abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52153549
PSP Nederlandse versie

• Nieuwstaat
  • Geen dode pixels (alleen levende )
  • Met Display protector
  • Inclusief originele Sony 1Gig Memory Stick pro duo
  • Firmware versie 2.70
  • Inclusief Logitech Playgear
  • Inclusief Desktop stand (inclusief lader)
  • Inclusief 1 lederen tas/houder en een originele PSP buidel
  • Inclusief 1 extra accu

Bieden vanaf 160 euro

Ik heb ook de volgende zaken te koop:
    [TK] PSP Games
    [TK] PSP UMD Films

Als je de PSP + alle films + alle games koopt is de prijs totaal 300 euro

[ Bericht 5% gewijzigd door dahei op 06-08-2007 23:52:48 ]
  • Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
    pi_52153984
    Waar eventueel op te halen?
    En is hij omgebouwd dat je ook gewoon spellen van internet kan halen en die op je memorycard kan zetten?(geen idee of dat standaard is bij een psp of dat hij daarvoor omgebouwd moet worden).
    Vivre
    pi_52154808
    Op te halen in Den Haag.
    Hij is niet omgebouwd (volgens mij kan dat ook niet met deze dingen). Er zijn wel zaken mogelijk met deze firmware, maar daar hebben we het op Fok 't niet over.
    Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
    pi_52154879
    Heb je ook een foto dat hij aanstaat? Zo ja, 160 geboden!
    Flickr Because the people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.
    pi_52155039
    quote:
    Op maandag 6 augustus 2007 23:26 schreef Statio het volgende:
    Heb je ook een foto dat hij aanstaat? Zo ja, 160 geboden!
    Dat is geen probleem.
    Bod genoteerd.

FF klikken voor hi-res
    Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
    pi_52155098
    oké relaxt, wat wil je er minimaal voor hebben en wanneer ''sluit'' je de bieding ? Ik heb hem namelijk snel nodig
    Flickr Because the people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.
    pi_52155186
    Minimaal is 160 euro, maar ik hoop er toch iets meer voor te vangen.
    Laten we zeggen: Uiterlijk donderdag 23:00 uur, maar als ik eerder een goed bod krijg kan het zijn dat ik dan al akkoord ga.
    pi_52155263
    Je hebt pm!!
    pi_52155431
    Ik zag je bod via de PM. Ik weet echter dat de PSP's momenteel ontzettend schaars zijn en wil geen dief van mijn eigen portomonee zijn. Je kunt je bod dus op het forum plaatsen als je dat wilt.
    pi_52155513
    haha okey, ze zijn schaars omdat ze uitsterven , de nieuwe PSP is er bijna! Ik wacht dan even met mijn bod op het forum plaatsen, beetje dom om jezelf te gaan overbieden !
    pi_52155557
    quote:
    Op maandag 6 augustus 2007 23:51 schreef Statio het volgende:
    haha okey, ze zijn schaars omdat ze uitsterven , de nieuwe PSP is er bijna! Ik wacht dan even met mijn bod op het forum plaatsen, beetje dom om jezelf te gaan overbieden !
    Dat begrijp ik. Ik laat het je morgen weten, ok?
    pi_52155612
    Oké prima
    pi_52162128
    Statio, ik heb je een privé mail gestuurd met mijn reactie.
    pi_52162163
    en terug!
    pi_52162510
    Als het even wat langer duurt, ik ben werken namelijk
    pi_52196753
    Verkocht en verstuurd naar Statio!
    pi_52240458
    en ontvangen, thanks !
    pi_52250552
    Veel plezier ermee. Deze mag op slot.
      vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:38:39 #19
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_52250947
    Slotje .
    Friends don't let friends remain beardless...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')