Hoe bedoel je ?quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:40 schreef djkoelkast het volgende:
is ie te gebruiken als sustain pedaal voor een keyboard?
Er zitten 2 inputs in en 2 outputs zoals je op de foto ziet, stereo dus en aan de zijkant nog een Tuner -out Outputquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:24 schreef Ethereal het volgende:
Volgens mij niet, deze heeft alleen in en output jacks, geen aparte jack naar je synth toe...
Klopt, deze kun je daar niet voor gebruiken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:04 schreef djkoelkast het volgende:
mja ik dacht het al want een sustain pedaal is ook meestal aan of uit en niet geleidelijk instelbaar zeg maar...
Klopt het is gewoon een grote volume knop die je met je voet kan bedienen jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:45 schreef Ethereal het volgende:
Bedoel dat een sustain pedaal altijd een aparte uitgang heeft voor naar je synth toe.. Dit pedaal is alleen een grote volumeknop en kan daarom voor zover ik weet niet fungeren als sustain-pedaal!
Jaaaa maar als je aan het spelen ben kan je daar neit aan draaien natuurlijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:36 schreef djkoelkast het volgende:
volumeknop zit al op mijn keyboard dus dat zoek ik niet
Voor 25 inc verzenden doe ik hem morgen nog op de postquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:55 schreef Sloggi het volgende:
15 euro excl. verzend.
24,99 inc verzendenquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:04 schreef Sloggi het volgende:
22,50 incl verzenden.
OKEE!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:14 schreef guitarist.nl het volgende:
25 euro inc. verzenden.endan doe ik m'n gibson erbij
Je hebt een draaiknop van 1 tot 10 daar kan je het laagste volume mee instellenquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:21 schreef Sloggi het volgende:
Kun je met dat ding ook instellen tot hoe zacht / hard je 'm wil? Bijv.: je speelt zachtjes de begeleidende akkoorden, drukt op dat ding en hij voert het volume op tot het punt waarop je 'm hebt ingesteld? Of is 't maar een beetje gokken?
Gewoon evenhoog. Als diehelemaal dicht staat is het gewoon vrije doorgangquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:26 schreef Sloggi het volgende:
Ok. Is het max. volume van dat pedaaltje even hoog als het max. volume van je versterker of raak je wat geluid kwijt onderweg?
Voor 22,50 ga je maar een avondje de kroeg inquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:30 schreef Sloggi het volgende:
Ok. 22,50.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |