quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:12 schreef RD4 het volgende:
[..]
Sorry kerel voor de late reactie(s) I/O shield is besteld bij Alternate, daar zit ik even op te wachten, als dat binnen is stuur ik het meteen op.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:32 schreef R-Tech het volgende:
Goede ervaring met EdvandeBerg in dit topic: [TK] Grote zolderopruiming! (vooral veel hardware)
Goede communicatie en snelle verzending, ondanks een inbraak bij hem thuis, respect!
Goede ervaring, HD laat ik liggen voor backup doeleinden of zo.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:45 schreef div-er het volgende:
Eerlijke en goede ervaring met RD4. En hij is ook eerlijk voor anderen en over zijn handel, getuige dit topic. Way to go!![]()
Fixed naar eigen situatie. En bedankt voor de snelle reacties & verzendingquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:02 schreef Johnnn het volgende:
Erg goede ervaring met Patch!
Ik kocht 2 cd's van hem, prima verpakt en snel afgehandeld.
Donequote:Op maandag 11 juni 2007 13:39 schreef Bealeo het volgende:
[TK] Apple BT Wireless Keyboard + Wireless BT Mighty Mouse
[TK] LaCie Mini Ethernetdisk, 300GB (10/100Mbps, USB 2.0)
Alle 2 kunnen op slot. TnQ
Nee. Netjes is het niet, maar we kunnen niet iemand dwingen om te reageren.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:48 schreef rene90 het volgende:
Kan hier iets aan gedaan worden?
[TK] Oortjes+digi. cam+bluetooth headsetquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:10 schreef Sosa het volgende:
[TK] Mediacenter afstandsbediening+receiver+tvkaart
Top ervaring met rene90!
Betaald en de volgende dag op de deurmat, netjes verpakt in bubbeltjesenvelop![]()
Plus 1 (mij namelijk)! CD's zijn supersnel verzonden en tegen een meer dan schappelijke prijs!quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:48 schreef Patch het volgende:
tot dusver in dit topic al vijf mensen blij gemaakt![]()
Even aan mamma vertellen![]()
Je kwam wel vertrouwd over vandaar dat ik het meteen opstuurdequote:Op donderdag 21 juni 2007 17:09 schreef hollander172 het volgende:
Prima deal gemaakt met AQuila360, spel opgestuurd nog voor ik had overgemaakt en vandaag meteen binnen gekregen.Top!
![]()
Nogmaals een goede ervaring met patchquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:48 schreef Patch het volgende:
tot dusver in dit topic al vijf mensen blij gemaakt![]()
Even aan mamma vertellen![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:24 schreef ImTheBase het volgende:
[TK/TR] DDR Geheugen 512MB
Geheugen is perfect verpakt aangekomen en werkt als een zonnetje, bedankt The_Foxz!
Idd, geld was binnen een recordtijd gestortquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:04 schreef Karstman het volgende:
en hier [TK] NGC Games / Buffy seizoenen ging het prima met BlackSheep
Vind ik raar, ikzelf heb wat dingen bij hem geregeld en alles ging vlekkeloos, misschien moet je eens wat duidelijker zijn met wat er mis ging (zie overigens alleen maar positieve reacties over miamivice)quote:Op maandag 2 juli 2007 13:25 schreef WeirdMicky het volgende:
Niet bieden op spullen van miamivice --> miamivice
Hij komt zn beloftes niet na.
Check je mailquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:40 schreef YebCar het volgende:
slechte ervaring met pony_pak
naar aanleiding van dit [TK] Hollywood Music Hall munten
Muntjes zijn al opgestuurd voordat geld er was omdat er haast bij was.
geld is er nog steeds niet , ondanks paar emails. (moeder was volgens hem vergeten geld over te maken en hij zou het zsm overmaken)
bij laatste mail 2 dagen terug was er zelfs geen reactie
![]()
Ik heb even een push-PM gestuurd. Laat je het ff weten als je iets hebt gehoord?!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:14 schreef ComicBookGuy het volgende:
Niet zo'n beste ervaring met Snatsie in [TK] PC onderdelen
Na aankoop bleek de harde schijf veel beschadigde sectoren te bevatten. Via mail en PM contact gehad. Snatsie had geen vervangende harde schijf en we zijn overeengekomen dat hij een deel van het aankoopbedrag terug zou storten. Dit geld heb ik nooit ontvangen en op e-mails of PM's wodt niet gereageerd.![]()
Ook vanaf deze kant is de deal met Kabuto_Raiger vlekkeloos verlopen!quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:06 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
prima deal met ThuleWulf in [TK] 6x 512 mb PC2-5300S SODIMM (DDR2-667)
Wen er maar vast aan. TNT heeft Tante Pos overgenomen en langzamerhand gaan de tarieven omhoog, de postbodes de WW in en de performance hard achteruit.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
Mijn post van gisteren is onterecht. Ik heb zojuist 't pakketje ontvangen. De post heeft blijkbaar nogal vertraging gehad.
Je mag je wel opgelicht voelen, maar of dat ook zo is, is weer een andere vraag. Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat Patch een zeer betrouwbare user is die graag anderen wil helpen. Dus we gaan het hierbij laten. Indien je hieraan wat wil toevoegen, doe dat maar per PMquote:Op maandag 23 juli 2007 00:23 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
In dit topic tal van goede ervaringen met Patch..
Bij deze: min 1. Hij zal de zaken ongewtijfeld allemaal netjes afhandelen, behalve als er iets mis is: hij heeft mij een gameboy geleverd die bij aankomst niet werkte. Alle mogelijke oplossingen hebben niet geholpen, en vervolgens haalt hij z'n handen er van af, en wil de deal niet terugdraaien: ook al is het vast niet zijn intentie geweest, ik voel me opgelicht..!
Same here! Nog bedankt en veel plezier ermee!quote:Op maandag 23 juli 2007 20:49 schreef aa_koch het volgende:
Ìk heb gisteren de Nintendo DS Lite opgehaald bij kesj (het betreffende topic kun je hier vinden) en ben daar erg tevreden mee. Het apparaat en alles wat erbij zat verkeert in de omschreven, zeer nette staat en de communicatie via e-mail en het ophalen daarna verliep vlekkeloos. Two thumbs up, dus...
Prima ervaring met Eric_Cantonaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:56 schreef Eric_Cantona het volgende:
Goede ervaring met SpotlessMind00, dvd's in goede staat ontvangen. Alleen wilde de postbode niet helemaal meewerken, dus enkele dagen vertraging
9 en een halve kiloquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:00 schreef Prosac het volgende:
Weer uitstekend zaken gedaan met Patch. Suske en Wiske collectie in goede staat mogen ontvangen.
Heel netjes dus dat hij een e-mail stuurt (alhoewel ik het een vreemd verhaal vind). Ik heb hem gezegd dat hij die 5 euro extra niet hoefde over te maken, want dat vond ik onzin!quote:Daklem,
helaas ben ik niet in staat mijn belofte na te komen. De cd's en dvd's zaten in een doos die bij m'n ouders op zolder stond, aangezien ik midden in een verhuizing zit. De verhuizing is ook de aanleiding dat ik alles weg wilde doen. Mijn ouders wisten dat ik alles weg wilde doen en hebben de gehele doos neergezet op de jaarlijkse rommelmarkt van de kerk.
Je krijgt deze week je geld terug met 5 euro extra voor het ongemak.
Ik ben heel erg boos geworden, maar het is mijn schuld en naar jou toe vind ik het heel vervelend.
Groet, DeSiever
Welk topic gaat het hier over?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:39 schreef Daklem het volgende:
Na aanleiding van dit topic, wil ik toch even mijn ei kwijt.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:24 schreef Daklem het volgende:
Het is inmiddels opgelost!
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:39 schreef Daklem het volgende:
Na aanleiding van dit topic, wil ik toch even mijn ei kwijt.
In dit topic heb ik met DeSiever een deal gesloten om een boel cdtjes af te nemen. Hij wist mij te verzekeren als ik direct betaalde dat ik de cds dezelfde dag nog opgestuurd zou krijgen. Dus ik heb direct betaald.
Na een paar dagen geen cd's gezien te hebben, heb ik hem een mailtje gestuurd met de vraag of hij de cd's al opgestuurd had (want dan moest ik mij toch wel zorgen maken) of dat hij ze nog niet verstuurd had, wat overigens geen ramp was. Ik kreeg niets terug en ik zag in het topic van hem dat het op slot gedaan was en dat iedereen zondags een mailtje zou krijgen.
Op zondag kreeg ik het beloofde mailtje:
[..]
Heel netjes dus dat hij een e-mail stuurt (alhoewel ik het een vreemd verhaal vind). Ik heb hem gezegd dat hij die 5 euro extra niet hoefde over te maken, want dat vond ik onzin!
Maar tot op heden heb ik mijn bedrag niet mogen ontvangen. Ook contact via e-mail wordt niet op gereageerd. Zelfs in zijn gebruikersnaam is niet te zien wanneer hij voor het laatst online geweest is.
Ik vind het een vervelende situatie. Weet iemand toevallig of hij op vakantie is? Of wat er met hem is gebeurd. Ik vind het nogal vervelend.
Geld moet maandag op je rekening staan. Bij mij is het er al af.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:49 schreef Basso het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem als Daklem.. alleen is het geld bij mij nog niet bijgeschreven ondanks toezegging dat dit zal gebeuren. Tot op heden nog geen reactie van DeSiever gehad
[..]
Ook een goede ervaring met frenzy2003quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:45 schreef frenzy2003 het volgende:
goede ervaring gehad met ZigoSOS. boek was er sneller dan mijn geld,maar dat komt door mijn eigen fout bij het overmaken. netjes verpakt ook,thnx!
en van mijn kant hetzelfde:) goed verpakt zoals het hoort en zoals afgesprokenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:19 schreef Shadeauw het volgende:
Goede ervaring met rene90
Na de deal om een telefoon te ruilen, was de telefoon binnen een dag binnen
Zijn telefoon was de dag erna ook binnen
de kerel heet toch Krueger !quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:51 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb nu ook een goede ervaring met patch. freddy kruger is mine!
lol ja. maar ik heb hem hier, dus ik kan hem noemen hoe ik wilquote:
idemquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:01 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Goede ervaring met MikeLowrey, geld snel binnen en goede communicatie
hmm.... touchéquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar ik heb hem hier, dus ik kan hem noemen hoe ik wil![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:54 schreef TSPO het volgende:
Goede ervaring met patch in [TK] Nieuwe DVD's van marskramer Patch :)
Na betaling direct verzonden en goed verpakt.
Volledig wederzijdsquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:32 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb een zeer goede ervaring met Dizer
[TK] Dizer's kamer opruiming **Prijzen verlaagd**
Shirts in goede staat ontvangen
Van hetzelfde aan deze zijde! Zeer betrouwbaar en hulpvaardig!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Uitstekende zaken met Fransie in [TK] Heel veel DVD's
Zeer vriendelijk en betrouwbaar![]()
Lekker heurquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 06:49 schreef Dizer het volgende:
Hoe staan ze?
Zelfde soort ervaring met NLThunder:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:48 schreef Thrackan het volgende:
Lekker morren en porren met NLThunder zeg!
[TK] Hobby kamer opruiming.
Nee hoor, het stond er al op.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:06 schreef Copycat het volgende:
Prima ervaring met Patch in [TK] DVD-topic van Patch; veel nieuwe DVD's .
Snelle reactie op mijn bod en een nog snellere verzending in een perfecte verpakking.
Volgens mij was de laatste dvd al verstuurd voordat het geld van mijn op zijn rekening terecht kwam.
Ah okay. Die rekening is meestal wat traag, maar in dit geval dus niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:14 schreef Patch het volgende:
Nee hoor, het stond er al op.
![]()
Ik ben goed, maar zoo goed?![]()
![]()
Kan ik me alleen maar bij aansluitenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay. Die rekening is meestal wat traag, maar in dit geval dus niet.
Nou dan zo: Patch komt na wat ie belooft, niets meer en niets minder.
Geen dank Maart85, ik ben blij dat je zo tevreden bent.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:21 schreef Maart85 het volgende:
Zeer goede ervaring met dahei in [TK] Nokia 6230i branded simlockvrij
Geld overgemaakt, binnen 2 dagen de telefoon zeer goed verpakt binnen gekregen. Alles werkt naar behoren!
Nogmaals dank!
Leuk om te horen. Ik hoop dat je er nog lang plezier van zult hebben.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:30 schreef Statio het volgende:
Goede ervaring met Dahei, [TK] PSP in nieuwstaat + Accessoires, heel netjes verpakt en snel afgehandeld!![]()
Geen dank, veel plezier ermee!quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:09 schreef Cydex het volgende:
Goed verpakt en snel verzonden. Bedankt voor de zaken Dahei.
Fijn dat je tevreden bent en mochten er door de gecrushde verpakking problemen zijn met de UMD's, laat het dan even weten. Stomme postbodequote:Op zondag 12 augustus 2007 02:22 schreef BYM het volgende:
Prima communicatie, HEEL snel geschakeld, en spullen nog op zaterdag in huis, prima geregeld :
Bedankt voor deze deal dahei !
[TK] PSP UMD Films
Idem Dito met Eric_Cantonaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
Goede ervaring met Daklem, snelle communicatie en afhandeling
En dat bevestig ik dus ook: leuk zakendoen met Object.Prototype. Snel, en vol vertrouwen.quote:
En ik blij met ElisaB!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:58 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben blij met MatiCe
[GEZ] Draadloze Router is helemaal netjes afgerond
Pas op dat je niet achterover valtquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:11 schreef buzzer het volgende:
Ik ben sinds 10 minuten thuis ook weer online
Wat kijkt dat lekker zo'n 24" scherm![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pas op dat je niet achterover valt
Dat is snelquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:47 schreef buzzer het volgende:
Ik zie trouwens dat dit in het verkeerde topic staat![]()
nouhouquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is snelkomt zeker door dat grote scherm
Hahahaquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:14 schreef desub het volgende:
[TK] Schaalmodellen Renault 1op18 prima spul en vriendelijke verkoper(edwin16v)... zo vriendelijk dat ik bijna vergat te betalen....![]()
![]()
Idem dito ervaring met Bupatih.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:14 schreef Bupatih het volgende:
Goede ervaringen met Daklem in [TK] DVD Collectie
Werd snel afgehandeld, geloofde meteen (en terecht) dat ik had betaald en deed het dvd'tje diezelfde middag nog op de bus. [afbeelding]
Ik kreeg de dvd dan wel later dan verwacht binnen, maar daar kon hij weinig aan doen.
De betaling was ook vlot geregeld, dus ppi, anytime!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:55 schreef ppi het volgende:
Geheugen gekocht van Div-er in dit topic.
Snelle communicatie en goede afhandeling![]()
Netjes verpakt en mooie prijs !
en natuurlijk ook een goede ervaring met Lonewolf2003quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Patch heeft mijn 2 bestelde dvds keurig netjes op tijd afgeleverd. Een er van zal zelfs nog in the seal.
Mailtje sturen aan de modsquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:21 schreef Vale17 het volgende:
Ik heb een hele slechte ervaring met santas_little_helper in [TK] Veel DVD's te koop aangeboden
Ik heb ongeveer 5 weken geleden al mijn geld overgemaakt, en heb nog steeds de DVD's niet ontvangen. Ook is hij al 33 dagen niet online geweest..
Wat te doen?
En andersom zeer zeker ook!quote:Op woensdag 5 september 2007 08:21 schreef Patch het volgende:
Een goede ervaring met user 'youknow' ( youknow )
![]()
![]()
![]()
En dat geldt uiteraard ook voor FredvZ zelf: Alles in goed vertrouwen afgehandeld!quote:Op woensdag 5 september 2007 10:05 schreef FredvZ het volgende:
Een goede ervaring met ChickenSpikey.
De polo's die ik van hem kocht zijn eerder bij mij dan geld bij hem
En andersom ook, geld was erg snel overgemaakt NXquote:Op woensdag 5 september 2007 17:07 schreef NX het volgende:
Goede ervaring met Trigalti!
Rectificatie, films ontvangen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:37 schreef BYM het volgende:
Ik begin een slechte ervaring te krijgen in dit topic : [TK] Zeer complete PSP!
Eind augustus geld overgemaakt, na trage en moeizame communicatie.
Vorige week zondag , na herhaaldelijk vragen eindelijk antwoord gehad, dat het geld per ongeluk toch al wel binnen was, en dat hij eroverheen had gekeken (na aanleveren van screendumps), en maandag zou het verstuurd worden.
Donderdag gevraagd wat nu de status is, en geen reaktie meer gekregen via de email.
Vanavond komt meneer online op MSN, en ook daar krijg ik geen antwoord, lijkt wel alsof ik genegeerd wordt
Ik baal, had die films graag meegenomen op vakantie, gaat niet lukken dus.
dDirk, stort dat geld maar terug en houdt je films maar.
En bij mij dus niet, de gebruiker in kwestie geeft ook geen gehoor meerquote:
TR? Ik neem aan dat dat transactie betekent?quote:Op maandag 24 september 2007 12:58 schreef buzzer het volgende:
Dicht, hoewel ik geen fuck van de TR snap
TR dat is Topic Report. Zie ook Help, ik ben mijn tag/subforum vergeten!!! of [V&A] FAQ en Huisregelsquote:Op maandag 24 september 2007 23:56 schreef Trance_X het volgende:
[..]
TR? Ik neem aan dat dat transactie betekent?
[TK] Creative Zen Micro 6 GB Black + accessoires.
Ik snap het ook niet helemaal, MissLuna pm'de me dat dat meisje die een eerder bod gedaan had, de avond daarvoor gereageerd had en vertelde dat ze nog interesse had in de Zen. Maar het was niet zeker of de transactie door ging en ze wilde wachten op een definitief antwoord van dat meisje![]()
Dus ik pm'de MissLuna terug dat ze er blijkbaar meer voor voelde om met dat meisje verder te gaan dan met mij hoewel ik een hoger bod had gedaan! Ik wilde niet nog langer aan het lijntje gehouden worden en besloot de transactie te cancellen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |