Idem Dito met Eric_Cantonaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
Goede ervaring met Daklem, snelle communicatie en afhandeling
En dat bevestig ik dus ook: leuk zakendoen met Object.Prototype. Snel, en vol vertrouwen.quote:
En ik blij met ElisaB!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:58 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben blij met MatiCe
[GEZ] Draadloze Router is helemaal netjes afgerond
Pas op dat je niet achterover valtquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:11 schreef buzzer het volgende:
Ik ben sinds 10 minuten thuis ook weer online
Wat kijkt dat lekker zo'n 24" scherm![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pas op dat je niet achterover valt
Dat is snelquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:47 schreef buzzer het volgende:
Ik zie trouwens dat dit in het verkeerde topic staat![]()
nouhouquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is snelkomt zeker door dat grote scherm
Hahahaquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:14 schreef desub het volgende:
[TK] Schaalmodellen Renault 1op18 prima spul en vriendelijke verkoper(edwin16v)... zo vriendelijk dat ik bijna vergat te betalen....![]()
![]()
Idem dito ervaring met Bupatih.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:14 schreef Bupatih het volgende:
Goede ervaringen met Daklem in [TK] DVD Collectie
Werd snel afgehandeld, geloofde meteen (en terecht) dat ik had betaald en deed het dvd'tje diezelfde middag nog op de bus. [afbeelding]
Ik kreeg de dvd dan wel later dan verwacht binnen, maar daar kon hij weinig aan doen.
De betaling was ook vlot geregeld, dus ppi, anytime!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:55 schreef ppi het volgende:
Geheugen gekocht van Div-er in dit topic.
Snelle communicatie en goede afhandeling![]()
Netjes verpakt en mooie prijs !
en natuurlijk ook een goede ervaring met Lonewolf2003quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Patch heeft mijn 2 bestelde dvds keurig netjes op tijd afgeleverd. Een er van zal zelfs nog in the seal.
Mailtje sturen aan de modsquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:21 schreef Vale17 het volgende:
Ik heb een hele slechte ervaring met santas_little_helper in [TK] Veel DVD's te koop aangeboden
Ik heb ongeveer 5 weken geleden al mijn geld overgemaakt, en heb nog steeds de DVD's niet ontvangen. Ook is hij al 33 dagen niet online geweest..
Wat te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |