:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh ja, en ik heb het niet op ongewervelde dieren. Dus wortels met banaan, mosselen, oesters en inktvis vind ik nog net wat erger
Hoezo snap je dat niet? Twee dingen die wel als voedsel worden gezien maar waar ik van moet gruwen bij elkaar == best ergquote:
het lijkt mij ook niet te eten maar hoe idioot ben je als je banaan met wortels combineertquote:Op maandag 18 juni 2007 22:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoezo snap je dat niet? Twee dingen die wel als voedsel worden gezien maar waar ik van moet gruwen bij elkaar == best erg
Dat was het punt niet hequote:Op maandag 18 juni 2007 22:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het lijkt mij ook niet te eten maar hoe idioot ben je als je banaan met wortels combineert
no doubt about thatquote:
Dat niet, maar dit is wel heel ergquote:Op maandag 18 juni 2007 22:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Heb je daar soms iets tegen?![]()
Maar inderdaad
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat niet, maar dit is wel heel erg
Deze is wel weer gaaf
Gaaf hequote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:55 schreef Etcetera het volgende:
heeey Bwennie![]()
vaker posten minder lurken
Ik begrijp het en ook is dat de laatste SC FMT waar SOK in gepost heeftquote:Op maandag 18 juni 2007 22:56 schreef wyccie het volgende:
BB, ik praat er liever in deze sc over dan in FMT. Wil de anderen daar liever niet meer er aan herinneren.
Het meest kutte is dat ik (achteraf gezien natuurlijk) al merkte dat hij anders was dan normaal. En hij noemde mijn naam in zijn laatste post.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:56 schreef BwennieBren het volgende:
Ik kreeg via Sheridana op mijn Hyves een berichtje. Nu kwam ik niet vaak meer bij FMT maar lurkte nog wel. Ik ben de hele dag van slag geweest en naderhand las ik dat jij je net zo voelde
Heb ik gelezen ja maar kreeg je al de indruk dan dat hij niet lekker in zn vel zat?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het meest kutte is dat ik (achteraf gezien natuurlijk) al merkte dat hij anders was dan normaal. En hij noemde mijn naam in zijn laatste post.
hier is het gezelligerquote:Op maandag 18 juni 2007 22:56 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
![]()
Ben ik aan het doen hoor in AKQ dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |