het meisje van je dromen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:51 schreef Renesite het volgende:
Hmmm, de tofste kassapersoon gaat weg!!!! Hele AH is nu stront
Nah, bij ons het manusje van alles. Het beter dan VSK persoon. Ze kan alles, is aardig, iedereen mag dr, ze is soms zoo sarcastisch en recht voor de raap: "Bel F. dan? Misschien kan die invallen." "Hij? Nee, hij valt nooit in, hij wil nooit, hij mag blij zijn dat hij zijn contracturen ingepland krijgt."quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:24 schreef -Sum- het volgende:
[..]
kut is dat
bij mij was het de VSen het werd ook echt stront daarna
ben nog niet overtuigdquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, bij ons het manusje van alles. Het beter dan VSK persoon. Ze kan alles, is aardig, iedereen mag dr, ze is soms zoo sarcastisch en recht voor de raap: "Bel F. dan? Misschien kan die invallen." "Hij? Nee, hij valt nooit in, hij wil nooit, hij mag blij zijn dat hij zijn contracturen ingepland krijgt."
Ze is een vervent hyverquote:
Martin doet me iets dagen, maar ik ken hem dan weer nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:48 schreef Stammies het volgende:
Nou, mijn nieuwe SM heet Martin Mooi. Komt uit Groningen en hij begint misschien maandag as al. Het gaat eigenlijk goed met de winkel, zo zonder SM. Alleen we zijn allemaal een beetje onervaren, dus af en toe gaat nog wel eens wat misAch daar leren we van.
ben benieuwd hoeveel geklaag ik morgen van klanten ga horenquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:06 schreef kmaestro het volgende:
Hamstereeeeeeeeeeee
(zonder bulkacties)
whehehehehe, wij hebben ook ooi C1000-producten kregenquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:30 schreef Robbadefrissa het volgende:
Lol! wij kregen gister Perfekt ontbijtkoek binnen!
ja melk hequote:Op donderdag 14 juni 2007 10:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
whehehehehe, wij hebben ook ooi C1000-producten kregen
en het is ook niet bij 1 keer geblevenquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:26 schreef Robbadefrissa het volgende:
[..]
ja melk he
beetje schande voor de AH
Zestien. Kan alleen nergens het filiaalnummer vinden, maar tis Marinus Bolkplein 4, R'dam.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:55 schreef morgane het volgende:
Leuk!hoe oud ben je en in welk filiaal kom je werken?
Wij ook van de week!! Stomquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:30 schreef Robbadefrissa het volgende:
Lol! wij kregen gister Perfekt ontbijtkoek binnen!
Haha prachtig verhaalquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:25 schreef arj1o1 het volgende:
Dit hoort misschien niet in dit topic, maar het is wel een geweldig verhaal!
Ik werk bij een wat kleinere C1000 als vulploegleider, en vanavond gebeurde me er wat raars.
Een man van een jaar of 60 liep opeens het magazijn binnen. Hij rende naar de wc, maar haalde deze niet. De man had zo'n hoge nood dat hij maar achter een container dook en daar zijn behoefte deed. Helaas moest hij niet plassen, maar had hij last van gruwelijke diarree, en niet zomaar. Uiteindelijk bleek uit verhalen van onze magazijnboy dat hij niet eens zijn korte broek meer uitkreeg. De diarree stroomde langs zijn broek naar beneden over zijn witte soeken en sandalen. Uiteindelijk zat de hele vloer onder, en rende de man zo weer weg.
Niet meer gezien, helemaal foetsie.
We hebben met de brandslang heel de vloer schoongespoten maar de lucht bleef hangen.. Bah!
Nouja niet echt Ah-related maar toch even 'leuk' om te vertellen.
Vetquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:46 schreef Webgangster het volgende:
Vamdaag waren er 2 dozen met o''lacy's (ofzoiets) van die zoutjes binnengekomen, is metene maar uitgedeeld
Me zusje was geslaagd en alle geslaagden kregen een fles champagne mee met een leuk tekstje en de namen van de SM en ASM'S eropvond ik toch wel leuk gedaan
Is jullie klantenwc in het magazijn of begrijp ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:25 schreef arj1o1 het volgende:
Dit hoort misschien niet in dit topic, maar het is wel een geweldig verhaal!
Ik werk bij een wat kleinere C1000 als vulploegleider, en vanavond gebeurde me er wat raars.
Een man van een jaar of 60 liep opeens het magazijn binnen. Hij rende naar de wc, maar haalde deze niet. De man had zo'n hoge nood dat hij maar achter een container dook en daar zijn behoefte deed. Helaas moest hij niet plassen, maar had hij last van gruwelijke diarree, en niet zomaar. Uiteindelijk bleek uit verhalen van onze magazijnboy dat hij niet eens zijn korte broek meer uitkreeg. De diarree stroomde langs zijn broek naar beneden over zijn witte soeken en sandalen. Uiteindelijk zat de hele vloer onder, en rende de man zo weer weg.
Niet meer gezien, helemaal foetsie.
We hebben met de brandslang heel de vloer schoongespoten maar de lucht bleef hangen.. Bah!
Nouja niet echt Ah-related maar toch even 'leuk' om te vertellen.
Wij hebben geen klantenwc.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:19 schreef morgane het volgende:
[..]
Is jullie klantenwc in het magazijn of begrijp ik dat verkeerd?![]()
Ditoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:50 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Wij hebben geen klantenwc.![]()
Mocht een klant nodig gebruik maken van de wc, mag hij gebruik maken van de personeelswc nadat hij het heeft gevraagd
Gadverdamme, ik neem aan dat jullie klantenwc nu dicht is daarom ?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dito
In het klantentoilet vonden wij namelijk (gebruikte!!!) condooms, eten en drinken, stront aan de muren gesmeerd. Urine in de hoekjes in plaats van in de pot...
wij doen het meestal ook niet, tenzij bijzondere situatie. hoogzwangere vrouwen, ouderen, kleine kinderen die echt niet meer op kunnen houden. en dan loopt er iemand mee en die blijft wachten tot de klant weer in de winkel is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:02 schreef SilverBullet het volgende:
Ik stuur mensen die naar de wc willen atlijd naar de burger king tegen over ons
Dat dusquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:05 schreef -Sum- het volgende:
[..]
wij doen het meestal ook niet, tenzij bijzondere situatie. hoogzwangere vrouwen, ouderen, kleine kinderen die echt niet meer op kunnen houden. en dan loopt er iemand mee en die blijft wachten tot de klant weer in de winkel is.
Bij ons was 't 50 cent volgens mijquote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:02 schreef kmaestro het volgende:
Wij halen bakken met omzet uit de klantentouletze komen namelijk alleen naar binnen als ze 20 cent in zo'n automaatje gooien
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:45 schreef morgane het volgende:
Da's 200% toch? of niet? Ik mag zelf weer van 18:00 tot ong. 22:30 vanavond![]()
Dan gaat de laatste klant oas naar buitenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:24 schreef Robbadefrissa het volgende:
[..]
10 uur dicht = 5 over 10 buiten bij ons
Ik weet wel waarom jullie vracht te laat is.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:50 schreef SHERMAN het volgende:
Wij staan in deze week.
Vracht vanavond twee uur vertraging. MEt een collega gelost.
In me eentje even snel gesplits en morgne weg vullen..
Heb je Dennis al ontmoet? of Maarten?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:52 schreef Brammie1 het volgende:
zo, vanochtend voor het eerst gewerkt in AH To Go Nijmegen. Vet leuk. ik ga me wel vermaken daar
Wie?quote:Op zondag 17 juni 2007 12:28 schreef morgane het volgende:
[..]
Heb je Dennis al ontmoet? of Maarten?die komen namelijk allebei van de AH waar ik werk
Mooi, dat moeten we hebben!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:52 schreef Brammie1 het volgende:
zo, vanochtend voor het eerst gewerkt in AH To Go Nijmegen. Vet leuk. ik ga me wel vermaken daar
Maarten heb ik al wel ontmoet, relaxte gozerquote:Op zondag 17 juni 2007 12:28 schreef morgane het volgende:
[..]
Heb je Dennis al ontmoet? of Maarten?die komen namelijk allebei van de AH waar ik werk
Slijmbalquote:Op zondag 17 juni 2007 19:26 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Maarten heb ik al wel ontmoet, relaxte gozer
ik vind 'm gewoon een relaxte gozerquote:Op zondag 17 juni 2007 19:48 schreef morgane het volgende:
volgens mij heb je niet helemaal door wie net op mijn post reageerde...of je doet 't erom ja
![]()
Een uur?quote:Op zondag 17 juni 2007 16:55 schreef chatgek het volgende:
Lekker stressen gisteren... Vier mensen voor de hele avond inclusief mijzelf, en alle vier een uur moeten eten![]()
dit snap ik niet?quote:Op zondag 17 juni 2007 16:55 schreef chatgek het volgende:
Lekker stressen gisteren... Vier mensen voor de hele avond inclusief mijzelf, en alle vier een uur moeten eten![]()
Collega! Ik ben van Alkmaar.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:49 schreef Brammie1 het volgende:
morgen voor het eerst werken bij AH to go 5814 in Nijmegen
http://www.fnvbondgenoten(...)markten/aktie_super/quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:33 schreef -Sum- het volgende:
weet iemand eigenlijk hoe het met die CAO onderhandelingen staat over de loonsverhoging?
Staat op Winkelweb in de handboeken, onder 'Personeel' gok ik zo.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:25 schreef morgane het volgende:
Weet iemand waar ik ergens op kan zoeken hoeveel ik precies verdien nu ik 18 ben, behalve op m'n loonstrookje?
Zou je willen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:21 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
we zijn nog de enige 2 to go'ers hier
quote:
Daarom heb ik ook even het wachtwoord erbij gezet, die edit ik zo wel weer weg. Gewoon doen, zo veel vertrouwelijks staat er echt niet op hoor!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:53 schreef morgane het volgende:
[..]
& Ik mag als vakkenvuller niet op Winkelweb hoorik wacht wel ff op m'n volgende loonstrookje.
yup, lekker makkelijkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:06 schreef Webgangster het volgende:
Wachtwoord van Winkelweb is volgens mij bij ieder filiaal hetzelfde.
Gebrukersnaam: Filiaal nummer
Wachtwoord: nummmer
Ik heb geen idee of ik het mág, heb het gewoon nooit gevraagd. En ik heb er sowieso verder niks op te zoekenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:06 schreef Webgangster het volgende:
Wachtwoord van Winkelweb is volgens mij bij ieder filiaal hetzelfde.
Gebrukersnaam: Filiaal nummer
Wachtwoord: nummmer
Bij ons mogen sommige vakkenvullers die nog geen Verkoper B zijn op Winkelweb.
Heeft alleen maar te maken dat ze zien dat ze er voor gaan.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:15 schreef Brammie1 het volgende:
heb net afgesproken met mijn baas dat ik tijdens de vierdaagse 4 nachtdiensten van 10 tot 6 ga draaien
Het is ook zo raar om op zondag 15 juli om 07:15 uur de winkel te openen, in de wetenschap dat pas op zaterdag 21 juli 24:15 uur de deur weer gesloten wordt!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]dat lijkt me best wel vet, 's nachts werken
Ik bekijk nu pas je profiel, jij bent dus de maarten die mij kassa heeft geleerd?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:17 schreef hooibaal het volgende:
Weet je al welke?
(Toevallig de laatste - dat is de drukste/leukste namelijk)
Waar was die klant dan zo kwaad over?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:02 schreef Renesite het volgende:
Gisteren een enorm kwade klant gehad!!! Maakte een stennis
![]()
In de ochtend kwam hij langs en duwde een collega over de balie weg, en 2 FHVers erbij, maar niet echt een baas. Toen die later kwam van buiten het filiaal zijn zei hij dat als hij nog een keer kwam hij een winkelverbod kreeg.
Affijn hij kwam weer. Ik stond achter de balie en ik zag hem aankomen. Ik belde dus die baas op en ik ging tussendoor maar andere klanten helpen. Die baas kwam er aan en vroeg hem netjes om niet meer te komen.
"JAAAAA Ik kom toch"
"Meneer, ik vraag u vriendelijk, zou u in vervolg elders uw boodschappen willen halen? Zoals u zich gedragen heeft kan ik niet accepteren. Dus als u gewoon niet meer komt geef ik u ook geen officieel winkelverbod"
"U kunt mij niets maken! Ik kom toch!"
Uiteindelijk (wel stoer) zei mij baas
"Kom eens mee, dan gaan we eventjes naar de overkant van de straat" (politiebureau)
"De politie kan mij niets schelen!"sommige mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |