Zitten we hier op te wachten? 15 euro voor 2 personen is aardig aan de prijs.quote:Lamsrack met gepofte rijst en limoensap, lamsjus, jonge asperges en muntcouscous van Jonnie Boer. Hij en vier andere Nederlandse topkoks hebben een hoofdgerecht ontwikkeld voor Albert Heijn. Behalve Boer (De Librije) leveren Lucas Rive (De Bokkedoorns), Marc van Gulick (Lauswolt), Ron Blaauw (Ron Blaauw) en Sergio Herman (Oud Sluis) een maaltijd. Die kosten vijftien euro voor twee personen. In een filmpje op internet legt Jonnie Boer uit hoe hij tot het lamsrack-gerecht is gekomen, somt hij de ingrediėnten op en geeft hij tips aan de thuiskok. Die koopt vier ver pakkingen (vlees/vis, saus, groenten en puree/rijst/pasta) waaraan hij in de keuken niet veel werk meer heeft. Albert Heijn brengt de gerechten van de chefs op proef in dertig winkels. De primeur is voor de supermarkt in Oegstgeest die donderdag na een verbouwing heropent. Hier test de keten de nieuwe formule die de Albert Heijn van de toekomst moet worden. Naar verluidt wil de supermarktketen het assortiment fors uitbreiden en veel meer artikelen gaan verkopen.
Om al die spullen te bergen zouden de schappen veel hoger zijn dan in de huidige winkels.(GPD)
Voor wat ik heb begrepen zijn alle ingrediėnten vers en moet je het wel zelf klaarmaken, maar is er al wel weer voorwerk voor je gedaan...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:43 schreef DaFan het volgende:
Haal ik zoiets toch liever 'vers' (bij afhaal, al warm) ipv zo'n plastic bakje wat je in de magnetron moet doen.
Oja zo lees ik het nou ook. Hm das wel okay maar dan nog, volgens mij moet er wel iets in de magnetron. Kan niet anders, anders ben je niet zo snel klaar. Lamsrack is niet iets wat met 10 minuutjes op het vuur klaar isquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:45 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Voor wat ik heb begrepen zijn alle ingrediėnten vers en moet je het wel zelf klaarmaken, maar is er al wel weer voorwerk voor je gedaan...
Ik weet het ook niet precies.
Waar staat dat het binnen 10 minuten klaar is dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:48 schreef DaFan het volgende:
[..]
Oja zo lees ik het nou ook. Hm das wel okay maar dan nog, volgens mij moet er wel iets in de magnetron. Kan niet anders, anders ben je niet zo snel klaar. Lamsrack is niet iets wat met 10 minuutjes op het vuur klaar is
'Niet veel meer werk thuis'quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:51 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Waar staat dat het binnen 10 minuten klaar is dan?
Misschien dat het in de oven moet? Valt ook onder weinig werk.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:55 schreef DaFan het volgende:
[..]
'Niet veel meer werk thuis'
Ga niet nog drie kwartier in de keuken staan voor een product wat pretendeert bijna kant& klaar te zijnDan kook ik zelf wel iets, stuk goedkoper dan die 15e voor 2p
Vanmiddag ga ik de maaltijden zien. Dan kan ik dus ook kijken wat de precieze link is voor de uitlegpagina.quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:51 schreef SiGNe het volgende:
Wil ik eigenlijk wel weten bij welke 30 winkels het te koop zal zijn, zal wel alleen bij de XXL winkels zijn.
Ik ben er eigenlijk wel erg benieuwd naar, toch leuk als je thuis een restaurantmaaltijd in elkaar kan zetten zonder al teveel moeite.
Echt een top idee van AH.
heb je overigens een linkje naar dat artikel, op de site van AH is niks te vinden erover en ik heb eignelijk wel beniwud naar de overige gerechten.
Ziet er lekker uit! ik hoop dat het binnenkort ook in zeist e.o. te vinden is.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:39 schreef blrrrt het volgende:
Eindelijk de site gevonden:
http://www.ah.nl/kokenmet/
Leuk.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:39 schreef blrrrt het volgende:
Eindelijk de site gevonden:
http://www.ah.nl/kokenmet/
Laat maar s weten of het wat isquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk.
Nogmaals, binnenkort staat er iets daarvan op ons programma.
zeker voor die prijs, wat je wel niet voor heerlijks klaar kunt maken voor 15¤!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:45 schreef Yinny het volgende:
. Ik had snel het idee van: "kan ik zelf ook en waarschijnlijk beter".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |