quote:Op maandag 9 juli 2007 15:27 schreef ThijsThijs het volgende:
dat fred perry vest, welke maat ?
Maat M ongeveer...in het vest staat alleen: 106cm & 42". Ik ben ongeveer 1.80 en mij zat ie prima.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:27 schreef ThijsThijs het volgende:
dat fred perry vest, welke maat ?
Thema's: Massamedia, Politieke besluitvorming, Mens en werk, Criminaliteit en Nederland: een multiculturele samenleving.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:31 schreef W00fer het volgende:
Hoe oud is dat maatschappijleer boek ? Wat zijn de thema's ? Want ik moet die al wat oudere hebben.
Eveneens dezelfde vraag voor het economieboek, alleen dan de leeftijd.
Jij was nog wakker zag ik, maar wat mij betreft hebben we een deal. Ik weet niet hoe je het verder wil afhandelen? Mail me maar even anders : ruben878hotmail.comquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:27 schreef Tha_Mars het volgende:
35 incl. voor het vest van Fred Perry
u got mailquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:44 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Jij was nog wakker zag ik, maar wat mij betreft hebben we een deal. Ik weet niet hoe je het verder wil afhandelen? Mail me maar even anders : ruben878hotmail.com
Dus je hebt die boeken nog gebruikt recentelijk. Wat ik er dus van begrijp is dat het maatschappijleerboek de 2e editie is ?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:40 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Thema's: Massamedia, Politieke besluitvorming, Mens en werk, Criminaliteit en Nederland: een multiculturele samenleving.
Economieboek is de 3e druk uit 1999 maar heb m in 2005 nog gebruikt voor mijn versnelde havo opleiding.
Thema's: Belastingen en sociale premies, Betalen in binnen- en buitenland en: Een klein binnenland, een groot buitenland (vaag thema maar het gaat over o.a. vrijhandel, economische integratie, wisselkoersen en de EMU).
Waaruit concludeer je dan dat het de 2e editie is? Want dat snap ik ff niet helemaal (ja het is al best laat).quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:04 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dus je hebt die boeken nog gebruikt recentelijk. Wat ik er dus van begrijp is dat het maatschappijleerboek de 2e editie is ?
14 euro voor alletwee incl verzenden bied ik dan.
Je bod staat nog?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:11 schreef W00fer het volgende:
Aan de kaft. Editie 1 had minder kleuren. Die herken ik nog en die wil ik het liefst.
leuk om mee te beginnen, maar nog wel te weinigquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:53 schreef Trifa het volgende:
10 euro voor paul frank setje
Sorry, ben al akkoord gegaan met Tha Mars, vest is al verkocht.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:29 schreef ThijsThijs het volgende:
Hee ik vroeg eerder naar dat vest. Ik bied 36 inc.
Hmm n klein beetje, ik ben ong. 1m80 en de mouwen zijn eigenlijk net n paar centimeter te lang. Hoe groot ben jij?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dat Oranje '74 vest, valt 't groot uit?
haha, ik ben 1.80 en weeg ook maar 62 kilo dus ben niet de allerdikste, mij zit ie prima, ik kan wel even n foto maken hoe ie mij staat, misschien dat t dan wat duidelijker wordt voor je?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ook ongeveer die lengte, maar ben niet de breedste dus dan zou 't vest behoorlijk groot uitvallen
bedankt voor je reactie.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:19 schreef Machinegun_sniper het volgende:
Wow, een Supertech wekker voor ZEVEN EURO, daar was ik nét naar op zoek!
Dus GEEN wekkerradio, hè! Werkt uiteraard perfect.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:19 schreef Machinegun_sniper het volgende:
Wow, een Supertech wekker voor ZEVEN EURO, daar was ik nét naar op zoek!
Ik woon in denbosch, noord brabant..weet niet of dat te doen is? Mocht t niet lukken, mail dan maar ff naar ruben878@hotmail.comquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:09 schreef Eric_Cantona het volgende:
Oke dank je
Ik bied bij deze 25,- inclusief verzenden voor 't Oranje '74 vest, of je moet dichtbij wonen (ZO-brabant) dan kom ik 'm wel ophalen voor dat bedrag.
wat zit je nou te zeiken man?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:21 schreef Mingus het volgende:
[..]
Dus GEEN wekkerradio, hè! Werkt uiteraard perfect.
Geen punt, doen we graag.quote:
toevallig dat ik deze dan in mn collectie mag hebbenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:23 schreef Burghardt het volgende:
Die heb ik helaas al in mijn verzameling. Tenzij het een speciale uitgave uit '95 is uit de Fyiuga fabriek ten zuiden van Tokyo met op de printplaat deze code: 9394992993, dan bied ik 40 euro.
Oh, die heeft een vriend van me anders nog wel dubbel!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:23 schreef Burghardt het volgende:
Die heb ik helaas al in mijn verzameling. Tenzij het een speciale uitgave uit '95 is uit de Fyiuga fabriek ten zuiden van Tokyo met op de printplaat deze code: 9394992993, dan bied ik 40 euro.
Toeval is de vriend van een verzamelaar.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:24 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
toevallig dat ik deze dan in mn collectie mag hebben
Die van mij is special paintquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:24 schreef Thin_Man het volgende:
[..]
Oh, die heeft een vriend van me anders nog wel dubbel!
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:25 schreef Mingus het volgende:
[..]
Heb je niet door dat je een collecters item in je bezit hebt?
Ach, zijn we eigenlijk niet allemaal een verzamelaar op onze eigen speciale wijze? Ja toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:25 schreef Burghardt het volgende:
[..]
Toeval is de vriend van een verzamelaar.
haha nee n wekker werkt zo gecompliceerd, daar kan ik helaas geen uitleg over gevenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:26 schreef Ballenende het volgende:
Kun je voorbeelden geven van de werking van de wekker? Succesverhalen? Hij ziet er nogal gebruikt uit...
wat verzamel jij dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:26 schreef Mingus het volgende:
[..]
Ach, zijn we eigenlijk niet allemaal een verzamelaar op onze eigen speciale wijze? Ja toch?
Let op hè! Dit is de vintage uitvoering, met synthetische stofdeeltjes! Zo ziet 'ie er uit alsof 'ie al jarenlang naast een zweterig bed heeft gestaan en alsof er iedere dag wel een paar zweterige vreemde handjes aan de knopjes hebben gezeten. Maar da's allemaal schijn natuurlijk! Alles voor de mode.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:26 schreef Ballenende het volgende:
Kun je voorbeelden geven van de werking van de wekker? Succesverhalen? Hij ziet er nogal gebruikt uit...
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:26 schreef Mingus het volgende:
[..]
Ach, zijn we eigenlijk niet allemaal een verzamelaar op onze eigen speciale wijze?ENERGIE Ja toch?
Ach, mensen noemen me een levensverzamelaar. Ik verzamel momenten.quote:
ik wilde m eerst zelfs nog voor meer geld plaatsenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:31 schreef Nordic_Wanking het volgende:
Vind je het trouwens niet wat duur voor zo'n aftanse kutwekker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |