bedankt voor je reactie.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:19 schreef Machinegun_sniper het volgende:
Wow, een Supertech wekker voor ZEVEN EURO, daar was ik nét naar op zoek!
Dus GEEN wekkerradio, hè! Werkt uiteraard perfect.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:19 schreef Machinegun_sniper het volgende:
Wow, een Supertech wekker voor ZEVEN EURO, daar was ik nét naar op zoek!
Ik woon in denbosch, noord brabant..weet niet of dat te doen is? Mocht t niet lukken, mail dan maar ff naar ruben878@hotmail.comquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:09 schreef Eric_Cantona het volgende:
Oke dank je
Ik bied bij deze 25,- inclusief verzenden voor 't Oranje '74 vest, of je moet dichtbij wonen (ZO-brabant) dan kom ik 'm wel ophalen voor dat bedrag.
wat zit je nou te zeiken man?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:21 schreef Mingus het volgende:
[..]
Dus GEEN wekkerradio, hè! Werkt uiteraard perfect.
Geen punt, doen we graag.quote:
toevallig dat ik deze dan in mn collectie mag hebbenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:23 schreef Burghardt het volgende:
Die heb ik helaas al in mijn verzameling. Tenzij het een speciale uitgave uit '95 is uit de Fyiuga fabriek ten zuiden van Tokyo met op de printplaat deze code: 9394992993, dan bied ik 40 euro.
Oh, die heeft een vriend van me anders nog wel dubbel!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:23 schreef Burghardt het volgende:
Die heb ik helaas al in mijn verzameling. Tenzij het een speciale uitgave uit '95 is uit de Fyiuga fabriek ten zuiden van Tokyo met op de printplaat deze code: 9394992993, dan bied ik 40 euro.
Toeval is de vriend van een verzamelaar.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:24 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
toevallig dat ik deze dan in mn collectie mag hebben
Die van mij is special paintquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:24 schreef Thin_Man het volgende:
[..]
Oh, die heeft een vriend van me anders nog wel dubbel!
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:25 schreef Mingus het volgende:
[..]
Heb je niet door dat je een collecters item in je bezit hebt?
Ach, zijn we eigenlijk niet allemaal een verzamelaar op onze eigen speciale wijze? Ja toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:25 schreef Burghardt het volgende:
[..]
Toeval is de vriend van een verzamelaar.
haha nee n wekker werkt zo gecompliceerd, daar kan ik helaas geen uitleg over gevenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:26 schreef Ballenende het volgende:
Kun je voorbeelden geven van de werking van de wekker? Succesverhalen? Hij ziet er nogal gebruikt uit...
wat verzamel jij dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:26 schreef Mingus het volgende:
[..]
Ach, zijn we eigenlijk niet allemaal een verzamelaar op onze eigen speciale wijze? Ja toch?
Let op hè! Dit is de vintage uitvoering, met synthetische stofdeeltjes! Zo ziet 'ie er uit alsof 'ie al jarenlang naast een zweterig bed heeft gestaan en alsof er iedere dag wel een paar zweterige vreemde handjes aan de knopjes hebben gezeten. Maar da's allemaal schijn natuurlijk! Alles voor de mode.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:26 schreef Ballenende het volgende:
Kun je voorbeelden geven van de werking van de wekker? Succesverhalen? Hij ziet er nogal gebruikt uit...
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:26 schreef Mingus het volgende:
[..]
Ach, zijn we eigenlijk niet allemaal een verzamelaar op onze eigen speciale wijze?ENERGIE Ja toch?
Ach, mensen noemen me een levensverzamelaar. Ik verzamel momenten.quote:
ik wilde m eerst zelfs nog voor meer geld plaatsenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:31 schreef Nordic_Wanking het volgende:
Vind je het trouwens niet wat duur voor zo'n aftanse kutwekker?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |