Ik ben volgende week een weekje naar centerparcs. vlakbij Horst-Sevenum.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:07 schreef oopsfm.nl het volgende:
Kast is al weken stil en ik heb hem nog niet horen klagen... Dus dan zal die wel stil zijn ?
Hoe moet ik nu weten of die stil is heb hem nooit gebruikt, zit nog in de plastickLezen mensen!
45,- Samen voor dekast en de voeding is goed r_kluft
Ik woon in Reuver, maar kan hem ook wel naar Roermond brengen als dat makkelijker voor je zou zijn, is wat bekender misschien
Laat het mij maar weten
Dat is afhankelijk van je moederbord, niet van het geheugen zelf.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:56 schreef PhonyRules het volgende:
2X 512 MB SSR-SDRAM (PC3200) is dat toevallig dual channel?
Nou, volgens mij wel, aangezien je identieke modules moet hebben, anders werkt je mobo niet in dual channel. (uiteraard heb ik een dual channel mobo).quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:52 schreef mike4141 het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van je moederbord, niet van het geheugen zelf.
Zij-aanzicht, links onder?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:33 schreef Ou-Tannu het volgende:
waar de fuck moet de voeding in die case?
volgens mij rechts boven of onder, daar zal die doorlus stekker er wel voor hangen. Beetje maffe indeling.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |