Medion portable dvd speler 6.4 inchIk heb hier te koop aangeboden mijn portable dvd speler van Medion typenummer MD7355,
veel specificaties heb ik niet aangezien ik hem niet kan vinden op de medion site
Wat ik wel kan vertellen is dat ik hem 2 jaar geleden hem nieuw heb gekocht voor +/- 130-140 euro
iets in die richting. Ik heb hem 2 periodes gebruik, deze vakantie + vorige vakantie, voorderest nooit gebruikt en aangezien ik komend jaar met het vliegtuig weg ga en die jaren erna met eigen autotje is het overbodig geworden.
Wat ik weet:
-heeft een 6.4 inch tft lcd color monitor
-speelt dvd's / (s)vcd's / foto 's / mp3 af (gekopieerde dvd's probleemloos)
-zit een afstandsbediening bij die of op het scherm is te gebruiken of op de console
-Dolby Digital geluid
-Het scherm is aangesloten via s-video
-Autostekker
-Stekker voor het normale stopcontact
-2 hengsels om het geheel op te hangen
-Speakers in de monitor
-
2 hoofdaansluitingen en je kan ze apart van elkaar regelen in geluid zeer handig
-Krasvrij scherm / geen kapotte pixels
-Color/brightness/contrast met wieltjes in te stellen
Op de foto is het misschien te zien maar ik heb het opgehoogd met kurken verhogingkjes zodat het scherm wat hoger zit en je het beter kan zien, dit omdat als je in de auto bijvoorbeeld in een beetje rare positie zit in je van onder naar boven kijkt je de helft van de subs niet ziet, dit is zo verholpen, is met dubbelzijdig plaktape dus kan je er weer afhalen indien gewenst.
Fototjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zelf zat ik te denken aan een vraagprijs van 80 euries exc. verzendkosten
Dus barst maar los met je vragen / commentaren
Greets Rene