Sorry Sosa, die heb ik idd niet. Maar kan wel even voor je informeren, kleine kans. If so, dan hoor je dat hier.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:12 schreef Sosa het volgende:
Heb je geen verloopkabel van serieël of paralell naar USB? Daar zou je me erg blij mee maken... Die dingen kosten in de winkel een godsvermogen.![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:26 schreef Prosac het volgende:
Sosa de drugsbaron uit Scarface
Aha, Sosa. Juist ja.quote:
De interne hub:quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:05 schreef classpc het volgende:
kabel parallel DB25 male-DB25 male 2 euro
en a.u.b. een foto van de interne usb hub
Haaai Jack Steve-a 17, lijkt me in deze geen probleem. Zie hieronder:quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:28 schreef steve-a17 het volgende:
dit is geen topic HiJack![]()
maar als de topicstarter die kabel niet heeft, heb ik er wel 1![]()
Helaas, ik heb zelf een verloopplug, en moet ook ergens een kabel hebben, maar beide wens ik te behouden. Dus Steve-a 17, sla je slag, wel graag via PM en niet in dit topic.quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:16 schreef _wie het volgende:
Heb je maybe ook een dvi naar VGA aansluiting voor mn monitor? ( Ik heb een pc met videokaart met dvi aansluiting en daar wil ik mn extra tft (vga) op aansluiten)
Ik heb er een besteld via usb4you.nl (info@usb4you.nl) Daar zijn net acceptabel qua prijs, ruim een tientje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:12 schreef Sosa het volgende:
Heb je geen verloopkabel van serieël of paralell naar USB? Daar zou je me erg blij mee maken... Die dingen kosten in de winkel een godsvermogen.![]()
Ja ik heb er nog een, +/- 2 meter lang, nieuw, wit. In envelop bij je thuis voor 10,20 incl. porto.quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:32 schreef -Japser- het volgende:
Heb je ook een DVI kabel?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |