quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:46 schreef jwhderksen het volgende:
tvp
ga je eigen macbook pro topic verkrachten!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:09 schreef Bealeo het volgende:
Voor 100 euro meer heb je een Core Duo iMac op http://www.tweedehandsmac.nl/
Ik verkracht geen topics, ik post een informatieve post, laat maar aan mods beslissen of mijn post terecht is, prutser.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:12 schreef Daklem het volgende:
[..]
ga je eigen macbook pro topic verkrachten!, prutser.
Ik bied toch geen core duo aanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:09 schreef Bealeo het volgende:
Voor 100 euro meer heb je een Core Duo iMac op http://www.tweedehandsmac.nl/
hier zeggen ze de radeon x600quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:17 schreef flappiewappie het volgende:
zit er een x1600 in die imac, of gewoon onboard? kan het niet zo snel vinden...
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:25 schreef Lunar het volgende:
Zit er een Superdrive in één van beide?
Noob vraagje
"De G5 is niet geschikt voor zware taken als video editing en het creëeren van allerhande media"quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:41 schreef Swetsenegger het volgende:
en is de CD nauwelijks sneller dan de G5
Dat is een mening, die G5 is echt goed snel, ik heb er ook gewoon de vakantiefilms mee bewerkt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:30 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
"De G5 is niet geschikt voor zware taken als video editing en het creëeren van allerhande media"
Je info klopt niet een Core Duo is een stuk sneller dan de G5 en bovendien dualcore.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is een mening, die G5 is echt goed snel, ik heb er ook gewoon de vakantiefilms mee bewerkt.
Maar als je hem te traag vind, kan je gewoon uit dit topic blijven hoor
Dat valt dus wel mee gezien de benchmarks en de rest is nogal een weggever.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:39 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Je info klopt niet een Core Duo is een stuk sneller dan de G5 en bovendien dualcore.
Zou ik ook zeggen met een G5 te koop.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat valt dus wel mee gezien de benchmarks en de rest is nogal een weggever.
Ik geloof niet dat ik wat verberg. Maar nogmaals.... wil je hem hebben?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:31 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen met een G5 te koop.![]()
Dan koop je een nieuwequote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:55 schreef flappiewappie het volgende:
Ik bied 500 voor de imac, vind anders het prijs verschil te klein met een nieuwe.
Op dit moment staat er geen goedkopere met dezelfde specs op marktplaats en op tweedehandsmac.nlquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:02 schreef Jarno het volgende:
Toch is 700 euro een echt nette prijs voor een 17 inch G5. Je vindt ze er gewoon niet voor, op marktplaats vraagt men er rustig 100-200 euro meer voor.
Capelle aan den IJsselquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:37 schreef CybErvee het volgende:
Ophalen in ?
Op marktplaats staat dezelfde configuratie voor tussen de 750 en 800 te koop. De prijzen op tweedehandsmac zijn dus blijkbaar gewoon marktconform.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Waarom zou je voor iets van bijna 2 jaar, zonder garantie 100e minder betalen dan een nieuwe, betere specs, nieuw ontwerp en garantie?
Wat maakt de G5 zo bijzonder dat je er minimaal 700e voor moet betalen?
Op tweedehandsmac staan bizar hoge prijzen, kan me niet voorstellen dat iemand het ook daadwerkelijk wil betalen, dus vandaar mijn vraag.
Dank je, maar te laagquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:29 schreef Asshole het volgende:
550 voor de iMac geboden
Veel plezier met je nieuwe macbook.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het zijn mooie machines. Helaas heb ik geen interesse meer. Heb toch maar een nieuwe macbook gehaald.
succes met het verkopen.
Voor 650,- issie van jou. Mits je een week geduld heb, want komende week moet mijn dochter naar me kunnen zwaaien via de webcam.quote:
Swets, ik stuur je ff een mailtje!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Voor 650,- issie van jou. Mits je een week geduld heb, want komende week moet mijn dochter naar me kunnen zwaaien via de webcam.
The money as wellquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:52 schreef Swetsenegger het volgende:
En de iMac has left the building.
Bijna goed.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:04 schreef NoNickOne het volgende:
480 geboden voor Powerbook
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |