Ik. En vaker dan goed voor mij is.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:59 schreef Soempie het volgende:
Wie doet er dan ook haar duim in een colafles.![]()
![]()
Neuh, zo erg is het nou ook weer niet...quote:Ik nomineer hierbij m'n opvolgster.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik. En vaker dan goed voor mij is.
[..]
Neuh, zo erg is het nou ook weer niet...
Hoewel ik ooit een keer bij de HEMA voor de lol 2 ringen om had gedaan die ik vervolgens niet meer afkreeg. Na een kwartier wrikken en wringen heb ik ze er keihard afgerukt. Mijn vingers bloedden helemaal...
Zie, het kan altijd erger!quote:Op maandag 18 juni 2007 20:07 schreef Etcetera het volgende:
ik heb een keer een ring om m'n middelvinger gedaan en kreeg 'm met geen mogelijkheid meer afook niet na groene zeep enzo
toen heeft de juwelier 'm maar stukgesneden
quote:waarom had ik het idee dat TSE een jongen wassorry
![]()
Volgens mij wel.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En gewoon stug volhouden hè. Na 1 keer zorg je er toch voor dat je vinger niet weer ergens klem in komt te zitten?quote:Hoewel ik ooit een keer bij de HEMA voor de lol 2 ringen om had gedaan die ik vervolgens niet meer afkreeg. Na een kwartier wrikken en wringen heb ik ze er keihard afgerukt. Mijn vingers bloedden helemaal...
Dat zou je denken he?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:14 schreef Soempie het volgende:
En gewoon stug volhouden hè. Na 1 keer zorg je er toch voor dat je vinger niet weer ergens klem in komt te zitten?![]()
Ik had het over de ringen, colafles en het oortje van de koffiemok.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:16 schreef Etcetera het volgende:
ik gok dat ze de 2 ringen tegelijkertijd om heeft gedaan
ja of niet
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:16 schreef Etcetera het volgende:
ik gok dat ze de 2 ringen tegelijkertijd om heeft gedaan
ja of niet
ahquote:Op maandag 18 juni 2007 20:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had het over de ringen, colafles en het oortje van de koffiemok.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Een links en een rechts. Mijn nichtje was erbij, die heeft me alleen een kwartier lang keihard staan uitlachen...
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:05 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera heeft een Pittige Tijden flashback
auwiequote:Op maandag 18 juni 2007 20:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik. En vaker dan goed voor mij is.
[..]
Hoewel ik ooit een keer bij de HEMA voor de lol 2 ringen om had gedaan die ik vervolgens niet meer afkreeg. Na een kwartier wrikken en wringen heb ik ze er keihard afgerukt. Mijn vingers bloedden helemaal...
quote:
waarom weggehaald?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:27 schreef wyccie het volgende:
Even een uitgebreide tvp, want ik ga toch maar eens een keer niet eten achter de computer. Lekker tv zappen en een filmpje kijken.
En B.ertha, ik had mijn foto's alweer uit Photobucket gehaald. Zal 'm later vanavond als ik weer on line ben er op zetten (als jij er ook bent, daarna haal ik 'm er weer af.)
Ik ben erquote:Op maandag 18 juni 2007 21:25 schreef B.ertha het volgende:
Gansch rustig hier
Jimmy, een verhaal over dapperheis (of zoiets). Soort thriller over een autistische/gehandicapte jongen. Toevallig alweer, net als The curious incident, die ik net uit hebquote:Op maandag 18 juni 2007 21:39 schreef Soempie het volgende:
Wat heb je gelezen?En heb je al ideeen voor het stuk wat je morgen moet schrijven?
Gewoon zo veel mogelijk invullen. Wie weet sleep je er een voldoende uit.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:38 schreef Nesle het volgende:
goed, ik ga economie officeel verneuken morgen.
ik heb er gewoon te weinig aan gedaan dit jaareigen schuld i know
condoleer mij
valt wel meequote:Op maandag 18 juni 2007 20:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Jij post ook echt overal he...
dat was zoooo tofquote:Op maandag 18 juni 2007 20:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezien.De laatste tijd zeg ik wel vaak: nee toch, toéstanden. Of iets in die richting.
![]()
nu ook nogquote:
sterkte met het verliesquote:Op maandag 18 juni 2007 21:38 schreef Nesle het volgende:
goed, ik ga economie officeel verneuken morgen.
ik heb er gewoon te weinig aan gedaan dit jaareigen schuld i know
condoleer mij
ik heb ham kaas chipsquote:
Ik ook nietquote:Op maandag 18 juni 2007 22:00 schreef Etcetera het volgende:
ham kaas chips haalt het niet bij chocola
maar dat komt omdat ik niet van ham kaas chips houd
dat heb ik ook wel eens met sommige dingenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb bij McDonalds gegeten en elke keer als ik daar geweest ben vraag ik me af waarom
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:01 schreef Soempie het volgende:
noujaaaa
ja, ik heb nog nooit gehoord dat mensen geen ham kaas lusten.quote:
Ik vind de Big Mac altijd wel te doen, maar ik eet daar ook alleen als ik anders 5x zo duur uit ben of honger moet lijdenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb bij McDonalds gegeten en elke keer als ik daar geweest ben vraag ik me af waarom
Ham kaas wel (cordon bleu, broodje enz enzquote:Op maandag 18 juni 2007 22:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
ja, ik heb nog nooit gehoord dat mensen geen ham kaas lusten.![]()
oh ik lust ze wel, het is alleen niet mijn favoriete soort chipsquote:Op maandag 18 juni 2007 22:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
ja, ik heb nog nooit gehoord dat mensen geen ham kaas lusten.![]()
hamka's dus.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh ik lust ze wel, het is alleen niet mijn favoriete soort chips
ik heb dan eerst nog
- dorito's van de c1000
- bugles
- paprika chips
- naturel chips
- van die pindadingen
en dan ham kaas
is het trouwens niet hamka's
ach voor de verandering mssquote:Op maandag 18 juni 2007 22:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
hamka's dus.![]()
't is ook niet m'n favoriete chips, maar wel lekker.![]()
pindaknabbels heten ze geloof ikquote:Op maandag 18 juni 2007 22:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
van die pindadingen
Weet je hoeveel er daarvan zijn
Gebrande suikerpinda's, vers van een kraampjequote:Op maandag 18 juni 2007 22:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
van die pindadingen
Weet je hoeveel er daarvan zijn
Kijk, dát vind ik nou smerig.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Gebrande suikerpinda's, vers van een kraampje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |