Pffff...geen idee.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:45 schreef Sebasser het volgende:
Hoe snel zijn de geheugenkaartjes?
Voor minder dan 350 gaat hij niet weg.quote:
Ik wil liever een kleinere, simpele camera. Dit is meer iets voor een hobbyfotograaf.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:54 schreef beertenderrr het volgende:
waarom doe je em weg?
er zit een schakelaar mf/af op, dus ik ga er maar vanuit van wel.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:52 schreef Shannara het volgende:
Is die 50mm een autofocus lens?
ja de 18-55 is de kit lens, deze hoort er dus gewoon bij, hij heeft een schakelaartje om de autofocus aan en uit te zetten.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:52 schreef Shannara het volgende:
Is die 50mm een autofocus lens?
Jep, dat weet ik, maar ik heb het over die 2e lens (50mm prime) die hij erbij heeftquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:28 schreef Kamermans het volgende:
[..]
ja de 18-55 is de kit lens, deze hoort er dus gewoon bij, hij heeft een schakelaartje om de autofocus aan en uit te zetten.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:07 schreef Strolie75 het volgende:
er zit een schakelaar mf/af op, dus ik ga er maar vanuit van wel.
Weet ik veel. Dat ik er geen verstand van heb is juist de reden dat ik hem wegdoe.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:07 schreef Shannara het volgende:
Heb je wat meer info over de lichtsterkte en min focus afstand?
Ik probeer liever eerst alles in een koop kwijt te raken.quote:Verkoop je die lens ook los?
Lichtsterkte van deze kitlens is uit mijn hoofd 3.5-5.6...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:07 schreef Shannara het volgende:
De fotokwaliteit van prime lenzen zijn over het algemeen een heel stuk beter dan zoom lenzen, vandaar
Maar even ontopic:
Heb je wat meer info over de lichtsterkte en min focus afstand?
Verkoop je die lens ook los en zo ja, wat is dan je vraagprijs?
Thanks, maar ik doelde op de 50mm prime lensquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:22 schreef Rogierrr het volgende:
[..]
Lichtsterkte van deze kitlens is uit mijn hoofd 3.5-5.6...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |