Gisteren weer even mn kamer opgeruimd en ben weer wat shit tegengekomen waar ik toch niks mee doe. Groot deel stond ook al in n ouder topic maar ik weet niet hoe ik doe kan update. (retarded
![]()
)
Duss...
èS spijkerbroek type Selvage denim, 1 of andere limited edition (dit is nr 48).Weer eens n impulsaankoop gedaan en
zware spijt van natuurlijk , 2 keer aangehad en daarna nooit meer.
Nieuwprijs was ¤115,-
¤40
![]()
![]()
Dolce&Gabbana zonnebril , jaar of 2 geleden gekregen maar ik vond hem niet echt mooi.
Paar keer gebruikt en daarna maar ergens in een hoek gegooid.
Is absoluut geen nepperd.
¤35,-
Fred Perry vest met finishvlag-motief. Weer n impulsaankoop destijds, vet om in mn collectie te hebben.
Werd beweerd dat het n redelijk zeldzaam vest was, mij was ie eigenlijk toch iets tè. Uiteindelijk alleen maar met carnaval aangehad. Hierdoor zitten er ook wat vage vlekken op.
Nieuwprijs ¤120
¤45 VERKOCHT
Paul Frank's Mika Kat fundie set, ondergoedsetje voor dames/meisjes Maat Small.
Anderhalve maand geleden gekocht voor wat destijds mijn relatie was, mevrouw vond het nodig om ruzie te gaan maken en het ging dus over, en ik zat hier mooi te kijken met dit setje! Setje is dus gloednieuw , niet gebruikt of gepast.
Bonnetje zit erbij, kaartjes er nog aan en zelfs de 2 sachets met shampoo zitten er nog bij evenals de Freshcotton doos.
¤25
![]()
Oranje vest van Adidas, gewijdt aan het Nederlands Elftal uit '74. 2 keer gedragen. Maat M.
Nieuwprijs ¤100
¤40
![]()
![]()
Vest van Carrhart.Wol dus vrij warm en een kraag die goed aansluit op je hals. Maat s en valt zeer klein uit, dus eerder een xs.
Nieuwprijs ¤65
¤25
![]()
Broek van G-star. Model Elwood in maat 28/32.
Nieuwprijs geen idee.
¤20
![]()
Broek van G-star. Model Sc Grader in 30/32.
Nieuwprijs geen idee.
¤30
![]()
![]()
Broek van G-star. Model Shortcut Low Crutch in 30/32.
Nieuwprijs wederom geen idee van.
¤30
![]()
![]()
Trust boxen 5.1 setje. Instap-geval, werkt perfect!
Nieuwprijs ¤45
¤20.50
![]()
Supertech wekker. Dus GEEN wekkerradio, werkt uiteraard perfect.
¤7
![]()
Als laatste, schoolboeken. Maatschappijleer en Economie voor de HAVO.
¤7 per stuk
de groeten
[ Bericht 1% gewijzigd door Duvel86 op 10-07-2007 19:49:24 ]