Ik heb dit nog liggen (tekst even van Martkplaats.nl gekopieerd):
Een zo goed als nieuwe XBOX 360 Premium Pack aangeboden incl. doos, boekjes en garantiebewijs (bonnetje)! Je krijgt er dus een hardeschijf van 20GB, een wireless controller, headset, component HD-A/V kabel met scart adapter en een ethernetkabel bij. Kortom alles wat er standaard bij de Premium Pack wordt geleverd en helemaal klaar voor HD gaming! Garantie tot februari 2008!
Met 8 spellen, waaronder:
Call of Duty 2: Game of the Year edition
Rockstar Presents: Table Tennis
The Elder Scrolls IV: Oblivion
Project Gotham Racing 3
Halo
Halo 2
Star Wars: Knights of the Old Republic
The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay
Er staan ook een paar demo's, video's en een volledige arcade game op de hardeschijf!
Verder staat er op de 360 ook een Gold account met 1285 gamerpoints en 800 Microsoft Points! Het Gold account is tot half april 2008 geldig.
Ook krijg je er een extra witte faceplate bij, om er bv. zelf een mooie faceplate van te maken!
Nooit kapot geweest, of omgebouwd.
Live doet het ook nog (dus niet verbannen).
Alles werkt perfect, zoals het hoort (veroorzaakt dus geen krassen of iets dergelijks).
Spelend te zien!
Alles bij elkaar:
XBOX 360 premium 399 (nu al lager, weet ik)
8 spellen 200
extra faceplate 20
------------------------------- +
619 (zal vast wel meer geweest zijn)
Zoals hierboven al is vermeld: In erg goede staat. Weinig meegespeeld, omdat ik niet zo'n hardcore gamer ben (vandaar dat de Wii mij wel interesseert).
Als je het bonnetje van de Wii nog hebt (zodat ik in ieder geval garantie heb) + 100 euro bijlegt is het van part een een deal!