quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:46 schreef jwhderksen het volgende:
tvp
ga je eigen macbook pro topic verkrachten!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:09 schreef Bealeo het volgende:
Voor 100 euro meer heb je een Core Duo iMac op http://www.tweedehandsmac.nl/
Ik verkracht geen topics, ik post een informatieve post, laat maar aan mods beslissen of mijn post terecht is, prutser.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:12 schreef Daklem het volgende:
[..]
ga je eigen macbook pro topic verkrachten!, prutser.
Ik bied toch geen core duo aanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:09 schreef Bealeo het volgende:
Voor 100 euro meer heb je een Core Duo iMac op http://www.tweedehandsmac.nl/
hier zeggen ze de radeon x600quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:17 schreef flappiewappie het volgende:
zit er een x1600 in die imac, of gewoon onboard? kan het niet zo snel vinden...
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:25 schreef Lunar het volgende:
Zit er een Superdrive in één van beide?
Noob vraagje
"De G5 is niet geschikt voor zware taken als video editing en het creëeren van allerhande media"quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:41 schreef Swetsenegger het volgende:
en is de CD nauwelijks sneller dan de G5
Dat is een mening, die G5 is echt goed snel, ik heb er ook gewoon de vakantiefilms mee bewerkt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:30 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
"De G5 is niet geschikt voor zware taken als video editing en het creëeren van allerhande media"
Je info klopt niet een Core Duo is een stuk sneller dan de G5 en bovendien dualcore.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is een mening, die G5 is echt goed snel, ik heb er ook gewoon de vakantiefilms mee bewerkt.
Maar als je hem te traag vind, kan je gewoon uit dit topic blijven hoor
Dat valt dus wel mee gezien de benchmarks en de rest is nogal een weggever.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:39 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Je info klopt niet een Core Duo is een stuk sneller dan de G5 en bovendien dualcore.
Zou ik ook zeggen met een G5 te koop.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat valt dus wel mee gezien de benchmarks en de rest is nogal een weggever.
Ik geloof niet dat ik wat verberg. Maar nogmaals.... wil je hem hebben?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:31 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen met een G5 te koop.![]()
Dan koop je een nieuwequote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:55 schreef flappiewappie het volgende:
Ik bied 500 voor de imac, vind anders het prijs verschil te klein met een nieuwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |