abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53151620
Spullen die ik nog had staan na kamer verbouwing :-)

Sega Gamegear + 9 Spellen - 70 euro
De eerste handheld met kleurenscherm! volgens mij werkt geluid via speakertje niet meer, via koptelefoon nog wel.

Kaarten - 5 euro
6 setjes kaarten, volledig plastic maar van de "roze" zijn niet alle achterkanten zelfde tint.. maar ideaal voor potjes pesten etc op vakantie, nooit gebruikt.

Sony Ericsson Z200 - 45 euro
Incl Doosje lader en bureau lader en extra rood frontje (die er nu op zit is wit) beide frontjes hebben een barstje rechts onderin niet echt te zien denk doordat het door het onhandige verwissel systeem komt.

Motorola razer v3i onderdelen - 20 10 euro
2 1 volledige frontjes (1 gebruikt 1 ongebruikt)
1 gebruikt lcd unit
1 nieuw keypad membrame
1 niet werkende main unit

Cambridge Soundworks Deskttop theater 5.1 DTT2200 - 35 euro
5.1 set van Cambridge, gaat weg ivm overstap naar zuilspeakers. Volledig werkend sen compleet met kabels. subwoofer heeft wat optische beschadigingen doordat ik er meestal met m;n voeten op zat

Het zijn richtprijzen opgesteld via gemiddelde prijzen op marktplaats, bieden staat volledig vrij, alle producten kunnen verzonden worden, kosten koper.

[ Bericht 8% gewijzigd door greetoz_ op 14-09-2007 16:19:47 ]
  donderdag 13 september 2007 @ 19:21:22 #2
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_53152884
Ik heb wel intresse in de IKEA-projectie lamp voor de zolderkamer van ons zoontje.
Ik was er laatst naar op zoek bij onze zweedse vrienden maar toen kon ik hem niet vinden.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_53153026
oke, ophalen kan in zeewolde (flevoland), verzenden wordt ben ik bang wel 6.20 (TGP)
pi_53153748
als die ipod nog werkt als je hem op de pc aansluit ?
kan ik hemw el gebruiken voor data opslag
Ik heb er wel intressen in voor 25euro
pi_53153824
¤20,- geboden voor de Creative Audigy 2 ZS.
Als je laat remt, rij je langer hard.
  donderdag 13 september 2007 @ 20:07:14 #6
44200 Sjeekie_Beekie
pi_53153988
quote:
Op donderdag 13 september 2007 19:28 schreef greetoz_ het volgende:
oke, ophalen kan in zeewolde (flevoland), verzenden wordt ben ik bang wel 6.20 (TGP)
Zeewolde ligt dan weer niet echt in de buurt van Kaatsheuvel, dus dan wordt het toch opsturen.
Dat had ik al opgenomen in wat ik er voor wilde betalen.
PM me maar voor de details.
Ik vertrek zo naar m'n werk, dus zal morgen pas weer kunnen reageren.
Oudste, Jongste en Lara
  donderdag 13 september 2007 @ 20:09:44 #7
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_53154044
30 inc voor iPod
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_53154211
Kan ik een frontje overnemen van je Razer? Mijn scherm is gebarsten..
Wat mag dat kosten
pi_53158359
suijkerbuijk: Ja hij doet het volgens mij nog perfect verder (zal nog keer testen) maar hij laad volgens mij alleen op via een Firewirekabel (apple he vroeger ) maar genoteerd als het EX verzenden is

The_Goeiste: Genoteerd voor 27.50 incl mag je hem direct hebben verzend ik hem in bubbeltjes envelop

Sjeekie_Beekie: Je hebt een PM

VASND: Genoteerd, maar ik wil hem nog wel even laten staan. en als die van suijkerbuijk ex verzenden is gaat hij al over jou bod heen.

St4ck3r: De gebruikte (heeft paar gebruiks krasjes maar ws wel eruit te krijgen met kras remover) mag je voor 3 euro incl verzenden hebben, de nieuwe wil ik wel verkopen maar dan alleen als set (dus heel het frontje incl nieuw "schermpjes") dan wil ik er 10 incl verzenden voor.
pi_53158716
Zit de Firewire kabel bij de iPod ? Aangezien de nieuwere iPods toch geen Firewire aankunnen .

Zoja bied ik 32,5 incl.
pi_53158817
Je kan bij een apple center een batterijtje kopen voor zo'n ipod en dan doet ie t perfect. Je kan m ook als bootdisk gebruiken of als externe harddisk. Via firewire dan.

Zijn er al dingen weg?
pi_53159275
JoMo0: nee zit geen firewire kabel bij , de reden dat die er niet bij zit is dat ik een oplader heb waar alleen de firewire kabel in kan en die oplader werkt perfect op de nieuwste ipods anders moet ik een nieuwe 220 lader kopen.. firewire kabels zijn nog steeds te koop in de applestore trouwens

MrDutch: Hmm ik dacht dat die dingen niet meer open konden, ik zal morgen eens bellen om te kijken wat dat kost. Alleen die Ikealamp is zeer ws weg...
pi_53159457
Oke , ik hoor het wel maar mijn bod staat.
pi_53160486
Is die Ipod 40 GB of is het het typenummer? (Vraagt de Ipod noob)

Wat wil je hebben voor de Audigy 2 ZS en de Ipod bij elkaar? Want de onboard geluidskaart van m'n Asus P5B Deluxe werkt niet echt lekker via digitaal uit (coaxiaal) en die Ipod is wellicht leuk voor in de auto.
pi_53161393
Toewan: De ZS2 mag weg voor 27.50 incl verzenden, mbt de ipod wil ik de applestore even bellen ik wist niet dat de mogelijkheid bestond voor een nieuwe batterij.. sorry, maar aangezien ik al een bod heb van 25-30 euro zal het samen wel 55 euro iig worden..maar ik laat het morgen gelijk weten.
  Moderator vrijdag 14 september 2007 @ 01:27:45 #16
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_53162368
25 voor de gamegear, soundboard is naar de knoppen als het geluid niet meer werkt, gebeurt maar al te vaak en dan zijn ze echt geen drol meer waard.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_53162425
quote:
St4ck3r: De gebruikte (heeft paar gebruiks krasjes maar ws wel eruit te krijgen met kras remover) mag je voor 3 euro incl verzenden hebben, de nieuwe wil ik wel verkopen maar dan alleen als set (dus heel het frontje incl nieuw "schermpjes") dan wil ik er 10 incl verzenden voor.
Wil die nieuwe wel van je overnemen.

PM me even je bankgegevens, maak ik het morgen naar je over,
PM ik je terug met mijn adresgegevens.
pi_53162505
als je die Ikea-lamp en die iPoot in een doos gooit en op wil sturen, betaal ik er (inclusief verzenden) 50 euro voor

ik kan alleen pas woensdag betalen
pi_53163032
djkoelkast: Ik heb hem even aangezet soundboard lijkt dan inderdaad kapot te zijn geen geluid. 25 euro is genoteerd, maar wil nog even kijken aangezien de spellen tegenwordig ook redelijk zeldzaam beginnen te worden. hier een plaatje van het apparaat aan het beeld is niet super helder zoals vroeger: http://www.greetoz.nl/verkoop/DSC00417.JPG (plaatje is niet scherp maar dat ligt aan de telefoon camera die in het donker niet zo goed kan focussen
de adapter werkt gewoon maar de pinnen die het stopconact in gaan zitten los.

Stacker: je hebt een pm

JoPiDo: De ikealamp is waarschijnlijk al verkocht (wacht nog op een pm terug en de ipod staat zoals je kan lezen heel even op hold.

[ Bericht 8% gewijzigd door greetoz_ op 14-09-2007 03:23:00 ]
pi_53163314
27,50 voor de audigy (zit er btw ook een digital in optie op?)
Twitter @Derksen
pi_53163610
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 00:27 schreef greetoz_ het volgende:
Toewan: De ZS2 mag weg voor 27.50 incl verzenden, mbt de ipod wil ik de applestore even bellen ik wist niet dat de mogelijkheid bestond voor een nieuwe batterij.. sorry, maar aangezien ik al een bod heb van 25-30 euro zal het samen wel 55 euro iig worden..maar ik laat het morgen gelijk weten.
Is goed, maar die Audigy wil ik sowieso wel hebben voor 27,50 incl en ik hoor vandaag (?) wel wat meer over de Ipod.
pi_53167287
Greetoz- ¤27,5 inc verzenden is goed. Stuur me even een PM met je gegevens.
pi_53168641
Oke ik heb nu 3 mensen die de Audigy willen, nu heb ik de goeiste als eerst verteld dat hij hem voor 27.50 mocht hebben, lijkt me dat hij hem dan krijgt? Hoe gaat dat normaal hier? (wil geen mensen in voor het hoofdstoten )
pi_53168977
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 03:10 schreef greetoz_ het volgende:
Stacker: je hebt een pm
Mooi, en jij hebt je geld!
  vrijdag 14 september 2007 @ 13:36:35 #25
44200 Sjeekie_Beekie
pi_53170615
Teruggemaild en het geld is onderweg.
Oudste, Jongste en Lara
pi_53171110
Update:
Ikealamp verkocht
nieuwe v3i frontje verkocht
en de Audigy beschouw ik ook als verkocht aangezien er sowieso al 3 gegadigden zijn.

Over de ipod: die gaat niet weg, een nieuwe batterij is maar 20 euro daarvoor wil ik het nog wel proberen mijn excuses hiervoor maar ik wist niet dat de mogelijkheid bestond tot het vervangen.
pi_53171615
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 12:18 schreef greetoz_ het volgende:
Oke ik heb nu 3 mensen die de Audigy willen, nu heb ik de goeiste als eerst verteld dat hij hem voor 27.50 mocht hebben, lijkt me dat hij hem dan krijgt? Hoe gaat dat normaal hier? (wil geen mensen in voor het hoofdstoten )
Je was met The_Goeiste in onderhandeling en je hebt hem als eerste de toezegging gedaan dat hij de Audigy voor 27,50 kon kopen. Dus wat mij betreft is hij voor hem (of hij moet er van af zien...)
pi_53172099
The_Goeiste heeft een PM thx voor de uitleg en ik zal het topic up to date houden.
pi_53173222
Het geld staat op je rekening en je hebt een E-mail.
pi_53175046
De lamp, audigy en het razr frontje zijn verzonden en dus vekocht. de OP is aangepast kan een MOD misschien het topic wat opruimen? (reacties op de verkochte onderdelen weghalen)
pi_53192960
kick
pi_53200552
De audigy is vanmorgen aangekomen en functioneerd prima. Bedankt Greetoz_
  maandag 17 september 2007 @ 07:56:15 #33
44200 Sjeekie_Beekie
pi_53235691
De lamp is zaterdag in perfecte staat aangekomen. Bedankt!
Oudste, Jongste en Lara
pi_53262188
Kick, bieden mag!
pi_53312545
Het loopt niet echt storm meer he. (hulpvaardig trapje voor de goede service)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')